Αθήνα, 16°C
Αθήνα
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
17.3° 14.5°
1 BF
80%
Θεσσαλονίκη
Αυξημένες νεφώσεις
16°C
17.1° 14.9°
1 BF
84%
Πάτρα
Αυξημένες νεφώσεις
17°C
17.1° 15.0°
3 BF
80%
Ιωάννινα
Αυξημένες νεφώσεις
12°C
11.9° 11.9°
1 BF
100%
Αλεξανδρούπολη
Αυξημένες νεφώσεις
13°C
12.9° 12.9°
1 BF
86%
Βέροια
Αραιές νεφώσεις
15°C
15.4° 15.4°
1 BF
80%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
10°C
10.4° 10.4°
0 BF
100%
Αγρίνιο
Αραιές νεφώσεις
15°C
15.0° 15.0°
1 BF
90%
Ηράκλειο
Ελαφρές νεφώσεις
14°C
15.2° 13.8°
1 BF
99%
Μυτιλήνη
Αυξημένες νεφώσεις
16°C
16.0° 15.5°
1 BF
68%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
15°C
15.3° 15.3°
2 BF
76%
Σκόπελος
Αραιές νεφώσεις
16°C
15.9° 15.9°
0 BF
78%
Κεφαλονιά
Αίθριος καιρός
16°C
15.9° 15.9°
2 BF
52%
Λάρισα
Αυξημένες νεφώσεις
16°C
15.6° 15.6°
1 BF
90%
Λαμία
Αραιές νεφώσεις
17°C
18.4° 17.2°
0 BF
80%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
17.8° 17.7°
4 BF
78%
Χαλκίδα
Ελαφρές νεφώσεις
14°C
14.4° 13.8°
2 BF
82%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
14.8° 14.8°
2 BF
69%
Κατερίνη
Αραιές νεφώσεις
16°C
15.7° 15.7°
2 BF
85%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
11°C
10.7° 10.7°
1 BF
94%
ΜΕΝΟΥ
Παρασκευή, 25 Απριλίου, 2025
Η υπό κατασκευή προβλήτα 3 | ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ετοιμάζει τη νέα προβλήτα η Cosco

Το καλοκαίρι του 2016 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί περίπου το 70% της κατασκευής του δυτικού μέρους της προβλήτας ΙΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά που διαχειρίζεται η κινέζικη Cosco. Το έργο που ξεκίνησε το Φεβρουάριο του 2015 έχει αναλάβει και κατασκευάζει η τεχνική εταιρεία ΤΕΚΑΛ, η οποία υλοποίησε τα έργα αναβάθμισης της προβλήτας ΙΙ αλλά και το ανατολικό μέρος της προβλήτας ΙΙΙ.

Η εταιρεία ξενάγησε την Πέμπτη τους δημοσιογράφους στις δυο προβλήτες και οι υπεύθυνοι ενημέρωσαν για την πορεία των έργων και έδωσαν οικονομικά στοιχεία. Σύμφωνα με αυτά, η κατασκευή της προβλήτας ΙΙΙ το ανατολικό τμήμα, προϋπολογισμού 123.984.000 εκατ. ευρώ ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2011 και παραδόθηκε τον Μάρτιο του 2013. Το ωφέλιμο βάθος είναι 18,50 μέτρα, ενώ το συνολικό εμβαδόν 205.000m2. Χρησιμοποιήθηκαν 7.000.000 τόνοι υλικού επίχωσης και 140.000 m3 σκυροδέματος, καθώς και 34 κυψελωτικά κιβώτια οπλισμένου σκυροδέματος.

EUROKINISSI

Έως τον Ιούλιο του 2016 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και το 70% της κατασκευής της δυτικής πλευράς της προβλήτας ΙΙΙ αλλά και η νέα προβλήτα πετρελαιοειδών που ξεκίνησε το Φεβρουάριο του 2015. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 143.295.000 εκατ. ευρώ, το ωφέλιμο βάθος είναι 18,50 μέτρα, ενώ το συνολικό εμβαδόν 136.000m2. Αναμένεται να χρησιμοποιηθούν 7.000.000 τόνοι υλικού επίχωσης και 145.000 m3 σκυροδέματος αλλά και 40 κυψελωτικά οπλισμένου σκυροδέματος. Την ημέρα χρειάζονται 25.000 τόνοι ανάγκης υλικών επίχωσης, ενώ το μεγαλύτερο βάθος της θάλασσας που γίνεται η επίχωση είναι έως και 36 μέτρα.Και οι δυο προβλήτες είναι απο 350 στρέμματα ο καθένας, στο εργοτάξιο δουλεύουν 300 εργαζόμενοι, στην πλειοψηφία τους Ελληνες.

Στην παρουσίαση αναφέρθηκε ότι στις δυσκολίες του έργου συμπεριλαμβάνονται η ταυτόχρονη κατασκευή του με τη λειτουργία του λιμανιού άρα οι κατασκευαστικές δραστηριότητές του θα έπρεπε πάντα να συντονίζονται με το τμήμα Operation, η εξέλιξη του έργου από τα βαθιά προς τα ρηχά και οι καθιζήσεις.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ετοιμάζει τη νέα προβλήτα η Cosco

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας