Αθήνα, 15°C
Αθήνα
Αίθριος καιρός
15°C
16.8° 13.4°
1 BF
83%
Θεσσαλονίκη
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
16.6° 14.2°
2 BF
83%
Πάτρα
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
17.1° 15.0°
3 BF
75%
Ιωάννινα
Αυξημένες νεφώσεις
10°C
9.9° 9.9°
0 BF
100%
Αλεξανδρούπολη
Αυξημένες νεφώσεις
12°C
12.1° 12.1°
1 BF
85%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.4° 15.4°
2 BF
80%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
10°C
10.4° 10.4°
0 BF
100%
Αγρίνιο
Αραιές νεφώσεις
14°C
14.5° 14.5°
2 BF
92%
Ηράκλειο
Ελαφρές νεφώσεις
14°C
14.1° 13.8°
2 BF
99%
Μυτιλήνη
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
14.9° 13.8°
1 BF
72%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
16°C
16.4° 16.4°
1 BF
82%
Σκόπελος
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
15.3° 15.3°
1 BF
80%
Κεφαλονιά
Αίθριος καιρός
15°C
14.8° 14.8°
2 BF
54%
Λάρισα
Σποραδικές νεφώσεις
13°C
12.9° 12.9°
0 BF
100%
Λαμία
Σποραδικές νεφώσεις
15°C
15.1° 15.1°
1 BF
73%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
17.8° 17.7°
4 BF
82%
Χαλκίδα
Ελαφρές νεφώσεις
12°C
12.7° 11.8°
0 BF
93%
Καβάλα
Αίθριος καιρός
15°C
15.5° 15.5°
0 BF
77%
Κατερίνη
Σποραδικές νεφώσεις
15°C
15.0° 15.0°
1 BF
86%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
11°C
10.7° 10.7°
0 BF
94%
ΜΕΝΟΥ
Παρασκευή, 25 Απριλίου, 2025
Πεινασμένες καρδιές. Σκηνοθεσία: Σαβέριο Κοστάντζο

Στα νύχια της χορτοφάγου μαμάς

Ενα μωρό, που κινδυνεύει απο τη διατροφική σύρραξη των γονιών του, γεννάει το θρίλερ «Πεινασμένες καρδιές» του Σαβέριο Κοστάντζο. Οση γοητεία διαθέτει, τη χρωστάει στους βραβευμένους στη Βενετία πρωταγωνιστές του.

Πεινασμένες καρδιές

  • Σκηνοθεσία: Σαβέριο Κοστάντζο
  • Ηθοποιοί: Αλμπα Ρορβάκερ, Ανταμ Ντράιβερ

Ο Ιταλός σκηνοθέτης της «Μοναξιάς των πρώτων αριθμών» κερδίζει τις εντυπώσεις, έστω επιφανειακά, θυμίζοντας στις «Πεινασμένες καρδιές» (ταινία βασισμένη στο μυθιστόρημα του Μάρκο Φραντσόζο) έναν νεαρότερο Μπράιαν Ντε Πάλμα, ως προς τον ενθουσιασμό του με την τέχνη του σινεμά, με την ατμόσφαιρα που μπορεί να χτίσει με τα πλάνα και το μοντάζ του – χωρίς, ωστόσο, να έχει το ταλέντο ή την πειθαρχία που χρειάζονται για να οδηγήσει αυτή την εντυπωσιακή, γεμάτη κινηματογραφικά «δάνεια» ταινία, σε κάτι αληθινά ουσιαστικό.

Η Ιταλίδα Μίνα γνωρίζει τον Νεοϋορκέζο Τζουντ στην τουαλέτα ενός εστιατορίου: η ατυχής πρώτη συνάντησή τους θα οδηγήσει γρήγορα σ’ έναν ρομαντικό έρωτα, έναν γάμο κι ένα μωρό. Κι εκεί είναι που η λεπτή, όμορφη αίσθηση του ζευγαριού, της ρομαντικής κομεντί, αλλάζει κατεύθυνση κατά 180 μοίρες και μεταμορφώνεται σ’ ένα α λα «Μωρό της Ρόζμαρι» θρίλερ, χωρίς το μεταφυσικό στοιχείο, αλλά με μια χαρακτηριστικά μοντέρνα εμμονή στην… ορθοφαγία.

Το κινηματογραφικό ύφος κινείται κάπου ανάμεσα σε νεοϋορκέζικο ανεξάρτητο σινεμά, αστικό, κλειστοβοφικό και σ’ έναν υποβόσκοντα τρόμο που φιλοδοξεί ν’ αγγίξει το «Don’t Look Now». Η Μίνα, η μάνα που αποφασίζει τυφλά να μεγαλώσει το μωρό της με απόλυτα vegan διατροφή, εμποδίζοντας έτσι την ανάπτυξή του κι ο Τζουντ που προσπαθεί, έστω κρυφά, ν’ ακολουθήσει μια πιο δοκιμασμένη, πρακτική προσέγγιση, αντιπροσωπεύουν τις δυο πλευρές των σύγχρονων ανθρώπων που, μπροστά στο υπαρξιακό αδιέξοδο, επιλέγουν είτε τη λογική είτε μια εναλλακτική κοσμοθεωρία.

Η μεγαλούπολη της Νέας Υόρκης (έστω κι αν το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας εξελίσσεται σε εσωτερικούς χώρους), είναι ο επιβλαβής κόσμος που οι ίδιοι έχουμε δημιουργήσει, κάτι σαν το «Safe» για νέες μητέρες. Τα νοήματα της ταινίας παραείναι προφανή για να κεντρίσουν πραγματικά τη σκέψη και το αδύναμο φινάλε στο οποίο οδηγούνται κάνει ακόμα πιο τετριμμένη την κάθαρση.

Ωστόσο, οι δυο πρωταγωνιστές, βραβευμένοι στο περασμένο Φεστιβάλ Βενετίας, έχουν μια έντονη, αλλόκοτη γοητεία και ο ρυθμός του Κοστάντζο παρασύρει τον θεατή σ’ ένα υποβλητικό σύμπαν υπόγειου τρόμου, που βάζει τις σχέσεις αιτιότητας και την έλλειψη πρωτοτυπίας σε δεύτερη μοίρα.

Η Σειρήνα του Μισσισιπή

  • Σκηνοθεσία: Φρανσουά Τριφό
  • Ηθοποιοί: Ζαν-Πολ Μπελμοντό, Κατρίν Ντενέβ, Μισέλ Μπουκέ

Σε επανέκδοση με νέες κόπιες η ταινία του 1969 που συμπυκνώνει όλο το ύφος του δημιουργού του. Ενα πανέμορφο, στιλάτο, ατμοσφαιρικό νουάρ, γυρισμένο στο τροπικό, ερωτικό κλίμα της Ρεουνιόν, με όλον τον ενθουσιασμό του Τριφό για το ίδιο το σινεμά και για τους πρωταγωνιστές του να γεμίζει γοητεία την οθόνη.

Ant-Man

  • Σκηνοθεσία: Πέιτον Ριντ
  • Ηθοποιοί: Πολ Ραντ, Μάικλ Ντάγκλας, Εβάντζελαϊν Λίλι, Κόρεϊ Στολ, Μάικλ Πένια, Μπόμπι Καναβάλε

Η μεγάλη Marvel με τους παντοδύναμους Avengers και την τεράστια εμπορική τους επιτυχία δίνει χρόνο, χώρο και κέφι σ’ ένα «μικροσκοπικό» πρότζεκτ, τον «Ant-Man», που δεν συγκρίνεται με το υπόλοιπο σύμπαν της σε μέγεθος, αλλά το ξεπερνά σε παραδοσιακές αρχές και χιούμορ.

Οταν ο εφευρέτης Χανκ Πιμ κατασκεύασε, στα τέλη του 1980, μια στολή που μπορούσε να συρρικνώσει όποιον τη φορούσε σε μέγεθος μυρμηγκιού, αποφάσισε ότι η χρήση της θα ήταν καταστροφική και αποσύρθηκε. Σήμερα, ο «διάδοχός» του, Ντάρεν Κρος, έχει κατασκευάσει μια εφάμιλλη στολή και προσπαθεί να την τελειοποιήσει, όχι μόνο για να μπει στο μάτι του τέως μέντορά του, αλλά και για να λανσάρει τον πιο απαρατήρητο παντοδύναμο στρατιώτη. Παράλληλα, ο Πιμ, με τη βοήθεια της κόρης του που τον αγαπά αλλά και τον ανταγωνίζεται, θ’ αναθέσουν στον μόλις αποφυλακισμένο λωποδύτη και νεαρό πατέρα Σκοτ Λανγκ να γίνει ο δικός τους Ant-Man, να αποτρέψει τα σχέδια του Κρος και να ξανακερδίσει και την κόρη του από την πρώην γυναίκα του.

Ο «Ant-Man» του Πέιτον Ριντ είναι, όπως και ο ήρωάς του, λεπτοδουλεμένος και διακριτικός. Τα ειδικά εφέ και οι σκηνές δράσεις δεν έχουν τίποτε το εκρηκτικό, έχουν όμως τη μαεστρία ορδών μυρμηγκιών και μια εκπληκτική ψηφιακή φινέτσα (η οποία, άλλωστε, μεταμορφώνει και τον Μάικλ Ντάγκλας στον 40χρονο εαυτό του στην αρχή της ταινίας).

Το φιλμ είναι χαριτωμένα παλιομοδίτικο, όχι στην εικόνα του, αλλά στο σενάριο και την ιδεολογία: ο μεγαλύτερος μέντορας που επιλέγει να είναι ηθικός, η εμπιστοσύνη που τοποθετείται όχι σε υπερδυνάμεις, αλλά στο ανθρώπινο μυαλό, η φιλία, η οικογένεια, ο έρωτας, οι πατρικές σχέσεις που διαπερνούν κάθε ήρωα με τον κυριολεκτικό ή τον μεταφορικό τρόπο.

Ο ίδιος ο Σκοτ Λανγκ / Ant-Man είναι και το ελκυστικότερο στοιχείο, ο έξυπνος loser, ο κλέφτης-Ρομπέν των Δασών, ο λυπημένος πατέρας που αναζητά την κόρη του, ο slacker που καλείται να σώσει τον κόσμο. Σε τόνους πολύ χαμηλότερους από τα μεγάλα υπερηρωικά franchises, ο «Ant-Man» κερδίζει πόντους κυρίως χάρη σε μια διάχυτη γλυκύτητα και ένα τονισμένο, πληθωρικό κωμικό στοιχείο. Και, φυσικά, από τον πάντα ακαταμάχητο, με sci-fi στολή ή όχι, Πολ Ραντ.

Βατικανό: Απόρρητοι φάκελοι

  • Σκηνοθεσία: Μαρκ Νέβελνταϊν
  • Ηθοποιοί: Ολίβια Τέιλορ Ντάντλεϊ, Μάικλ Πένια, Ντάγκρεϊ Σκοτ, Ντζιμόν Χούνσου

Μια 20χρονη Αμερικανίδα blogger είναι, ενδεχομένως, δαιμονισμένη κι έτσι το Βατικανό στέλνει έναν καρδινάλιο να τελέσει τον σχετικό εξορκισμό. Μαύρα κοράκια, ακατανόητες διάλεκτοι, αίμα και σκοτάδι σε μια ταινία τρόμου που θα ικανοποιήσει όσους δεν έχουν χορτάσει με τις κινηματογραφικές περιπέτειες του Αντίχριστου και των θυμάτων του.

Ερωτας χωρίς δεσμεύσεις

  • Σκηνοθεσία: Λέσλι Χέντλαντ
  • Ηθοποιοί: Τζέισον Σουντέκις, Αλισον Μπρι, Ανταμ Σκοτ

Ενας αμετανόητος γυναικάς και μια χαριτωμένη απατεώνισσα, για λίγο ζευγάρι στο πανεπιστήμιο, ξανασυναντιούνται σήμερα σε κέντρο θεραπείας σεξομανών και προσπαθούν να διατηρήσουν μια φιλική σχέση. Ρομαντική κομεντί με εύσημα από το Σάντανς, με πιο «βρόμικο» χιούμορ στο πνεύμα του Τζαντ Απατοου και θαυμάσιο σάουντρακ.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Στα νύχια της χορτοφάγου μαμάς

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας