Κ άπως έτσι θα έπρεπε να είναι η βάση της ηλεκτροκίνησης. Δηλαδή ένα μικρό, ευέλικτο, προσιτό αυτοκίνητο με καλή αυτονομία, πλούσιο εξοπλισμό και ικανοποιητικές επιδόσεις. Οι κατασκευαστές όμως ξεκίνησαν ανάποδα! Από μεγάλα και ακριβά. Σήμερα αρχίζουν να υπάρχουν πλέον οι λογικές προτάσεις.
Το INSTER επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των μικρών ηλεκτροκινήτων με τη φουτουριστική εμφάνιση και τον high tech σχεδιασμό του.
Κάθε στοιχείο έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει τη λειτουργικότητα και την αισθητική και έτσι διαθέτει μια φιλική, χαρισματική εμφάνιση.
Οι στρογγυλεμένες επιφάνειες σε όμορφο, αποδεκτό προφίλ συνδυαστικά με τις αναλογίες του αποπνέουν αυτοπεποίθηση.
Το εμπρός μέρος εισάγει μια εμβληματική εικόνα EV, που χαρακτηρίζεται από τα LED φλας με pixel-graphic και μια μαύρη μάσκα που ενσωματώνει τους προβολείς, τη θύρα φόρτισης και την εμπρός κάμερα. Τα φώτα pixel αποτελούν διακριτικό στοιχείο της ταυτότητας, καθιστώντας το εύκολα αναγνωρίσιμο ως ηλεκτρικό Hyundai. Η πίσω σχεδίαση συνεχίζει αυτή τη σύγχρονη σχεδίαση με πίσω LED φώτα με μοτίβο laser pixel που αντικατοπτρίζουν τα pixel-graphic του εμπρός μέρους και στρογγυλά διαφανή φώτα.
Το κάτω μέρος του προφυλακτήρα με τις προστατευτικές ποδιές και τα τονισμένα φτερά αντανακλά τον προσανατολισμό του μοντέλου στον ενεργό τρόπο ζωής, μεταδίδοντας μια αίσθηση προστασίας και ετοιμότητας για οδήγηση τόσο στην πόλη όσο και στην εξοχή. Ακόμη και όταν είναι ακίνητο, η γωνία του πίσω φτερού προσθέτει μια αίσθηση κίνησης και δυναμικής ενέργειας.
Το νέο Hyundai προσφέρει εκλεπτυσμένο και άνετο εσωτερικό, ενώ συνδυάζει σύγχρονη τεχνολογία με δυνατότητες εξατομίκευσης. Η χωροταξία είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να προσαρμόζεται, από οικογενειακά ταξίδια μέχρι αστικές μετακινήσεις. Εχει μήκος 3.825 χλστ., πλάτος 1.610 χλστ. και ύψος 1.575 χλστ. Με μεταξόνιο 2.580 χλστ., το οποίο είναι άμεσα συγκρίσιμο με αυτό ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας Β, διαθέτει γενναιόδωρο χώρο για τους επιβάτες, ειδικά στη δεύτερη σειρά, εξασφαλίζοντας ότι και ένα ταξίδι θα είναι άνετο. Παρότι ο προσανατολισμός είναι κυρίως αστικός. Σε ό,τι αφορά το πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητα των 280 λίτρων μπορεί να αυξηθεί στα 351 λίτρα, σύροντας τα πίσω καθίσματα προς τα εμπρός.
Το INSTER διαθέτει πρωτοποριακό σύστημα infotainment, σχεδιασμένο να αναβαθμίζει την οδηγική εμπειρία με έναν συνδυασμό προηγμένης τεχνολογίας και φιλικών προς τον χρήστη λειτουργιών. Κεντρικό στοιχείο είναι η οθόνη LCD 10,25 ιντσών. Το ψηφιακό πάνελ συμπληρώνει το σύστημα πλοήγησης 10,25 ιντσών, το οποίο προσφέρει οθόνη υψηλής ανάλυσης.
Εξοπλισμένο με μπαταρία 42 kWh στη βασική του έκδοση, διατίθεται παράλληλα και με μπαταρία 49 kWh. Και οι δύο παραλλαγές τροφοδοτούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 97 ίππους στη βασική έκδοση και 115 ίππους σε εκείνη με τη μεγαλύτερη μπαταρία. Και οι δύο αποδίδουν ροπή 147 Nm.
Οταν χρησιμοποιείται σταθμός φόρτισης υψηλής ισχύος DC 120 kW, μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε περίπου 30 λεπτά. Σε φορτιστή AC 11 kW αρκούν 4,5 ώρες για τη φόρτιση 10%-100%.
Είναι εξοπλισμένο με την ολοκληρωμένη σουίτα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS) της Hyundai-Smart Sense, παρέχοντας οδηγική βοήθεια που συχνά προορίζεται για μεγαλύτερα οχήματα. Χάρη στο συμπαγές μέγεθος και τον μικρό κύκλο στροφής, είναι εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη. Απολαμβάνεις ελαφρύ τιμόνι, παρκάρισμα σε στενούς χώρους και εύκολους ελιγμούς. Η υψηλή θέση οδήγησης βελτιώνει την ορατότητα, ενώ η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί για να απορροφά ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του δρόμου.
Παρότι είναι ένα μικρό crossover, με 153 χλστ. απόσταση από το έδαφος, το χαμηλό κέντρο βάρους του προσφέρει καλή σταθερότητα στις στροφές. Σε υψηλότερες ταχύτητες, διατηρεί ικανοποιητική αίσθηση στο τιμόνι, χωρίς έντονες κλίσεις του αμαξώματος. Ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει άμεση απόκριση στο γκάζι, επιτρέποντας γρήγορες εκκινήσεις στα φανάρια και ομαλές προσπεράσεις. Η επιτάχυνση είναι γραμμική και αθόρυβη, κάνοντας τις μετακινήσεις ιδιαίτερα ξεκούραστες και απολαυστικές.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 22.390 ευρώ, ενώ η έκδοση Long Range κοστίζει 24.790 ευρώ. Ισως θα πρέπει να προτιμηθεί, αφού και περισσότερα άλογα (+18) έχει και μεγαλύτερη αυτονομία (+50), με μικρή μάλιστα επιβάρυνση. Με την κρατική επιδότηση, οι τιμές μειώνονται, με το βασικό μοντέλο να κοστίζει 16.973 ευρώ, καθιστώντας το μια ιδιαίτερα προσιτή επιλογή.
Hyundai Inster 42 kWh 97 PS Style
Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας 71 kW
Ισχύς: 97 PS
Ροπή: 147 Nm
0-100: 11,7’’
Τελική: 140 χλμ./ώρα
Κατανάλωση: 14,3 kWh/100 χλμ.
Αυτονομία: 327 χλμ.
Μπαταρία: 42 kWh
CO2: 0 γραμμάρια
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 22.390 ευρώ (χωρίς επιδότηση)
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας