Αθήνα, 16°C
Αθήνα
Αίθριος καιρός
16°C
16.3° 14.0°
0 BF
81%
Θεσσαλονίκη
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.8° 13.7°
1 BF
83%
Πάτρα
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
16.6° 14.0°
2 BF
82%
Ιωάννινα
Αυξημένες νεφώσεις
10°C
9.9° 9.9°
0 BF
100%
Αλεξανδρούπολη
Αίθριος καιρός
8°C
7.9° 7.9°
0 BF
93%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.4° 15.4°
1 BF
81%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
10°C
10.4° 10.4°
0 BF
100%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
14.0° 14.0°
2 BF
93%
Ηράκλειο
Ελαφρές νεφώσεις
14°C
14.4° 13.6°
2 BF
99%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
14°C
14.3° 11.9°
1 BF
71%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
15°C
15.0° 15.0°
2 BF
80%
Σκόπελος
Ελαφρές νεφώσεις
15°C
15.2° 15.2°
2 BF
81%
Κεφαλονιά
Αραιές νεφώσεις
15°C
15.3° 15.3°
0 BF
55%
Λάρισα
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
14.4° 14.4°
0 BF
91%
Λαμία
Αραιές νεφώσεις
14°C
14.5° 14.5°
1 BF
74%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
17°C
17.1° 16.8°
3 BF
82%
Χαλκίδα
Σποραδικές νεφώσεις
14°C
14.4° 13.8°
2 BF
94%
Καβάλα
Αίθριος καιρός
15°C
14.9° 14.9°
2 BF
78%
Κατερίνη
Αραιές νεφώσεις
14°C
14.5° 14.5°
2 BF
86%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
10°C
10.2° 10.2°
2 BF
95%
ΜΕΝΟΥ
Παρασκευή, 25 Απριλίου, 2025
honda-jazz
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Πρακτικότητα και οικονομία

Οι σχεδιαστικές αναθεωρήσεις στο εσωτερικό ενισχύουν τη μινιμαλιστική αισθητική του μοντέλου.

Θα μπορούσε άνετα να χαρακτηριστεί το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Ενα Honda όλο προσόντα, που όμως δεν έχει τη θέση που του αξίζει στην ελληνική αγορά, με βασικό πρόβλημα την υψηλή τιμή.

Τι είναι το Jazz; Ενα μικρό, μόνο στα λόγια, αυτοκίνητο, με ψηλό ανάστημα, κορυφαίο σε πρακτικότητα, αξιοπιστία και οικονομία. Το Jazz χρησιμοποιεί το αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα κίνησης e:HEV, το οποίο παράγει περισσότερη ισχύ (+14 ίππους) και διατηρεί τον αποδοτικό και οικονομικό χαρακτήρα. Οι αλλαγές εντοπίζονται τόσο εξωτερικά με στόχο να δώσουν στο Jazz πιο δυναμική εμφάνιση, όσο και μέσα για πιο premium αίσθηση.

Το νέο σπορ facelift του Honda Jazz δημιουργεί μια πιο χαρακτηριστική και δυναμική εμφάνιση. Η ανανεωμένη εμφάνισή του βασίζεται στο εμβληματικό σχήμα του μοντέλου και τις καθαρές, ζωηρές οριζόντιες γραμμές με δυναμικές πινελιές που του προσδίδουν νέα προσωπικότητα. Η ανανεωμένη διαβάθμιση εκδόσεων ξεκινά με το πλούσια εξοπλισμένο Elegance, που προσφέρει ένα ανώτερο επίπεδο στάνταρ χαρακτηριστικών.

Οι σχεδιαστικές αναθεωρήσεις στο εσωτερικό ενισχύουν τη μινιμαλιστική αισθητική του μοντέλου, τη χρηστικότητα, την πρακτικότητα και τη λειτουργικότητα σε μια απλή, απέριττη και εργονομική καμπίνα. Το οδηγοκεντρικό ταμπλό περιλαμβάνει έναν λεπτό πίνακα οργάνων που εκτείνεται σε οριζόντια διάταξη χωρίς να περιορίζει την ορατότητα, ενισχύοντας περαιτέρω την αίσθηση εξαιρετικής ευρυχωρίας.

Καθώς η Honda θεωρεί τη χρηστικότητα πρωταρχική σχεδιαστική προτεραιότητα, η κεντρική οθόνη αφής HMI 9” και η TFT 7” του πίνακα οργάνων -που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό- είναι απλές και ευανάγνωστες. Χαρακτηριστικά άνεσης και χειριστήρια είναι φιλικά προς τον χρήστη και βρίσκονται σε θέση εύκολης πρόσβασης, συμβάλλοντας σε μια ξεκούραστη οδηγική εμπειρία. Ενισχύοντας τον παράγοντα της καθημερινής χρηστικότητας του μοντέλου, το Jazz διαθέτει έναν εντυπωσιακό χώρο αποσκευών 304 λίτρων.

Το εξαιρετικό υβριδικό σύστημα e:HEV αποτελείται από δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, συνδεδεμένους με έναν βενζινοκινητήρα 1.5 λ. DOHC i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό αυτόματο κιβώτιο με σταθερή σχέση μετάδοσης μέσω μιας ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος. Η προηγμένη υβριδική διάταξη e:HEV επιλέγει απρόσκοπτα από τρία προγράμματα οδήγησης που εναλλάσσονται διαρκώς: EV Drive: η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει απευθείας ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, Hybrid Drive: ο κινητήρας παρέχει ισχύ στο μοτέρ-γεννήτρια που με τη σειρά του τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα, Engine Drive: ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη.

Στα περισσότερα σενάρια οδήγησης στην πόλη, η βέλτιστη απόδοση επιτυγχάνεται με αλλαγές μεταξύ EV Drive και Hybrid Drive, ενώ το Engine Drive χρησιμοποιείται στις υψηλές ταχύτητες του ταξιδιού. Στην πράξη, η λειτουργία του συστήματος είναι εξαιρετική, όχι μόνο σε επιδόσεις αλλά και σε θόρυβο. Επειδή ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται κυρίως για τη φόρτιση της μπαταρίας, οι στροφές λειτουργίας του απλά δεν υπάρχουν ή δεν ακούγονται! Και το πιο σημαντικό: η κατανάλωση. Στην πράξη, το Jazz οδηγείται εύκολα, όπως ένα οποιοδήποτε αυτόματο μικρό και συνδυάζει καλές επιδόσεις με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. Σπάνια ένα αυτοκίνητο καταφέρνει να πετύχει την κατανάλωση που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Εδώ τα αποτελέσματα είναι ακόμη καλύτερα: λίγο πάνω από 4 λ. /100 χλμ.

Στο Jazz, η Honda προσφέρει μερικά από τα πιο προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και βοηθήματα οδηγού στην κατηγορία. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και 10 (!) αερόσακους, με τον ένα να βρίσκεται ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό και δύο πλευρικούς για τους πίσω επιβάτες. Στο σύνολο, το Jazz e:HEV είναι ένα αυτοκίνητο που απολαμβάνεις να οδηγείς, είτε χαλαρά είτε γρήγορα, εμπνέoντάς σου εμπιστοσύνη και αυτοπεποίθηση να πιέσεις σε δρόμο με στροφές. Αξιοσημείωτο ότι καλύπτεται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.), 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, ενώ το μεταλλικό χρώμα διατίθεται χωρίς χρέωση.

Honda Jazz Elegance Auto 1.5 e:HEV MY24

Κινητήρας: 1.498 κ.εκ., hybrid

Ισχύς: 122 PS

Ροπή: 253 Nm

0-100: 9,4 δευτερόλεπτα

Τελική: 175 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση: 4,5 λτ./ 100 χλμ.

CO2: 102 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: 27.500 ευρώ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Πρακτικότητα και οικονομία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας