Το βραβευμένο εργοστάσιο της Kia στη Σλοβακία σημείωσε ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της μάρκας ξεπερνώντας τα 4 εκατ. αυτοκίνητα. Το υπ’ αριθμόν 4.000.000 αυτοκίνητο ήταν ένα Kia Sportage. Η ευρωπαϊκή βάση της Kia κοντά στη Žilina της Σλοβακίας, ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή της το 2006 και λειτούργησε ως εφαλτήριο για την επέκταση της Kia σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Τα πρώτα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ήταν Kia Ceed. Το εκατομμυριοστό αυτοκίνητο ήρθε το 2012. Πλέον, 15 χρόνια αργότερα, 4 εκατ. αυτοκίνητα έχουν βγει από τη γραμμή παραγωγής συνολικού μήκους 7,5 χιλιομέτρων με δυνατότητα παραγωγής 8 διαφορετικών μοντέλων. Επί του παρόντος βγαίνει όλη η γκάμα του Ceed, η οποία αποτελείται από τις εκδόσεις Ceed, Ceed GT, Ceed Sportswagon, ProCeed, XCeed, καθώς και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις τόσο των Ceed Sportswagon όσο και των XCeed.
Σε αυτό το εργοστάσιο κατασκευάζονται και οι τρεις γενιές του Sportage, συμπεριλαμβανομένων των ήπιων υβριδικών εκδόσεων. Το εργοστάσιο είναι πλέον ένα από τα σημαντικότερα –εξαγωγικά– στη Σλοβακία και με τη βοήθεια ρομπότ υψηλής τεχνολογίας απασχολεί 3.700 εργάτες. Μια πρόσφατη επένδυση ύψους 70 εκατ. ευρώ επιτρέπει να παράγει και να συναρμολογεί νέους βενζινοκινητήρες.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας