Αθήνα, 20°C
Αθήνα
Βροχοπτώσεις μέτριας έντασης
20°C
20.9° 18.4°
1 BF
71%
Θεσσαλονίκη
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
21.6° 19.3°
2 BF
61%
Πάτρα
Αραιές νεφώσεις
19°C
22.0° 19.4°
2 BF
75%
Ιωάννινα
Σποραδικές νεφώσεις
17°C
16.9° 16.9°
1 BF
63%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
17.9° 17.9°
3 BF
72%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
20.2° 20.2°
2 BF
74%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.4° 15.4°
2 BF
59%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.2° 21.2°
1 BF
67%
Ηράκλειο
Ασθενείς βροχοπτώσεις
20°C
21.4° 18.8°
4 BF
73%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
19.9° 18.2°
2 BF
61%
Ερμούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.4° 19.4°
3 BF
61%
Σκόπελος
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
19.7° 19.7°
2 BF
68%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
20.3° 19.9°
4 BF
73%
Λάρισα
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.2° 21.2°
2 BF
57%
Λαμία
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.1° 18.9°
1 BF
59%
Ρόδος
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.8° 18.8°
4 BF
79%
Χαλκίδα
Αραιές νεφώσεις
21°C
20.5° 20.5°
2 BF
46%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
20.5° 18.3°
3 BF
66%
Κατερίνη
Αραιές νεφώσεις
21°C
21.3° 21.3°
2 BF
64%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
17°C
17.0° 17.0°
2 BF
64%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
renault
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Συνεχίζει την παράδοση

Το νέο λογότυπο της Renault στο κέντρο της πλήρως επανασχεδιασμένης μπροστινής γρίλιας προσθέτει εκφραστικότητα.

Το Renault Clio, από την κυκλοφορία του το 1990 μέχρι σήμερα, αποτελεί ένα αναμφισβήτητο success story, με 16 εκατ. πωλήσεις! Εγινε γρήγορα διεθνές best seller και κέρδισε δύο φορές το βραβείο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς στην Ευρώπη. Το νέο Clio ήρθε και στην Ελλάδα, είναι ετοιμοπαράδοτο και κοστίζει από 20.570 ευρώ.

Είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα πόλης, έχοντας συμπληρώσει 5 γενιές. Τώρα εφευρίσκει εκ νέου τον εαυτό του, αποτελώντας την ιδανική μετουσίωση της «Nouvelle Vague» της Renault. Το σύγχρονο στιλ του είναι ακόμα πιο συναρπαστικό και όμορφο, ενώ το κομψό και ξεχωριστό εσωτερικό του εγκαινιάζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας.

Το νέο εμπρός μέρος αντανακλά δυναμισμό και σφρίγος, η φωτιστική υπογραφή είναι εντελώς ανανεωμένη και αντικατοπτρίζει τη νέα εταιρική ταυτότητα της Renault. Οι νέες εντυπωσιακές και έντονες σχεδιαστικές γραμμές χαρίζουν στο νέο Clio μία πιο τολμηρή προσωπικότητα, καθιστώντας το ένα ακόμα πιο ζωντανό «status symbol». Το νέο Clio διαθέτει επίσης αναβαθμισμένη τεχνολογία, καθώς πλέον διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων σε όλες τις εκδόσεις του. Η προσαρμογή στις απαιτήσεις της εποχής επιτάσσει πλήθος επιλογών σε συστήματα κίνησης, περισσότερες από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο στην κατηγορία του, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στον καθένα να επιλέξει τη διαμόρφωση που καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες του.

Το νέο λογότυπο της Renault στο κέντρο της πλήρως επανασχεδιασμένης μπροστινής γρίλιας προσθέτει εκφραστικότητα. Η νέα φωτιστική υπογραφή –που θα υιοθετηθεί από όλα τα μοντέλα της Renault στο μέλλον– συνδυάζεται με το νέο στιλ. Ανανεωμένο είναι και το εσωτερικό: οι νέες ταπετσαρίες και τα νέα υλικά βιολογικής προέλευσης το καθιστούν σύγχρονο, αναβαθμίζοντας την εικόνα της ποιότητας.

Το νέο Clio προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη άνεση σε όλους τους επιβάτες του χάρη στις αναβαθμισμένες τεχνολογίες που βελτιώνουν την ποιότητα της συμβίωσης, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες. Το σύστημα πολυμέσων Renault Easy Link, σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις MULTI-SENSE και τα 20 διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), εξασφαλίζουν μια εξαιρετικά διαισθητική εμπειρία σε ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για να ζεις μαζί του.

Οι νέες υπηρεσίες και η κορυφαίου επιπέδου συνδεσιμότητα κάνουν το νέο Clio ακόμα πιο διαισθητικό στη χρήση του. Ολες οι εκδόσεις διαθέτουν ψηφιακό πίνακα οργάνων, με οθόνη 7 ή 10 ιντσών.

Το νέο Clio διαθέτει μια γκάμα κινητήρων που χρησιμοποιούν διαφορετικές πηγές ενέργειας, συμπεριλαμβανομένου του full hybrid κινητήρα E-Tech των 145 ίππων. Εδώ όμως η τιμή ανεβαίνει στα 28.670 ευρώ. Λογικό, αφού προσφέρει προηγμένη τεχνολογία. Η σειριακή-παράλληλη αρχιτεκτονική του συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν κινητήρα 36 kW και μια γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσης 18 KW), με έναν 4κύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης 69 kW (94 hp) 1,6 λίτρου, με ένα έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) και μία μπαταρία 1,2 kWh.

Το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα με τον ηλεκτροκινητήρα και μπορεί να κινηθεί με αυτόν έως και για το 80% του χρόνου στις πόλεις, μειώνοντας εντυπωσιακά την κατανάλωση.

Οι άλλες επιλογές, βενζίνη, diesel (από 23.970 ευρώ με 100 ίππους) και βενζίνη/LPG (από 21.870 ευρώ με επίσης 100 ίππους), καλύπτουν ευρεία γκάμα, ώστε ο υποψήφιος αγοραστής να διαλέξει ανάλογα με τις ανάγκες του. Ισως το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να έχει το διπλού καυσίμου Clio, που με τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα μπορεί να διανύσει περισσότερα από 1.000 χλμ. συνολικά. Και με σαφώς μειωμένο κόστος χρήσης. Tο σύστημα υγραεριοκίνησης είναι τοποθετημένο στη γραμμή παραγωγής.

Το νέο μοντέλο πλαισιώνεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, δωρεάν ασφάλιση για 6 μήνες και δωρεάν οδική βοήθεια για 3 χρόνια.

Renault Clio TCe 90 Evolution

Κινητήρας: 999 κ.εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη

Ισχύς: 90 PS/4.500 σ.α.λ.

Ροπή: 160 Nm/2.000 σ.α.λ.

0-100: 12,2 δευτερόλεπτα

Τελική: 174 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 5,2 λτ./100 χλμ.

CO2: 118 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: 20.570 ευρώ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Συνεχίζει την παράδοση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας