Αθήνα, 17°C
Αθήνα
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
17.6° 15.2°
2 BF
77%
Θεσσαλονίκη
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
17.7° 16.4°
2 BF
85%
Πάτρα
Αυξημένες νεφώσεις
18°C
18.2° 15.5°
3 BF
78%
Ιωάννινα
Αραιές νεφώσεις
14°C
13.9° 13.9°
2 BF
88%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
14.9° 14.9°
0 BF
77%
Βέροια
Σποραδικές νεφώσεις
15°C
15.2° 15.2°
2 BF
80%
Κοζάνη
Αραιές νεφώσεις
11°C
11.4° 11.4°
0 BF
94%
Αγρίνιο
Αραιές νεφώσεις
17°C
16.5° 16.5°
2 BF
86%
Ηράκλειο
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
16.4° 15.5°
2 BF
93%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
17.1° 15.9°
1 BF
70%
Ερμούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
16.5° 16.5°
2 BF
69%
Σκόπελος
Σποραδικές νεφώσεις
17°C
16.8° 16.8°
2 BF
79%
Κεφαλονιά
Αίθριος καιρός
17°C
17.0° 17.0°
2 BF
49%
Λάρισα
Αραιές νεφώσεις
14°C
13.9° 13.9°
0 BF
100%
Λαμία
Αραιές νεφώσεις
18°C
18.3° 16.2°
1 BF
65%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
17.8° 17.7°
5 BF
78%
Χαλκίδα
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
16.6° 15.8°
0 BF
77%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
15.3° 15.3°
2 BF
72%
Κατερίνη
Σποραδικές νεφώσεις
17°C
16.6° 16.6°
1 BF
84%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
12°C
11.9° 11.9°
1 BF
94%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
garitou
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
google maps

Θα γίνει κάτι, επιτέλους, με τη Γαρυττού;

Μέσα στην Αθήνα υπάρχει μια οδός που λέγεται Γαρυττού. Εχει μήκος περί τα 2,5 χιλιόμετρα και πάνω σε αυτή αποτυπώνεται όλη η Ελλάδα. Στα περισσότερα σημεία, το πλάτος της μοιάζει με έναν φαρδύ μονόδρομο, όμως στην πραγματικότητα ο δρόμος αυτός είναι διπλός, με παρκαρισμένα αυτοκίνητα και στις δύο μεριές και δίχως κάπου να αναγράφεται ένα όριο ταχύτητας. Ενα άλλο θέμα της είναι ότι ουσιαστικά δεν έχει πεζοδρόμια. Κάπου δεν έχουν προβλεφθεί, σε άλλα σημεία είναι απροσπέλαστα, καθώς οι κορμοί των δέντρων έχουν «σκάσει» και έχουν κόψει τη δίοδο, ενώ παντού είναι στενά.

Είναι ένας δρόμος με σχολεία, ζουν εκεί χιλιάδες άνθρωποι και κυκλοφορούν καθημερινά αρκετοί περισσότεροι, αφού αυτή η οδός ενώνει τη λεωφόρο Μεσογείων με το μετρό της Δουκίσσης Πλακεντίας. Τα ατυχήματα δεν είναι σπάνια (ειδικά όταν πολλοί οδηγοί πηγαίνουν με 60-70 χιλιόμετρα), ενώ υπάρχουν και δυστυχήματα, όπως ένα πρόσφατο με θύμα έναν άνθρωπο σε μηχανάκι.

Για τους πεζούς, κάθε πέρασμα από αυτόν τον δρόμο είναι μια περιπέτεια με το ανάλογο… ρίσκο, ενώ δεν χρειάζεται να αναφέρουμε τι άγχος τραβάνε οι γονείς που έχουν μικρά παιδιά και που ουσιαστικά αναγκάζονται να πηγαίνουν με το καροτσάκι στη μέση του δρόμου.

Εδώ και πολλά χρόνια δεν αλλάζει τίποτα και ο λόγος είναι… απλός, αφού μιλάμε για Ελλάδα. Η μία πλευρά του δρόμου ανήκει στον Δήμο Αγίας Παρασκευής και η άλλη σε αυτόν του Χαλανδρίου, οπότε κανείς δεν παίρνει την ευθύνη.

Πάνε 15 χρόνια από τότε που συστάθηκε μια επιτροπή κατοίκων, όπου φυσικά δεν κατάφερε τίποτα. Ο δήμαρχος Χαλανδρίου, Σίμος Ρούσσος, τόνισε πως είχε όλη την καλή διάθεση να βρει μια άκρη, αλλά συνάντησε άρνηση από τον προηγούμενο δήμαρχο της Αγ. Παρασκευής. Τώρα που εκλέχθηκε ο Γιάννης Μυλωνάκης (και ο Ρούσσος παραμένει αντίστοιχα) φαίνεται μια μεγαλύτερη κινητικότητα. Μάλιστα, λένε ότι ώς το τέλος του χρόνου θα μονοδρομηθεί η Γαρυττού, κάτι που φυσικά μπορεί να γίνει και άμεσα, έστω μέσα στο καλοκαίρι. Αντε να δούμε…

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Θα γίνει κάτι, επιτέλους, με τη Γαρυττού;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας