Αθήνα, 20°C
Αθήνα
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
20.4° 17.6°
1 BF
59%
Θεσσαλονίκη
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
18.8° 16.5°
1 BF
69%
Πάτρα
Αυξημένες νεφώσεις
18°C
17.7° 16.0°
3 BF
69%
Ιωάννινα
Αυξημένες νεφώσεις
11°C
10.9° 10.9°
1 BF
100%
Αλεξανδρούπολη
Αίθριος καιρός
16°C
15.9° 15.9°
2 BF
77%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
16°C
16.5° 16.5°
1 BF
76%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
10°C
10.4° 10.4°
0 BF
93%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
17°C
17.0° 17.0°
2 BF
80%
Ηράκλειο
Αίθριος καιρός
15°C
16.9° 14.8°
3 BF
77%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
19°C
19.4° 17.9°
1 BF
44%
Ερμούπολη
Αυξημένες νεφώσεις
17°C
17.4° 17.4°
2 BF
63%
Σκόπελος
Αραιές νεφώσεις
18°C
18.4° 18.4°
0 BF
63%
Κεφαλονιά
Αυξημένες νεφώσεις
19°C
19.2° 19.2°
2 BF
37%
Λάρισα
Αίθριος καιρός
17°C
16.8° 16.8°
0 BF
74%
Λαμία
Αυξημένες νεφώσεις
19°C
19.1° 16.7°
1 BF
59%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
18.2° 17.8°
5 BF
89%
Χαλκίδα
Αυξημένες νεφώσεις
17°C
17.2° 17.2°
1 BF
54%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
18.8° 14.3°
0 BF
72%
Κατερίνη
Αυξημένες νεφώσεις
17°C
17.5° 17.5°
1 BF
71%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
12°C
12.4° 12.4°
0 BF
82%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
ford puma
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Απόδοση και πρακτικότητα

Το νέο μοντέλο καθιστά ακόμα πιο εύκολη την οδήγηση εντός και εκτός πόλης.

Το Puma Gen-E είναι το νεότερο μοντέλο που έρχεται να ενταχθεί στην ταχέως αναπτυσσόμενη γκάμα των ηλεκτρικών της Ford. Ενισχύοντας την ούτως ή άλλως ισχυρή παρουσία του best-seller μοντέλου της εταιρείας σε όλη την Ευρώπη.

Η Ford είχε γνωστοποιήσει την πρόθεσή της να βάλει το Puma στην πρίζα από το 2022, όταν παρουσίασε το σχέδιο εξηλεκτρισμού της γκάμας της. Η ανάπτυξη της ηλεκτρικής έκδοσης έγινε πάνω στην πλατφόρμα του θερμικού μοντέλου, έχοντας υποστεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις.

Η εξωτερική σχεδίαση του νέου Puma Gen-E αποτυπώνει το πνεύμα της τελευταίας γενιάς του μοντέλου με πινελιές που το καθιστούν πιο ξεχωριστό και αεροδυναμικό. Μια τολμηρή σχεδίαση τύπου «ασπίδας» αντικαθιστά τη συμβατική μάσκα στο εμπρός μέρος, διαμορφώνοντας έτσι ένα φρέσκο προσωπείο που αντλεί έμπνευση από την ηλεκτρική Mustang Mach-E. Η σπορ πίσω αεροτομή και τα σχέδια των ζαντών αλουμινίου ενισχύουν την ηλεκτρική αύρα και αίσθηση και συμβάλλουν στην καλύτερη αεροδυναμική απόδοση του νέου Puma Gen-E. Το μήκος είναι 4.214 χιλ., το ύψος στα 1.555 χιλ. και το μεταξόνιο στα 2.588 χιλ. Για τον πολυάσχολο κάτοικο της πόλης ή μια νέα οικογένεια, αξιοποιεί ακόμα περισσότερο τον διαθέσιμο χώρο, χάρη στο συμπαγές σύστημα ηλεκτροκίνησης. Ετσι, ο ήδη καινοτόμος αποθηκευτικός χώρος MegaBox στο πορτμπαγκάζ του Puma έχει μετατραπεί σε GigaBox, εξασφαλίζοντας συνολική χωρητικότητα 574 λίτρα, δηλαδή περισσότερα από όσα είναι σε θέση να προσφέρουν σήμερα μεγαλύτερα SUV.

Στο εμπρός μέρος, ένα frunk με χωρητικότητα 43 λίτρων αξιοποιεί ιδανικά τον χώρο που θα καταλάμβανε ο βενζινοκινητήρας, καθιστώντας τον ιδανικό για την αποθήκευση αξεσουάρ, τα οποία είναι προσβάσιμα ακόμα και όταν ο χώρος αποσκευών στο πίσω μέρος είναι γεμάτος.

Με μια αισθητική που εξελίσσει ακόμα περισσότερο το χαρακτηριστικό σχεδιαστικό DNA του Puma, το Gen-E προσφέρει κορυφαία για την κατηγορία ταχεία φόρτιση DC με ισχύ έως 100 kW που καθιστά εφικτή την πραγματοποίηση μακρινών ταξιδιών.

Την κίνηση που αναβαθμίζει έτι περαιτέρω το fun-to-drive οδηγικό προφίλ του Puma παρέχει ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης, το οποίο εξασφαλίζει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, μόλις 13,1 kWh/100 χλμ. Επίσης, το νέο ηλεκτρικό crossover μπορεί να διανύσει 376 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του, τιμή καλή ακόμα και για μακρινά ταξίδια, ενώ μέσα στην πόλη η αυτονομία φτάνει στην καθ’ όλα εντυπωσιακή τιμή των 523 χλμ. Ολα τα παραπάνω με την μπαταρία ιόντων λιθίου NMC που είναι τοποθετημένη στο πάτωμα και έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 43 kWh. Μία είναι η επιλογή μπαταρίας, μία και η επιλογή κινητήρα: είναι τοποθετημένος στον μπροστινό άξονα (FWD) αποδίδοντας 168 PS και ροπή 290 Nm.

Με τη χρήση ταχυφορτιστή, η φόρτιση από το 10% στο 80% διαρκεί περίπου 23 λεπτά. Είναι σημαντικό ότι μπορούν να προστεθούν 124 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά DC φόρτισης.

Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο 8,0 δλ. καθώς και η ταχύτερη απόκριση του τιμονιού προσφέρουν χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στο Puma ST, αλλά σε ηλεκτρική μορφή.

Το νέο μοντέλο καθιστά ακόμα πιο εύκολη την οδήγηση εντός και εκτός πόλης. Ενας απλός στη χρήση ηλεκτρονικός μοχλοδιακόπτης που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι εναλλάσσει την κίνηση προς τα εμπρός, τη νεκρά και την όπισθεν τόσο εύκολα όπως όταν ενεργοποιείτε τα φλας με την άκρη των δαχτύλων. Η δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ (one-pedal driving) καθιστά ακόμα πιο άνετη την οδήγηση στην πόλη, ανεξάρτητα από το προφίλ οδήγησης (τέσσερα στο σύνολο) που έχει επιλέξει ο οδηγός.

Το ανασχεδιασμένο εσωτερικό με τη νέα κεντρική κονσόλα αποτελεί το ιδανικό περιβάλλον για μετακινήσεις μέσα και έξω από την πόλη. Ταυτόχρονα, το ηλεκτρικό Puma Gen-E δίνει μια νέα διάσταση εντός διαθέτοντας έναν ευδιάκριτο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών και μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών με SYNC4, εσωτερικό κρυφό φωτισμό περιβάλλοντος που προσαρμόζεται στη διάθεσή σας, καθώς και προηγμένο ηχοσύστημα B&O.

Στα καλά στοιχεία του νέου μοντέλου έρχεται να προστεθεί και η τιμή: Ξεκινά από τα 23.900 ευρώ με όφελος επιδότησης και απόσυρσης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» και προωθητικό πρόγραμμα. Αλλά και η 8χρονη εργοστασιακή εγγύηση που προσφέρει η μάρκα.

Ford Puma Gen-E Style

Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας 123,5 kW

Ισχύς: 168 PS

Ροπή: 290 Nm

0-100: 8’’

Τελική: 160 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 13,1 kWh/100 χλμ.

Αυτονομία: 376 χλμ.

Μπαταρία: 43 kWh

CO2: 0 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: 36.406 ευρώ (χωρίς επιδότηση)

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Απόδοση και πρακτικότητα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας