Η Ford αποκάλυψε το νέο Kuga, ένα SUV με τολμηρή σχεδίαση, έξυπνες τεχνολογίες και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις για όλες τις ανάγκες. Η νέα σχεδίαση εντός και εκτός και οι σημαντικές αναβαθμίσεις στις τεχνολογίες και τα υβριδικά σύνολα που το κινούν είναι οι βασικοί πόλοι έλξης για το νέο Ford Kuga.
Το νέο Kuga εισάγει μια νέα σχεδίαση τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, με κάθε έκδοση να προσφέρει μια πιο ξεχωριστή εμφάνιση και μοναδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.
Η πιο δυναμική και γεμάτη αυτοπεποίθηση σχεδίαση του νέου Ford Kuga αντικατοπτρίζει τις μεγαλύτερες δυνατότητές του.
Το νέο SUV ξεχωρίζει για τη νέα εμπρός όψη του, με την τολμηρή σχεδίαση της μάσκας να πλαισιώνεται από μια μπάρα φώτων LED, η οποία εκτείνεται σε όλο το πλάτος και καταλήγει απρόσκοπτα στους νέους full LED προβολείς του νέου Ford Kuga. Το μπλε οβάλ σήμα της Ford δεσπόζει τώρα σε περίοπτη θέση στο κέντρο της μάσκας, ενώ χαρακτηριστικά είναι επίσης το φουσκωμένο καπό και οι έντονες ακμές του, που τονίζουν τη δύναμη του Kuga.
Η νέα σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων που θυμίζει ανεστραμμένο μπαστούνι του χόκεϊ συμπληρώνει τη συνολική αισθητική των προβολέων, ενώ η χαρακτηριστική πινελιά στο πίσω μέρος είναι ένα προστατευτικό στοιχείο χαμηλά στον προφυλακτήρα στο χρώμα του πάγου. Ο νέος διαχύτης αέρα και η απουσία λαβής για την πίσω πόρτα ολοκληρώνουν την απέριττη και εκλεπτυσμένη εμφάνιση του πίσω μέρους. Στο εσωτερικό, διαθέτει βελτιωμένη λειτουργικότητα και πιο απέριττη διάταξη, προσφέροντας ένα πιο άνετο και ξεκούραστο περιβάλλον, σε συνδυασμό με προηγμένες λειτουργίες ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και άνεσης.
Οι βελτιώσεις δεν περιορίζονται στην εμφάνιση και στον εξοπλισμό. Οι νέες εκδόσεις Active Hybrid και EcoBoost έχουν αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλ. εμπρός και 5 χιλ. πίσω, για κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ το πρόσθετο drive mode με την ονομασία Trail μεταβάλλει την απόκριση του γκαζιού και του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης ώστε ο οδηγός να μπορεί να ελέγχει πιο αποτελεσματικά το αυτοκίνητο σε μαλακές επιφάνειες όπως η άμμος ή η λάσπη.
Η πρακτικότητα παραμένει βασικό χαρακτηριστικό και του νέου Kuga. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν να μετακινούνται σε μια διαδρομή 140 χιλ. και να προσφέρουν πάνω από 1 μέτρο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών ή έως και 553 λίτρα στον χώρο αποσκευών. Η γκάμα των κινητήρων αρχίζει από τον γνωστό και επιτυχημένο 1,5 λ. των 150 ίππων.
Τόσο το Plug-In Hybrid όσο και το Hybrid επωφελούνται τώρα από έναν μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα και ένα αναβαθμισμένο power-split αυτόματο κιβώτιο, προσφέροντας σημαντικά οφέλη όσον αφορά τις επιδόσεις και την ικανότητα ρυμούλκησης για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία. Στο Plug-In Hybrid ο βενζινοκινητήρας των 2,5 λίτρων της Ford και η γεννήτρια αποδίδουν τώρα σε συνδυασμό 243 ίππους, αντί για 225 που ήταν στο προηγούμενο μοντέλο, ενώ συνοδεύονται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 14,4 kWh. Εχει κατανάλωση καυσίμου 0,9-1,2 λ./100 χλμ., ενώ η ηλεκτρική αυτονομία ανέρχεται σε 69 χλμ. Το απλό Hybrid διαθέτει ένα αυτοφορτιζόμενο σύστημα κίνησης FHEV με δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης.
Με κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Ford Intelligent All-Wheel Drive. Ο ίδιος βενζινοκινητήρας των 2,5 λίτρων συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια αποδίδοντας 180 ίππους στην προσθιοκίνητη έκδοση και 183 ίππους στην τετρακίνητη, ενώ και στις δύο περιπτώσεις η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 1,1 kWh.
Ford Kuga 1.5L EcoBoost 150PS 6MT
Κινητήρας: 1.496 κ.εκ., 4 κύλινδροι βενζίνη
Ισχύς: 150 PS/6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 240 Nm/1.600 σ.α.λ.
0-100: 9,7 δευτερόλεπτα
Τελική: 195 χλμ./ώρα
Κατανάλωση: 6,5 λ./100 χλμ.
CO2: 145 γραμμάρια
Τέλη: 101,5 ευρώ
Τιμή: 33.799 ευρώ
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας