Το νέο Kuga ήρθε στην ελληνική αγορά να ενδυναμώσει την γκάμα των SUV μοντέλων της Ford, δίπλα στα EcoSport και Puma, αποτελώντας μια ενδιαφέρουσα πρόταση με πληθώρα επιλογών.
Διαθέσιμο σε βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, αλλά ταυτόχρονα σε plug-in υβριδικές και ήπια υβριδικές, το νέο Kuga έρχεται να συνθέσει την πιο σύγχρονη και ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία του. Προτάσσοντας μεταξύ άλλων premium χαρακτηριστικά, πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, αλλά και τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ασφάλειας. Αυτά που μέχρι τώρα συναντούσε κάποιος μόνο σε μεγαλύτερα και ακριβότερα SUV.
Eίναι το πρώτο SUV της Ford που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα C2 του Focus, η οποία συμβάλλει στη μείωση του βάρους έως και 80 κιλά. Προσφέροντας παράλληλα αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 10% και πάρα πολύ ισορροπημένα οδηγικά χαρακτηριστικά. Παρά τη μείωση του βάρους, οι διαστάσεις μεγάλωσαν. Συγκεκριμένα είναι μακρύτερο κατά 89 χιλ. (4.614 χιλ.), πλατύτερο κατά 44 (1.883 χιλ.) κα με πιο μακρύ μεταξόνιο κατά 20 (2.710 χιλ.).
Εξωτερικά, το επιβλητικό Kuga ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας και λανσάρει μια πιο απέριττη αισθητική, με πολλές απαλές καμπύλες επιφάνειες.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν η ψηφιακή οθόνη αφής και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Η εργονομία και η ποιότητα συναρμογής βρίσκονται στα επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η Ford και δεν ακούγεται ο παραμικρός τριγμός από τα πλαστικά ή τις πόρτες.
Το νέο Ford Kuga διατίθεται στην Ελλάδα με:
● Κινητήρα βενζίνης 1.5 EcoBoost 150PS, 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
● Πετρελαιοκινητήρα 1.5 EcoBlue 120PS, 6τάχυτο μηχανικό ή 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
● Πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue 190PS, 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση σε όλους τους τροχούς.
● Plug-in υβριδική έκδοση (PHEV) με τον βενζινοκινητήρα 2.5L Duratec 225 PS, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
● Ηπια υβριδική έκδοση (mHEV) με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0LEcoBlue 150 PS, με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Η πιο πρόσφατη εμπειρία μου αφορά τον «μικρό» πετρελαιοκινητήρα με την πραγματικά αστείρευτη ροπή και μία μέση κατανάλωση, μέσα στην πόλη, στα 6,5 λ./100 χλμ. Οι κινητήρες πετρελαίου EcoBlue της Ford προσφέρουν οικονομία, ενώ παράλληλα διαθέτουν ομαλή και αθόρυβη λειτουργία χάρη στο σύστημα ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης που ανταποκρίνεται ταχύτερα και ψεκάζει το καύσιμο με μεγάλη ακρίβεια.
Ο υπερσυμπιεστής χαμηλής αδράνειας, που είναι κατασκευασμένος από υλικά αεροδιαστημικής τεχνολογίας, προσφέρει ταχύτερη, καλύτερα ελεγχόμενη απόκριση του turbo και ισχυρό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές. Παντρεύεται ιδανικά με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο που κάνει την οδήγηση μέσα στην κίνηση απολαυστική, κρατώντας τον κινητήρα σε χαμηλές στροφές και ξεκουράζοντας τον οδηγό από το βάσανο της αλλαγής ταχυτήτων.
Στον δρόμο, οι καλά ρυθμισμένες αναρτήσεις προσφέρουν ένα πολύ ποιοτικό πάτημα και κύλιση, συμβάλλοντας παράλληλα στην άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες. Τα σχεδόν 1.600 κιλά του αυτοκινήτου κρύβονται πολύ καλά! Και σε συνδυασμό με τα 190 χιλ. απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος πάει σχεδόν παντού. Βοηθούν και τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης: Normal, Sport, Eco, Slippery και Deep Snow/Sand.
Το Kuga διακρίνεται, όσο δεν φαντάζεστε, στους τομείς της άνεσης και των διαθέσιμων χώρων, με τον καλύτερο στην κατηγορία αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών και την κορυφαία στο είδος χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (από 475 έως 645 λίτρα) να επιτυγχάνονται με την υιοθέτηση μιας συρόμενης δεύτερης σειράς καθισμάτων, που μετακινείται εύκολα προς τα εμπρός ή προς τα πίσω σε μια διαδρομή μήκους 150 χιλ.
Παράλληλα, μια έξυπνη εταζέρα μεγιστοποιεί την πρακτικότητα, αφού μπορεί να προσαρμόζεται αυτόματα στον όγκο των αποσκευών. Το ελαστικό υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένη, το εύκαμπτο πλαίσιό της και ο ιδιαίτερος τρόπος στερέωσής της στην πίσω πόρτα τής επιτρέπουν να παραμένει μόνιμα στη θέση της χωρίς να εμποδίζει το κλείσιμο της πίσω πόρτας ανεξάρτητα από τον όγκο των αποσκευών.
Διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα παθητικής ασφάλειας που σε συνδυασμό με την ισχυρή δομή αμαξώματος προσφέρουν ασφάλεια 5 αστέρων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP.
Επιπλέον, οι τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2 που το νέο Kuga διαθέτει κάτω από την «ομπρέλα» με την ονομασία FordCo-Pilot360 βελτιώνουν την προστασία, την οδήγηση και το παρκάρισμα και είναι σχεδιασμένες για να κάνουν την οδηγική εμπειρία πιο άνετη, λιγότερο απαιτητική και ασφαλέστερη.
Διαθέτει επίσης ένα ενσωματωμένο modem που του επιτρέπει να είναι μόνιμα συνδεδεμένο στο internet. Με αυτό τον τρόπο, ο οδηγός μπορεί μέσα από την εφαρμογή FordPass να κλειδώνει και να ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο από μακριά, να ελέγχει τη στάθμη καυσίμου ή να λαμβάνει πληροφορίες για την κατάσταση του αυτοκινήτου, όπως για παράδειγμα για την πίεση των ελαστικών.
Σημαντικό στοιχείο, εκτός της 8ετούς εγγύησης, ότι μπορεί να αποκτηθεί εύκολα με ευνοϊκούς όρους, μέσω του ευέλικτου χρηματοδοτικού προγράμματος «MyKuga»: επιτόκιο 0,99% για 12-60 μήνες με χρηματοδότηση Ford Finance.
Ford Kuga 1.5L EcoBlue 120PS FWD
Κινητήρας: 1.499 κ.εκ., 4 κύλινδροι, πετρέλαιο
Ισχύς: 120 PS/ 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 300 Nm/ 1.750 σ.α.λ.
0-100: 11,7” δευτερόλεπτα
Τελική: 180 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 5,1 λτ./ 100 χλμ.
CO2: 123 γραμμάρια
Τέλη: 78 ευρώ
Τιμή: 27.170 ευρώ
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας