Η BYD δραστηριοποιείται πλέον και στην ελληνική αγορά. Μέσω του Ομίλου Σφακιανάκη που έχει αναλάβει την εκπροσώπησή της στη χώρα μας. Αιχμή του δόρατος είναι το νέο ATTO 3, ένα ευρύχωρο C-SUV με κίνηση στους εμπρός τροχούς, που συνδυάζει τη σύγχρονη αισθητική με την αποδοτικότητα ως απόρροια της πρωτοποριακής τεχνολογίας, που υιοθετεί η εταιρεία στα ηλεκτρικά οχήματά της. Εχει σχεδιαστεί με κριτήριο τις προτιμήσεις των Ευρωπαίων αγοραστών, αποτελώντας μια κομψή και ελκυστική επιλογή, με πλούσιο βασικό εξοπλισμό και κορυφαία συνδεσιμότητα. Και όλα τα παραπάνω σε μία λογική τιμή, πάντα στο πλαίσιο της ηλεκτροκίνησης! Διαθέτει μία χαρακτηριστική σιλουέτα, βελτιστοποιημένη με γνώμονα την αεροδυναμική απόδοση, γεγονός που του εξασφαλίζει συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29Cd.
Αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα εξέλιξης της σχεδιαστικής γλώσσας Dragon Face της BYD, η οποία αντλεί έμπνευση από παράδοση χιλιάδων ετών. Χαρακτηρίζεται από εκφραστικές γραμμές, ενώ στο εμπρός μέρος φέρει στοιχεία εμπνευσμένα από τους αρχαίους δράκους της κινεζικής μυθολογίας, όπως οι προβολείς LED και η οριζόντια επένδυση από αλουμίνιο στη μάσκα που συμβολίζουν τα μάτια και το μουστάκι των μυθικών πλασμάτων αντίστοιχα. Με μήκος 4.455 χλστ. και πλάτος 1.875 χλστ., διαθέτει μεταξόνιο 2.720 χλστ., το οποίο είναι βελτιστοποιημένο με γνώμονα την ευρυχωρία και την άνεση. Το σύστημα εισόδου στο αυτοκίνητο χωρίς τη χρήση κλειδιού παρέχει πρόσβαση σε μια ευρύχωρη καμπίνα, που περιλαμβάνει καινοτόμα και έξυπνη ψηφιακή τεχνολογία. Το εσωτερικό διαθέτει σχεδιαστικές πινελιές εμπνευσμένες από τον εξοπλισμό οργάνων γυμναστηρίου, όπως οι χειρολαβές των θυρών που παραπέμπουν σε μπάρα, ο επιλογέας ταχυτήτων που θυμίζει βάρη kettlebell και οι αεραγωγοί που μοιάζουν με βαράκια αλτήρων. Τα καθίσματα είναι διαιρούμενα σε αναλογία 60:40, αυξάνοντας τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών από τα 440 στα 1.338 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωσή τους.
Πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι, με τη δερμάτινη vegan επένδυση, βρίσκεται ο πίνακας οργάνων LCD 5 ιντσών, ενώ η επένδυση της κεντρικής κονσόλας είναι από «βουρτσισμένο» μέταλλο. Ενα βασικό χαρακτηριστικό στο εσωτερικό είναι η μοναδική περιστρεφόμενη οθόνη των 12,8 ιντσών με αναγνώριση φωνής, που παρέχει πληθώρα ενσωματωμένων εφαρμογών.
Το αυτοκίνητο επωφελείται από την πρωτοποριακή Blade Battery, η οποία φέρνει την επανάσταση στους τομείς της ασφάλειας, της ανθεκτικότητας και της απόδοσης. Δεν χρησιμοποιεί κοβάλτιο και ως υλικό της καθόδου έχει επιλεγεί ο φωσφορικός σίδηρος λιθίου (LFP), που προσφέρει πολύ υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας από τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου. Με τη Blade Battery 60,48 kWh και σε συνδυασμό με τον σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, το νέο μοντέλο έχει πολύ καλές επιδόσεις (δες πίνακα) και λογική κατανάλωση. Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης: Sport Mode, Normal Mode, Economy Mode, ανάλογα με τις συνθήκες και τις προτιμήσεις του οδηγού.
Η αυτονομία φτάνει τα 420 χιλιόμετρα σε μικτές συνθήκες, ενώ μέσα στην πόλη ανέρχεται στα 565 χιλιόμετρα! Η ισχύς φόρτισης είναι 11 kW σε τριφασικό φορτιστή AC. Σε φορτιστή DC με ισχύ 150kW, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από το 30% στο 80% σε μόλις 29 λεπτά.
Η ανάρτηση MacPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω διαχειρίζεται αποτελεσματικά το βάρος του αμαξώματος, προσφέροντας άνεση, ασφάλεια και σβέλτες μετακινήσεις. Πολύ σημαντικό για τον αγοραστή είναι ότι συνοδεύεται από 6 χρόνια βασική εγγύηση (ή 150.000 χλμ.), 8 χρόνια εγγύηση ηλεκτροκινητήρα (ή 150.000 χλμ.) και 8 χρόνια εγγύηση για τη μπαταρία (ή 200.000 χλμ.). Για παραγγελίες έως το τέλος του 2024 προσφέρεται δωρεάν 3ετές service.
BYD Atto 3 Comfort
Κινητήρας: Ηλεκτρο-κινητήρας 150 kW
Ισχύς: 204 PS
Ροπή: 310 Nm
0-100: 7’3
Τελική: 160 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 15,6 kWh/ 100 χλμ.
Αυτονομία: 420 χλμ.
Μπαταρία: 60,48 kWh
CO2: 0 γραμμάρια
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 37.990 ευρώ (χωρίς επιδότηση)
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας