Το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του μοντέλου σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για την MG στην κατηγορία B Segment, καθώς φέρνει υβριδική τεχνολογία αιχμής, χάρη στην οποία συνδυάζονται επιδόσεις, αποδοτικότητα και συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Με 19.950 ευρώ! Τιμή ιδιαίτερα ελκυστική για τα όσο προσφέρει. Ενα μικρό αυτοκίνητο, με αστείρευτη δύναμη, καλούς χώρους και ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση.
Η τεχνολογία του εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις, καθιστώντας το ιδανικό για γρήγορες διαδρομές στην πόλη, όσο και για μεγαλύτερες στον αυτοκινητόδρομο. Στον πυρήνα του ολοκαίνουργιου συστήματος Hybrid+ υπάρχουν πέντε βασικά στοιχεία – κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων, μπαταρία, ηλεκτροκινητήρας και γεννήτρια.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης Hybrid+ της MG καθιστά το νέο MG 3 το ταχύτερο σε επιτάχυνση υβριδικό της κατηγορίας, με 0-100, μόνο 8,0 δευτερόλεπτα. Η επιτάχυνση από 80-120 χλμ./ώρα είναι εξίσου εντυπωσιακή, καθώς ολοκληρώνεται μόλις σε 5,0 δευτερόλεπτα. Παράγοντας συνδυαστικά 195 άλογα, συνδυάζει και χαμηλή κατανάλωση, απαιτώντας μόλις 4,4 λ./100 χλμ. Αυτό ενισχύεται από μια μπαταρία 1,83 kWh, που επιτρέπει μια εκτεταμένη αυτονομία οδήγησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
Το νέο MG 3 διαθέτει βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων απόδοσης 102 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, καθώς και ξεχωριστό μοτέρ γεννήτριας που επιτρέπει μια μεγάλη ποικιλία τρόπων λειτουργίας του συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Το MG 3 έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί με τους παρακάτω τρόπους, καθένας εκ των οποίων επιλέγεται αυτόματα από το σύστημα Hybrid+:
■ EV: λειτουργεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.
■ Σε σειρά: ο κινητήρας λειτουργεί για την παραγωγή ενέργειας.
■ Σε σειρά και φόρτιση: ο κινητήρας τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ταυτόχρονα φορτίζει την μπαταρία.
■ Κίνηση και φόρτιση: Η ισχύς του κινητήρα καταλήγει στους τροχούς, ενώ ταυτόχρονα φορτίζεται και η μπαταρία.
■ Παράλληλη: Kινητήρας και ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς.
Ο κινητήρας βενζίνης συνδέεται με ένα αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων. Προσφέρει επιτάχυνση με άμεση απόκριση, ενώ παρέχει ομαλή και ιδιαίτερα ραφιναρισμένη αλλαγή ταχυτήτων.
Ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει την απόκριση του MG 3 με την επιλογή ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης – Eco, Standard και Sport.
Το νέο MG 3 είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, σχεδιασμένο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Με αυξημένες διαστάσεις, μήκος 4.113 χλστ. και μεταξόνιο 2.570 χλστ., προσφέρει σημαντικά περισσότερους εσωτερικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές (293 λίτρα).
Ενα από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του είναι το ενσωματωμένο cockpit με διπλή οθόνη. Πίσω από το τιμόνι, μια ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών καλύπτει όλες τις ανάγκες πληροφόρησης του οδηγού, ενώ στο κέντρο του ταμπλό, υπάρχει η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών του συστήματος infotainment. Τα βασικά στοιχεία εξοπλισμού περιλαμβάνουν δορυφορική πλοήγηση, δυνατότητα σύνδεσης smartphone μέσω Apple CarPlay/Android Auto και μια ενσωματωμένη εφαρμογή που προσφέρει συνδεσιμότητα κορυφαίου επιπέδου που συνήθως εμφανίζεται σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας.
Η MG εφοδιάζει το νέο MG 3 με αυτόματο κλιματισμό, ηχοσύστημα με τέσσερα ηχεία με συνδεσιμότητα Bluetooth, τέσσερις θύρες USB, καθώς επίσης και με πίσω αισθητήρες στάθμευσης αλλά και κάμερα οπισθοπορείας.
Η ασφάλεια είναι υψίστης σημασίας και για το νέο MG 3, το οποίο είναι εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) και την τεχνολογία MG Pilot. Το MG 3 είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα με τις τιμές να ξεκινούν από 19.950 ευρώ για την ήδη πλούσια έκδοση Excite. Ολα τα μοντέλα MG καλύπτονται από την τριπλή φροντίδα «Triple 7». Περιλαμβάνει επταετή ή 150.000 χιλιόμετρα εγγύηση, 7 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας, καθώς και 7 χρόνια δωρεάν ελέγχου του οχήματος
MG 3 Hybrid+
Κινητήρας: 1.498 κ.εκ., 4 κύλινδροι, βενζίνη-υβριδικό
Ισχύς: 195 PS/4.500 σ.α.λ.
Ροπή: 250 Nm/1.400 σ.α.λ.
0-100: 8 δευτερόλεπτα
Τελική: 175 χλμ./ώρα
Κατανάλωση: 4,4 λτ./100 χλμ.
CO2: 100 γραμμάρια
Τέλη: 0 ευρώ
Τιμή: 19.950 ευρώ
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας