Αθήνα, 17°C
Αθήνα
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
17.6° 15.2°
2 BF
77%
Θεσσαλονίκη
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
17.7° 16.4°
2 BF
85%
Πάτρα
Αυξημένες νεφώσεις
18°C
18.2° 15.5°
3 BF
78%
Ιωάννινα
Αραιές νεφώσεις
14°C
13.9° 13.9°
2 BF
88%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
14.9° 14.9°
0 BF
77%
Βέροια
Σποραδικές νεφώσεις
15°C
15.2° 15.2°
2 BF
80%
Κοζάνη
Αραιές νεφώσεις
11°C
11.4° 11.4°
0 BF
94%
Αγρίνιο
Αραιές νεφώσεις
17°C
16.5° 16.5°
2 BF
86%
Ηράκλειο
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
16.4° 15.5°
2 BF
93%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
17.1° 15.9°
1 BF
70%
Ερμούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
16.5° 16.5°
2 BF
69%
Σκόπελος
Σποραδικές νεφώσεις
17°C
16.8° 16.8°
2 BF
79%
Κεφαλονιά
Αίθριος καιρός
17°C
17.0° 17.0°
2 BF
49%
Λάρισα
Αραιές νεφώσεις
14°C
13.9° 13.9°
0 BF
100%
Λαμία
Αραιές νεφώσεις
18°C
18.3° 16.2°
1 BF
65%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
17.8° 17.7°
5 BF
78%
Χαλκίδα
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
16.6° 15.8°
0 BF
77%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
15.3° 15.3°
2 BF
72%
Κατερίνη
Σποραδικές νεφώσεις
17°C
16.6° 16.6°
1 BF
84%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
12°C
11.9° 11.9°
1 BF
94%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Καλλιστεία

Με σύμμαχο τον καλό καιρό και με 103 συμμετοχές, το Concours d’Elegance της ΦΙΛΠΑ, τα πιο σημαντικά καλλιστεία κλασικών αυτοκινήτων της Ελλάδας, έγιναν στο φιλόξενο, άνετο χώρο του ΟΑΚΑ. Είχαν προηγηθεί δύο αναβολές λόγω καιρού, τελικά όμως στην τρίτη καθορισμένη ημερομηνία, η εκδήλωση έγινε με μεγάλη επιτυχία.

Τα μοναδικά, σπάνια κλασσικά αυτοκίνητα εκτέθηκαν για να τα θαυμάσουν οι χιλιάδες επισκέπτες και για να διαγωνιστούν για την μεγάλη διάκριση. Ο χώρος του ΟΑΚΑ απεδείχθη ιδανικός για την εκδήλωση και ανέδειξε τις ιστορικές «καλλονές» όπως τους αξίζει. Τα οχήματα παρατάχθηκαν σύμφωνα με την κατηγορία συμμετοχής τους κάτω από τη μοναδική, θολωτή κατασκευή της Αγοράς.

Την εκδήλωση υποστήριξαν μουσικά ακόμη μια φορά οι Jitterbugs που «ταξίδεψαν» τους επισκέπτες με ρυθμούς κλασικού rock ’n’ roll! Τα αυτοκίνητα και οι μοτοσικλέτες κρίθηκαν από επιτροπή ειδικών που ανέδειξαν τους νικητές στις κατηγορίες που διαγωνίστηκαν.

Ο μεγάλος νικητής των φετινών καλλιστείων (Best of Show) ήταν μια Maserati 3500 GT Touring του 1960, του Χρήστου Λάρα. Ωστόσο «μικροί» νικητές υπάρχουν πολλοί, αφού πολλές είναι και οι κατηγορίες των οχημάτων. Τα οποία διαφοροποιούνται, τόσο ως προς την ηλικία (το παλιότερο ήταν του 1930), όσο και ως προς το είδος του αμαξώματος.

Είναι χαρακτηριστικό ότι υπήρχαν συμμετοχές όλων των ειδών, από ένα μικρό Fiat 500 του 1970, μέχρι ένα μπλε αστικό λεωφορείο Scania-Vabis του 1957. Το οποίο ανήκει στην ΟΣΥ ΑΕ και πήρε το πρώτο βραβείο στη σχετική κατηγορία.

Η τριμελής επιτροπή είχε δύσκολο έργο καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης καθώς τα αυτοκίνητα που υπήρχαν στα φετινά καλλιστεία, ήταν έργα τέχνης.

Στα ανοιχτά πρώτευσε μία άψογη Alfa Romeo Spider 2000 του 1959, που ανήκει στον Χαράλαμπο Μητρόπουλο. Και στα αγωνιστικά ένα Ford Escort RS 1800 του 1978, με ιδιοκτήτη τον Μανώλη Μοσχού.

Για την καλύτερη αναπαλαίωση βραβεύτηκε η υπέροχη Jaguar E-Type του Γιάννη Δουνάκη. Καλύτερα διατηρημένο αυτοκίνητο αναδείχτηκε η Mercedes 190 SL (1960), του Βύρωνα Ρηγινού, ενώ ένα ίδιο μοντέλο, του 1961, που ανήκει στον Γιώργο Βαφειαδάκη, κατέκτησε το βραβείο που έδωσε το κοινό με σχετική ψηφοφορία.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Καλλιστεία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας