Αθήνα, 20°C
Αθήνα
Βροχοπτώσεις μέτριας έντασης
20°C
20.9° 18.4°
1 BF
71%
Θεσσαλονίκη
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
21.6° 19.3°
2 BF
61%
Πάτρα
Αραιές νεφώσεις
19°C
22.0° 19.4°
2 BF
75%
Ιωάννινα
Σποραδικές νεφώσεις
17°C
16.9° 16.9°
1 BF
63%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
17.9° 17.9°
3 BF
72%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
20.2° 20.2°
2 BF
74%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.4° 15.4°
2 BF
59%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.2° 21.2°
1 BF
67%
Ηράκλειο
Ασθενείς βροχοπτώσεις
20°C
21.4° 18.8°
4 BF
73%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
19.9° 18.2°
2 BF
61%
Ερμούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.4° 19.4°
3 BF
61%
Σκόπελος
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
19.7° 19.7°
2 BF
68%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
20.3° 19.9°
4 BF
73%
Λάρισα
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.2° 21.2°
2 BF
57%
Λαμία
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.1° 18.9°
1 BF
59%
Ρόδος
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.8° 18.8°
4 BF
79%
Χαλκίδα
Αραιές νεφώσεις
21°C
20.5° 20.5°
2 BF
46%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
20.5° 18.3°
3 BF
66%
Κατερίνη
Αραιές νεφώσεις
21°C
21.3° 21.3°
2 BF
64%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
17°C
17.0° 17.0°
2 BF
64%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
ducia duster
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
«Τελικός» με Dacia Duster

Αυτοκίνητο της χρονιάς 2025: ο τίτλος στο MG3 Hybrid+

Το MG3 Hybrid+ συγκέντρωσε συνολικά 337 βαθμούς, έναντι 323 του Dacia Duster.

Τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα κατέκτησε το MG3 Hybrid+. Το υβριδικό της MG βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης και πήρε το μεγαλύτερο ελληνικό βραβείο αυτοκινήτου, βασισμένο κατά κύριο λόγο στο υψηλό value for money που το χαρακτηρίζει, έπειτα από μια «σκληρή» αναμέτρηση με το SUV Dacia Duster.

Το MG3 Hybrid+ συγκέντρωσε συνολικά 337 βαθμούς, έναντι 323 του Dacia Duster που βρέθηκε στη δεύτερη θέση, με την BMW Σειρά 1 να ακολουθεί στην τρίτη θέση με 287 βαθμούς. Η διαφορά των 14 βαθμών μεταξύ των δύο μοντέλων είναι από τις μικρότερες που έχουν σημειωθεί στη 18χρονη ιστορία του θεσμού, στοιχείο που μαρτυρά τον έντονο ανταγωνισμό φέτος.

Υπενθυμίζεται ότι μέλη του Συλλόγου Δημοσιογράφων για την Ανάδειξη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα –που αποτελούν και την κριτική επιτροπή– είναι 26 έμπειροι δημοσιογράφοι του ελληνικού ειδικού Τύπου. Ανάμεσά τους και ο Διονύσης Λιβέρης. Κάθε δημοσιογράφος είχε στη διάθεσή του 100 βαθμούς για να απονείμει στα υποψήφια μοντέλα, δίνοντας ως μέγιστη βαθμολογία το 20 και ως ελάχιστη το 5. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ανακοινώθηκαν οι ψήφοι που έδωσε κάθε μέλος του θεσμού, με αλφαβητική σειρά, για να φτάσουμε στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος.

Αυτό που πρέπει να έχει κάποιος υπόψη του διαβάζοντας τον πίνακα των αποτελεσμάτων είναι πως οι όποιες διαφορές στη βαθμολογία δεν αντανακλούν και αντίστοιχες αποστάσεις σε σχέση με την αξία των μοντέλων, αλλά οφείλονται στο πόσο κατάλληλες (και συμφέρουσες) κρίθηκαν ως προτάσεις αγοράς οι φετινοί φιναλίστ για τον μέσο Ελληνα αγοραστή, από τα μέλη του ΑΤΧ.

Στην ομιλία του ο πρόεδρος του ΑΤΧ, Νίκος Λουπάκης, αναφέρθηκε στην πορεία του 18ετούς πλέον θεσμού που ήταν και παραμένει ο μοναδικός ανεξάρτητος δημοσιογραφικός θεσμός βράβευσης αυτοκινήτου στην Ελλάδα.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης απονεμήθηκε τιμητική πλακέτα στην Ανίτα Πασαλή, αλυτάρχη του Ράλλυ Ακρόπολις, για τη διαχρονική συνεισφορά της στην επιτυχή διοργάνωση του εθνικού μας αγώνα.

Τιμητική πλακέτα απονεμήθηκε επίσης στον Γιώργο Βαρίνο, μέλος του Δ.Σ. του ΑΤΧ, ο οποίος έφυγε πρόσφατα από τη ζωή, για τη συνεισφορά του στον ειδικό Τύπο. Την πλακέτα παρέλαβε η σύζυγος του εκλιπόντος, Μαρία Βατίστα.

Την εκδήλωση διοργάνωσε η εταιρεία Producta Direct, ενώ φέτος, τη διαδικασία ανάδειξης του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα στήριξαν ως χορηγός η ασφαλιστική εταιρεία Allianz και ως υποστηρικτές η εταιρεία εμπορίας ανταλλακτικών και εξοπλισμών συνεργείων Ιαπωνική με το δίκτυο συνεργείων Autofit, η εξειδικευμένη στα logistics αυτοκινήτων εταιρεία Ferst και η ΕΜΑ Α.Ε., η οποία εισάγει και διανέμει τα ελαστικά Continental στην Ελλάδα.

Ο νικητής

Σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για την MG στην κατηγορία B Segment. Φέρνει υβριδική τεχνολογία αιχμής, χάρη στην οποία συνδυάζονται επιδόσεις, αποδοτικότητα και συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Με 20.450 ευρώ! Τιμή ιδιαίτερα ελκυστική για τα όσο προσφέρει. Ενα μικρό αυτοκίνητο, με αστείρευτη δύναμη, καλούς χώρους και ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση.

Η τεχνολογία του εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις, καθιστώντας το ιδανικό για γρήγορες διαδρομές στην πόλη, όσο και για μεγαλύτερες στον αυτοκινητόδρομο. Στον πυρήνα του ολοκαίνουργιου συστήματος Hybrid+ υπάρχουν πέντε βασικά στοιχεία, κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων, μπαταρία, ηλεκτροκινητήρας και γεννήτρια. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης Hybrid+ της MG καθιστά το νέο μοντέλο το ταχύτερο σε επιτάχυνση υβριδικό της κατηγορίας, με 0-100 σε 8,0 δευτερόλεπτα. Εχει συνδυαστικά 195 άλογα αλλά και χαμηλή κατανάλωση, απαιτώντας μόλις 4,4 λ./100 χλμ. Μια μπαταρία 1,83 kWh επιτρέπει εκτεταμένη αυτονομία οδήγησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 100 γρ./χλμ., με αποτέλεσμα να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Με μήκος 4.113 χλστ. και μεταξόνιο 2.570 χλστ., προσφέρει καλούς εσωτερικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές (293 λίτρα). Στα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του είναι το ενσωματωμένο cockpit με διπλή οθόνη. Πίσω από το τιμόνι, μια ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών καλύπτει όλες τις ανάγκες πληροφόρησης του οδηγού, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών του συστήματος infotainment. Πωλείται με επταετή ή 150.000 χιλιόμετρα εγγύηση, 7 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας, καθώς και 7 χρόνια δωρεάν ελέγχου του οχήματος.

Η βαθμολογία

mG3 Hybrid+: 337 βαθμοί

Dacia Duster: 323 βαθμοί

BMW Σειρά 1: 287 βαθμοί

FIAT 600: 240 βαθμοί

Toyota C-HR: 239 βαθμοί

BYD ATTO 3: 216 βαθμοί

Skoda Kodiaq: 201 βαθμοί

Suzuki Swift: 196 βαθμοί

Volvo EX30: 195 βαθμοί

Peugeot 3008: 191 βαθμοί

Volkswagen Tiguan: 175 βαθμοί

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Αυτοκίνητο της χρονιάς 2025: ο τίτλος στο MG3 Hybrid+

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας