Αθήνα, 20°C
Αθήνα
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
20.7° 16.9°
2 BF
65%
Θεσσαλονίκη
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
22.4° 19.9°
4 BF
58%
Πάτρα
Αραιές νεφώσεις
21°C
22.7° 20.5°
3 BF
67%
Ιωάννινα
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
20.9° 20.9°
3 BF
52%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
23°C
22.9° 22.9°
3 BF
49%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
23°C
23.2° 23.2°
0 BF
50%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
17°C
17.4° 17.4°
1 BF
45%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
22°C
21.5° 21.5°
2 BF
64%
Ηράκλειο
Ασθενείς βροχοπτώσεις
19°C
20.8° 18.8°
5 BF
77%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
18.9° 17.2°
2 BF
64%
Ερμούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
21.4° 21.4°
5 BF
46%
Σκόπελος
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
18.7° 18.7°
2 BF
77%
Κεφαλονιά
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
19.9° 19.9°
4 BF
77%
Λάρισα
Σποραδικές νεφώσεις
22°C
21.9° 21.9°
2 BF
49%
Λαμία
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.0° 18.9°
3 BF
61%
Ρόδος
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
18.8° 18.8°
4 BF
84%
Χαλκίδα
Θύελλα
23°C
22.8° 22.8°
2 BF
37%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
20.3° 20.3°
3 BF
56%
Κατερίνη
Αυξημένες νεφώσεις
22°C
21.9° 21.9°
3 BF
62%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
19°C
19.1° 19.1°
0 BF
57%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
peugeut
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Προηγμένη επιλογή

Αποτελεί μια μοντέρνα επιλογή στην κατηγορία των SUV.

Το νέο 3008 συγκεντρώνει όλη την εφευρετικότητα και την τόλμη της μάρκας. Το «Next Level» Fastback SUV ανεβάζει σε ένα εντελώς νέο επίπεδο τη δημιουργικότητα του σχεδιασμού του, την οδική συμπεριφορά και την τεχνολογία που προσφέρει. Παράλληλα, ενισχύει εκείνα τα premium χαρακτηριστικά που έκαναν τον προκάτοχό του πρωταγωνιστή της κατηγορίας του καθ’ όλη τη διάρκεια της εμπορικής του πορείας στην Ελλάδα και έχοντας συνολικά καταγράψει πάνω από 1.320.000 πωλήσεις σε 130 χώρες!

Το νέο Peugeot 3008, με την ανανεωμένη σχεδίαση και τις σημαντικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις, αποτελεί μια μοντέρνα επιλογή στην κατηγορία των SUV. Το μοντέλο έχει αποκτήσει πιο δυναμικό coupe-SUV προφίλ με μεγαλύτερες διαστάσεις, αεροδυναμικό συντελεστή 0,28 και εντυπωσιακές λεπτομέρειες, όπως LED φωτιστικά σώματα και ζάντες 19 ιντσών. Το τρίτης γενιάς Peugeot 3008 είναι το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis. Γεγονός που επίσης ανεβάζει το γαλλικό αυτοκίνητο σε άλλο επίπεδο, όπως και σε διαστάσεις, αφού μεγάλωσε. Με μήκος 4.542 χλστ. είναι μακρύτερο κατά 95 χλστ. από το προηγούμενο. Εχει πλάτος 1.895 χλστ. (1.841 χλστ. πριν), ύψος 1.641 χλστ. (1.624) και μεταξόνιο 2.739 χλστ. (2.675). Πολύ γενναιόδωρο είναι και στους χώρους. Μεγάλο είναι με τη σειρά του και το πορτ μπαγκάζ με τα 520 λίτρα.

Στο εσωτερικό, το νέο Panoramic i-Cockpit ξεχωρίζει με την πανοραμική οθόνη 21 ιντσών, η οποία προσφέρει προηγμένη συνδεσιμότητα και διευρυμένες δυνατότητες χειρισμού. Οι ποιοτικές επενδύσεις και η άνετη καμπίνα προσθέτουν στη συνολική premium εμπειρία. Σημειώνεται ότι το σύστημα πολυμέσων είναι πλέον πιο εργονομικό, με μόνιμη προβολή των ρυθμίσεων κλιματισμού. Και ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι αναμενόμενα υψηλή, θα έλεγε κανείς ότι η εργονομία, αν και βελτιωμένη, δεν είναι κορυφαία. Απαιτεί μια εξοικείωση που έρχεται σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Εξυπηρετική είναι και η νέα θέση του μικρού επιλογέα μετάδοσης της κίνησης που μετακόμισε ψηλά, δίπλα από το μπουτόν Engine Start Stop.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει υβριδικές και ηλεκτρικές επιλογές. Η βασική υβριδική έκδοση των 136 ίππων προσφέρει αποδοτικότητα χωρίς εκπτώσεις στην οδική ευελιξία. Και με λογική τιμή για όσα προσφέρει, 36.900 ευρώ. To έξυπνο υβριδικό σύστημα 48V δίνει τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης κατά 50% στις καθημερινές αστικές διαδρομές. Συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Miller και έχει τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, με έναν ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων και 51 Nm ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Αντλεί ενέργεια από μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, με διαθέσιμη ωφέλιμη χωρητικότητα 0,432kWh, που είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και δεν επηρεάζει τους χώρους.

Η ηλεκτρική έκδοση (e-3008) υπόσχεται αυτονομία έως και 680 χιλιόμετρα, με τη μεγάλη μπαταρία (98kWh). Στην έκδοση της δοκιμής μας, με 214 άλογα και μπαταρία 73 kWh, έχει αυτονομία που ξεπερνά κατά τι τα 500 χιλιόμετρα. Και δύναμη αρκετή για να κινήσει σβέλτα το σχεδόν 2,2 τόνων αυτοκίνητο. Κοστίζει 52.500 ευρώ χωρίς την επιδότηση.

To νέο 3008 είναι διαθέσιμο και με το GEN2 Plug-In υβριδικό σύστημα με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και συνδυαστική ισχύ 195 ίππων. Σε σχέση με το απερχόμενο Plug-In Hybrid σύστημα, διαθέτει μπαταρία διπλάσιας χωρητικότητας (21kWh) προσφέροντας αυξημένα επίπεδα ηλεκτρικής αυτονομίας, ήτοι 87 χλμ. Κοστίζει 46.900 ευρώ.

Το νέο μοντέλο έχει διατηρήσει την ευελιξία και την άνεση της προηγούμενης γενιάς, με βελτιώσεις στη σταθερότητα και την ποιότητα κύλισης. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (20 εκ.) προσφέρει περισσότερη αυτοπεποίθηση σε ελαφρώς απαιτητικές διαδρομές. Εχει κορυφαίο επίπεδο κύλισης, περνά γλυκά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, γέρνει ελάχιστα στις στροφές και παρέχει υψηλό επίπεδο πρόσφυσης. Αποδεικνύεται εξαιρετικά σταθερό και στον αυτοκινητόδρομο, όπου ταξιδεύει με άνεση και απολαμβάνεις, εκτός των άλλων, το χαμηλό επίπεδο θορύβου, ένεκα η εξαιρετική ηχομόνωση και η αεροδυναμική σιλουέτα.

Το Peugeot 3008 2024 ξεχωρίζει ως μια σύγχρονη και τεχνολογικά προηγμένη επιλογή για τους λάτρεις των SUV. Διατίθεται σε 2 εκδόσεις εξοπλισμού, ALLURE και GT, με 3 πακέτα προαιρετικού εξοπλισμού, για να είναι απλές οι επιλογές. Σε αντίθεση όμως με την απλότητα των επιλογών, το επίπεδο εξοπλισμού είναι εξαιρετικά γενναιόδωρο!

Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 hp e-DCS6

Κινητήρας: 1.199 κ. εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη

Ισχύς: 136 PS/5.500 σ.α.λ.

Ροπή: 230 Nm/1.750 σ.α.λ.

0-100: 10,2 δευτερόλεπτα

Τελική: 201 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 5,5 λτ./100 χλμ.

CO2: 123 γραμμάρια

Τέλη: 78 ευρώ

Τιμή: Από 36.900 ευρώ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Προηγμένη επιλογή

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας