Αν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κάτι σας θυμίζει, δεν έχετε άδικο. Αλλωστε το Mitsubishi ASX δεύτερης γενιάς έχει στενή συγγένεια με το Renault Captur.Ενα καινούργιο μοντέλο που συνδυάζει τα καλά στοιχεία και των δύο εταιρειών, μα και όσα κοινά προσφέρει η γνωστή συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi (Alliance).
Η νέα γενιά ASX είναι ένα μοντέλο-σταθμός στην ευρωπαϊκή γκάμα της Mitsubishi Motors. Πρόκειται για το επόμενο βήμα στην ανάπτυξή της, και υιοθετεί τον πρωτοποριακό συνδυασμό PHEV x SUV που η Mitsubishi χρησιμοποίησε για πρώτη φορά στο Outlander PHEV (D-SUV) και στη συνέχεια στο Eclipse Cross PHEV (C-SUV).Με το νέο ASX, η Mitsubishi Motors εισέρχεται στην καρδιά της κατηγορίας B-SUV, την αγαπημένη της ελληνικής αγοράς με μερίδιο πέρυσι 27,43%. Και 35.830 πωλήσεις! Το ASX ευθυγραμμίζεται πλήρως με τις βασικές αξίες της μάρκας.
Στο εμπρός τμήμα, η μάσκα Dynamic Shield αναδεικνύει το εμβληματικό λογότυπο με τα τρία διαμάντια και εκφράζει τον ισχυρό, δυναμικό χαρακτήρα του οχήματος.Το πίσω τμήμα διαθέτει ομοίως ευέλικτο και σπορ σχεδιασμό. Ιδιαίτερη αίσθηση προξενεί ο σχεδιασμός των φώτων τα οποία, όπως και οι εμπρός προβολείς, είναι full-LED. Ολα αυτά συμπληρώνονται από τη νέα σχεδίαση του λογοτύπου ASX και το σμιλεμένο λεκτικό σήμα της Mitsubishi στην πίσω πόρτα.
Στο ίδιο πνεύμα είναι σχεδιασμένο και το εσωτερικό, ενσωματώνοντας απρόσκοπτα την ψηφιακή εμπειρία που προσδοκούν οι υποψήφιοι αγοραστές, με πλήρη συνδεσιμότητα και δυνατότητα πρόσβασης στον ψηφιακό κόσμο.
Η SUV πρακτικότητα εντός γίνεται άμεσα αντιληπτή: το υψηλό hip point είναι ένα στοιχείο που εκτιμούν ιδιαίτερα οι κάτοχοι μοντέλων SUV καθώς διευκολύνει την είσοδο και την έξοδό τους από το όχημα. Στο πίσω μέρος της καμπίνας, το συρόμενο κάθισμα παρέχει άνεση αλλά και πρόσθετη ευελιξία. Καθώς μπορεί να μετακινείται σε μια διαδρομή έως και 16 εκ. προς τα εμπρός, απελευθερώνει περισσότερο χώρο. Στα πόδια ή σε επιπλέον 114 λίτρα, πλέον των 442 λίτρων που παρέχονται στο πορτ μπαγκάζ.
Η βασική έκδοση τροφοδοτείται από έναν, υπερτροφοδοτούμενο, τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0L MPI-T, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Παρέχει απλά συμπαθητικές επιδόσεις.Σαφώς πιο δυνατή η έκδοση 1.3 λ. DI-T η οποία περιλαμβάνει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα, με ήπιο υβριδικό σύστημα. Ενσωματώνοντας μια μίζα-γεννήτρια που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 V, επιτρέπει την ανάκτηση ενέργειας, καθώς και ηλεκτρική υποβοήθηση ροπής. Ο κινητήρας αποδίδει 140 PS και 260Nm ροπής.
Το νέο ASX είναι το πρώτο μοντέλο της Mitsubishi στην Ευρώπη με πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης (HEV): συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.6 λ. με δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η μονάδα των 143 PS ικανοποιεί τις προσδοκίες του οδηγού σε επίπεδο επιδόσεων και η προσθήκη ηλεκτρικής υποβοήθησης συμβάλλει στη μείωση ρύπων, 104 γρ./χλμ. CO2, με κατανάλωση μόλις 4,6 λίτρα/100 χλμ. Οι ηλεκτροκίνητες προτάσεις συμπληρώνονται από την plug-in υβριδική έκδοση. Το σύστημα PHEV αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.6 λ. σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 10,5 kWh. Με την μπαταρία, το νέο ASX μπορεί να διανύσει 62 χλμ. μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Η plug-in υβριδική έκδοση εκπέμπει μόνο 30 γρ. CO2 και καταναλώνει 1,3 λίτρα/100 χλμ., αποδίδοντας ισχύ 160 PS.Το νέο ASX συνοδεύεται από: Εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών/100.000 χλμ., εγγύηση αντιδιαβρωτικής προστασίας 12 ετών, εγγύηση μπαταρίας συστήματος κίνησης 8 ετών/160.000 χλμ., εγγύηση χωρητικότητας μπαταρίας 8 ετών /160 000 χλμ. και οδική βοήθεια 5 ετών.
Mitsubishi ASX 1.0-T 6MT Ιnform
Κινητήρας: 999 κ.εκ., 3 κύλινδροι βενζίνη
Ισχύς: 91 PS/4.600 σ.α.λ.
Ροπή: 160 Nm/2.000 σ.α.λ.
0-100: 14 δευτερόλεπτα
Τελική: 168 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 5,7 λτ./ 100 χλμ.
CO2: 130 γραμμάρια
Τέλη: 83 ευρώ
Τιμή: 25.750 ευρώ
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας