Τα συλλαλητήρια μπορεί να οδηγήσουν σε νέα έξαρση του Covid-19, προειδοποιεί η Δημόσια Υγεία των ΗΠΑ.
Ματαιώθηκε το ράλι της Φιλανδίας.
Περισσότεροι από 5 χιλιάδες Ινδιάνοι της Αμαζονίας έχουν μολυνθεί.
Η εξάπλωση επιταχύνεται στο Ιράν.
Από την εξοχή λένε: με δυο κοτσύφια η αρρώστια έφτασε στο χωριό.
Δύο κοτσύφια, 4 μολυσμένοι.
Η φύση που κελαηδά χάνει 4-2 από τη φύση που φοβίζει.
Στο χωριό, ο αριθμός 4 είναι ήδη ένας μεγάλος αριθμός.
Οι αριθμοί δεν έχουν όλοι το ίδιο μέγεθος.
Πηγαίνεις από την πόλη στην εξοχή κι ένα κοτσύφι είναι αρκετός ήχος για να αρχίσεις να σκέφτεσαι ανώφελα πράγματα.
Ξανάνοιξαν όλα τα τζαμιά στη Λωρίδα της Γάζας.
Η Ομοσπονδία Κολυμβητών-Διασωστών συστήνει: οι επόπτες πρέπει να προτιμούν τη διάσωση «χωρίς να μπαίνουν στο νερό».
Να σώσω χωρίς να μπω στο νερό.
Να σώσω χωρίς να μπω στη φωτιά.
Να σώσω χωρίς να μπω στη γη και να σώσω με μάσκα (καλά προστατευμένος απ’ τον αέρα).
Όποιος σώζει μένει μακριά απ’ αυτόν που βρίσκεται σε κίνδυνο.
Να σώζουμε από απόσταση.
Αραμπάλ, Τοπόρ και Χοδορόφσκυ δημιούργησαν τη δεκαετία του ’60 το καλλιτεχνικό κίνημα Πανικός.
«Είμαι σε Πανικό και το διασκεδάζω», ήταν το μότο της ομάδας.
Να σώσουμε όποιον πνίγεται χωρίς να βρέξουμε τα πόδια δεν είναι εύκολο.
Επιστρέψαμε στις μυστικιστικές διασώσεις.
Μια φανταστική σφυγμομέτρηση στο κεφάλι μου.
Αν ο Θεός είναι το νερό της πισίνας, σε ποιο ύψος βρίσκεται το νερό της πισίνας σου;
Αν ο Θεός είναι νερό της θάλασσας, μέχρι ποιο ύψος προχωράς;
Στέκεσαι στις μύτες των ποδιών και κρατάς το κεφάλι στην επιφάνεια του νερού;
Μένεις πολλή ώρα κάτω απ’ το νερό, χωρίς ν’ αναπνέεις;
Κολυμπάς; Κι αν ναι, γρήγορα ή αργά;
Φοβάσαι τον πνιγμό;
Ο Τριντό έμεινε «21 δευτερόλεπτα σιωπηλός προτού απαντήσει σε ερώτηση για τον Τραμπ».
Μια παρέμβαση σε στυλ Κέιτζ – αλλά μια σιωπή πολύ πιο μετριόφρων.
4 λεπτά και 33 δευτερόλεπτα μείον 21 δευτερόλεπτα ίσον 4 λεπτά και 12 δεύτερα.
Προφανής νίκη του Κέιτζ.
Οι κληρονόμοι του Κέιτζ. Μια φορά δίκασαν κάποιον επειδή έγραψε ένα κομμάτι με κάποια δευτερόλεπτα σιωπής.
Η σιωπή ήταν του Κέιτζ. Δεν κλέβουν έτσι το ανεπαίσθητο.
Στο σκάκι, «μια νεαρή Ουγγαρέζα είναι ικανή να νικήσει τους πρωταθλητές».
Ένα από τα πλεονεκτήματα του σκακιού είναι ότι δεν έχει ρητορική.
Όλα είναι σιωπή και χρήσιμη πράξη.
Δεν ωφελεί και πολύ να κουνάς τα πόδια ή το κεφάλι.
Πρέπει να κινήσεις ένα κομμάτι κι ύστερα να περιμένεις.
Μια καλή σύνοψη, αλλά η ζωή είναι λίγο πιο κινητική και απρόβλεπτη.
Περισσότερα από 1000 άτομα ξαπλωμένα μπροστά στο Καπιτώλιο. Ούτε ο ήχος ενός κοτσυφιού.
Η Ιταλία ανοίγει την εσωτερική κυκλοφορία και τα σύνορα.
Το κενό και η σιωπή δεν είναι κληρονομιά της Ανατολής. Αλλά η Δύση τα χρησιμοποιεί ως η απόλυτα αδέξια.
Της πέφτει η σιωπή στο πάτωμα και κάνει μ’ αυτήν σαματά.
Της αρέσει τόσο το κενό που στήνει στο κέντρο του μνημείο και γιορτή.
«Ο δυτικός άνθρωπος είναι μισός, ο ανατολικός άνθρωπος είναι μισός.
Ο στόχος μου είναι να χτίσω έναν ολόκληρο άνθρωπο» - έλεγε ο Όσσο, ο μυστικιστής Ινδός (ανατολή), ιδιοκτήτης είκοσι Ρολς Ρόυς (δύση).
Ο Ντέρεκ Σοβέν απίθωσε το γόνατό του οκτώ λεπτά πάνω στον λαιμό του Φλόιντ.
Στο τελικό μέρος, περισσότερο από ένα λεπτό χωρίς να ακούγεται μια λέξη απ’ αυτόν που στιγμές πριν ζητούσε βοήθεια.
Ανάμεσα στη βοήθεια και στη βουβαμάρα χωρίς αέρα πολλές φορές εγκαθίσταται μια αποφασιστική στιγμή.
Αποφασιστική στιγμή, όρος της φωτογραφίας και της ιδιωτικής Ιστορίας του κόσμου.
Κατηγορούμενος: ανθρωποκτονία δεύτερου βαθμού.
Θα χρειαστεί προστασία για την όξινη βροχή που έρχεται.
Ο Ρίλκε στον πύργο του έγραφε ποιήματα∙ στον 21ο αιώνα αυτά θα έρθουν από τα μπούνκερ.
Ένα άνθρωπος πνίγηκε στον Θεό.
Άλλος δε βρέχει ούτε τα πόδια.
Πώς είναι το νερό σήμερα – ζεστό ή κρύο;
*Ο Γκονσάλο Μ. Ταβάρες είναι Πορτογάλος συγγραφέας και γράφει το Ημερολόγιο της Πανούκλας καθημερινά από τις 23 Μαρτίου για την εφημερίδα Expresso.
**Η Αθηνά Ψυλλιά που έκανε τη μετάφραση είναι ψυχολόγος και μεταφράστρια λογοτεχνίας από τα πορτογαλικά και συνεργάζεται με τον Γκονσάλο Μ. Ταβάρες από το 2011.
Σημείωση efsyn.gr: Τα κείμενα του Γκονσάλο Μ.Ταβάρες από την εφημερίδα Expresso θα αναδημοσιεύονται σε καθημερινή βάση από την ιστοσελίδα μας, κατόπιν συμφωνίας μαζί του
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας