Το Σάββατο η Opel γιόρτασε δύο επετείους: τα 125 χρόνια στην παραγωγή αυτοκινήτων και τα 60 χρόνια λειτουργίας τού Opel Design Centre. Το 1964 το Rüsselsheim απηύθυνε μια ξεχωριστή πρόσκληση. Για πρώτη φορά το κοινό είχε τη δυνατότητα να επισκεφτεί το νέο Design Studio της Opel στο κτίριο N10. Αμέσως μετά τα εγκαίνια οι εγκαταστάσεις έκλεισαν και πάλι για το κοινό. Από τον Ιούνιο του 1964 οι φόρμες, τα χρώματα και οι λειτουργίες των αυτοκινήτων της μάρκας αποφασίστηκαν και αναπτύχθηκαν εδώ.
Τα επίσημα εγκαίνια του κτιρίου αποτέλεσαν ορόσημο στην ιστορία της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Επρόκειτο για το μεγαλύτερο στούντιο σχεδιασμού που ανήκε σε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη.
Το 1965, μόλις έναν χρόνο μετά την έναρξη λειτουργίας του N10 και υπό την καθοδήγηση του Erhard Schnell, το Advanced Studio παρουσίασε το πρώτο έργο του στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA): το Opel Experimental GT (φωτογραφία), το πρώτο εντελώς νέο concept car που αναπτύχθηκε από Ευρωπαίο κατασκευαστή. Για πρώτη φορά ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ευρώπη είχε αναπτύξει ένα όχημα που είχε ως μοναδικό σκοπό να επιδείξει τις δυνατότητες νέων, δημιουργικών μορφών. Σε κανένα στάδιο της ανάπτυξής του δεν σχεδιάστηκε ως όχημα παραγωγής. Μόλις τρία χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση στην IAA, το πρωτότυπο GT μετατράπηκε σε αυτοκίνητο παραγωγής σε χρόνο-ρεκόρ.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας