Αθήνα, 20°C
Αθήνα
Βροχοπτώσεις μέτριας έντασης
20°C
20.9° 18.4°
1 BF
71%
Θεσσαλονίκη
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
21.6° 19.3°
2 BF
61%
Πάτρα
Αραιές νεφώσεις
19°C
22.0° 19.4°
2 BF
75%
Ιωάννινα
Σποραδικές νεφώσεις
17°C
16.9° 16.9°
1 BF
63%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
17.9° 17.9°
3 BF
72%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
20.2° 20.2°
2 BF
74%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.4° 15.4°
2 BF
59%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.2° 21.2°
1 BF
67%
Ηράκλειο
Ασθενείς βροχοπτώσεις
20°C
21.4° 18.8°
4 BF
73%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
19.9° 18.2°
2 BF
61%
Ερμούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.4° 19.4°
3 BF
61%
Σκόπελος
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
19.7° 19.7°
2 BF
68%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
20.3° 19.9°
4 BF
73%
Λάρισα
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.2° 21.2°
2 BF
57%
Λαμία
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.1° 18.9°
1 BF
59%
Ρόδος
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.8° 18.8°
4 BF
79%
Χαλκίδα
Αραιές νεφώσεις
21°C
20.5° 20.5°
2 BF
46%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
20.5° 18.3°
3 BF
66%
Κατερίνη
Αραιές νεφώσεις
21°C
21.3° 21.3°
2 BF
64%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
17°C
17.0° 17.0°
2 BF
64%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
dacia-car
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Το προσιτό crossover

Το Stepway τα καταφέρνει περίφημα και στους χώρους.

Το προσιτό και επιτυχημένο πανευρωπαϊκά Sandero υιοθέτησε τη νέα, μοντέρνα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας και μας ξανασυστήνεται στην έκδοση διπλού καυσίμου, η οποία εξασφαλίζει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη αυτονομία.

Οι εκδόσεις Extreme, που το συνοδεύουν, πηγαίνουν την προσέγγιση του «στιβαρού και εκδρομικού» ένα βήμα παραπέρα, όχι μόνο σε ό,τι αφορά τον τομέα της σχεδίασης, αλλά και τα χαρακτηριστικά του μοντέλου, που γίνεται ακόμη πιο «cool», προσιτό και οικολογικό.

Χάρη στην αυξημένη απόστασή του από το έδαφος, το νέο Sandero Stepaway αποτελεί το λειτουργικό compact crossover της γκάμας Dacia. Η εντυπωσιακή εσωτερική και εξωτερική σχεδίασή του αποτελεί την καλύτερη απόδειξη του περιπετειώδους χαρακτήρα του. Η εικόνα και το DNA τονίζονται ιδιαίτερα.

Καθίσταται άμεσα αναγνωρίσιμο στο μπροστινό του μέρος από το ειδικά σχεδιασμένο ανάγλυφο εμπρός καπό με τα τονισμένα τόξα, το χρωμιωμένο λογότυπο «Stepway» κάτω από τη γρίλια της μάσκας, καθώς και τα διακοσμητικά γύρω από τους προβολείς ομίχλης. Τόσο ο εμπρός όσο και ο πίσω προφυλακτήρας ενσωματώνουν μια μεταλλική ποδιά βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος για προστασία από γδαρσίματα. Διαθέτει τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες ενός crossover, όπως η αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 201 χλστ. (ανάμεσα στις μεγαλύτερες τιμές της κατηγορίας των B-crossover), ράγες οροφής με το λογότυπο του μοντέλου, φαρδύτερα φρύδια στα φτερά και ειδικές ενισχύσεις στα μαρσπιέ των θυρών. Οι διαστάσεις του είναι 4.099 x 1.848 x 1.587 χλστ.

Το εσωτερικό αναβαθμίστηκε σημαντικά σε όλα τα επίπεδα. Το ολοκαίνουργιο ταμπλό είναι ακόμα πιο εργονομικό, κατασκευασμένο από ποιοτικά υλικά, προσδίδοντας μια πιο σύγχρονη εικόνα στο εσωτερικό, η οποία ενισχύεται από τα νέα υλικά που χρησιμοποιούνται στις πόρτες και στις ταπετσαρίες. Η οθόνη αφής των 8 ιντσών είναι πανεύκολη στη χρήση, τα κλασικά χειριστήρια του κλιματισμού απογειώνουν την εργονομία, τα σκληρά πλαστικά είναι γεροδεμένα, κάτι που εκτιμάς επιπλέον όταν κινείσαι εκτός ασφάλτου.

Το Stepway τα καταφέρνει περίφημα και στους χώρους. Φιλοξενεί άνετα τρεις ενήλικες, ενώ το πίσω κάθισμα διαθέτει δυνατότητα ασύμμετρης αναδίπλωσης της πλάτης (1/3 - 2/3). Ο χώρος αποσκευών μπορεί να εξυπηρετήσει κάθε οικογενειακή ανάγκη, με χωρητικότητα 410 λίτρων.

Ενας από τους βασικότερους λόγους για να επιλέξεις το Stepway 1.0 TCe 100 LPG είναι ο κινητήρας. Αποδίδει πολύ καλά, εξασφαλίζει γρήγορες επιδόσεις και πολύ χαμηλό κόστος σε καύσιμο με τη χρήση του υγραερίου. Το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει κλιμάκωση που ευνοεί τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι το αυτοκίνητο ζωντανό και πρόθυμο στο βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ. Σε κάθε περίπτωση και περισσότερο με το LPG, έχεις γεμάτο τράβηγμα από χαμηλά, ευστροφία και πολιτισμένη λειτουργία. Με τούτο τον συνδυασμό διπλού καυσίμου έχεις στη διάθεσή σου 90 λίτρα (50 βενζίνη + 40 LPG) με μια συνδυαστική (πραγματική και σε πόλη) μέση κατανάλωση γύρω στα 7,5 λίτρα/100 χλμ. Κάτι που πρακτικά σημαίνει κάπου 1.100 χλμ. αυτονομία. Αν μπορείς να κινείσαι μόνο με LPG (μέση τιμή 0,8 ευρώ/λίτρο), το κόστος χρήσης είναι εντυπωσιακά χαμηλό!

Στον δρόμο κινείται όπως περιμένεις από ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας. Στην πόλη αλλά και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, τόσο η ποιότητα κύλισης όσο και η ηχομόνωση ικανοποιούν.

Το Sandero Stepway δεν αντιμετωπίζει δυσκολία να κινηθεί σε χωμάτινο έδαφος, έχοντας ως σύμμαχό του τα 201 χλστ. που το χωρίζουν από το έδαφος, αλλά και το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Extended Grip (διαθέσιμο μόνο στην έκδοση Extreme) που επιτρέπει την κίνηση σε ολισθηρά εδάφη.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι το μοντέλο που κυριαρχεί στην Ευρώπη με 217.244 πωλήσεις τους πρώτους 11 μήνες του 2023, καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, καθώς και δωρεάν οδική βοήθεια 3 ετών.

Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100hp LPG

Κινητήρας: 999 κ.εκ., 3 κύλινδροι

Ισχύς: 100 PS/ 4.600 σ.α.λ.

Ροπή: 170 Nm/ 1.700 σ.α.λ.

0-100: 11,9 δευτερόλεπτα

Τελική: 177 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση: 7,0 λτ./100 χλμ.

CO2: 108 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: Από 19.270 ευρώ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Το προσιτό crossover

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας