Κορυφή των Ιμαλαΐων η Γκερέκου. Οχι Εβερεστ. Σιγά τα ταχυφαγεία! Νομίζω ότι φέρνει περισσότερο στη Ματσαπουτσαρέ, που δεσπόζει στα 7.059 μέτρα, στην οροσειρά της Αναπούρνας. Μην πάει ο νους σας στο πονηρό. Ματσαπουτσαρέ στα νεπαλέζικα σημαίνει «ουρά του ψαριού» κι είναι πράγματι κοφτερή σαν ακονισμένη, δίκοπη κάμα. Χιονισμένη καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, βλέποντάς την από την παραλίμνια πόλη Πόκαρα, αλλάζει διαρκώς χρώματα απ’ την αυγή ίσαμε το σούρουπο, καθώς τη θωπεύουν νωχελικά οι ακτίνες του ήλιου.
Ομοια με τα μάτια της Αντζελας για τα οποία σφάζονται παλικάρια. Λεβέντες και ασίκηδες πολιτικού και ηθικού αναστήματος ενός ΓΑΠ, ενός Μπένι, ενός ΘΑμαρά. Κατά πολύ υψηλότερου δηλαδή κι απ’ αυτήν ακόμα τη Ματσαπουτσαρέ. Οι τρεις καμπαλέρος διαξιφίζονται εσχάτως στην ποδιά της. Επιθυμούν διακαώς να κοσμήσει τα ψηφοδέλτια των κομμάτων τους. Με τη λάμψη της, το αδιαμφισβήτητο θεωρητικό της υπόβαθρο και το εκρηκτικό ιδεολογικό της ταμπεραμέντο.
Ρηξικέλευθη εκείνη, ριζοσπάστρια από τα γεννοφάσκια της, λειτουργεί με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον του τόπου. Υφαίνει νυχθημερόν εργόχειρο με την Παλαιοκαστρίτσα στεφανωμένη από κίτρινα αστέρια, αφήνοντας τους μνηστήρες στον προθάλαμο να κονταροχτυπιούνται για τις μεταμορφώσεις των οφθαλμών της. Γέρνει πότε προς τον ένα και πότε προς τον άλλο· μαθημένη εξ απαλών ονύχων να κάνει τσιριμόνιες. Αλλωστε η επιφανής οικογένειά της τη μεγαλώνει σαν πριγκιπέσα.
Φεύγει μετά το Λύκειο για Ρώμη -κακούργα μετανάστευση- να εντρυφήσει στην Αρχιτεκτονική. Την κερδίζει μολαταύτα η οθόνη. Σπουδάζει παραλλήλως θέατρο στο Λονδίνο και μαθητεύει στην ομάδα του Φεντερίκο Φελίνι, όπως αναφέρει με υπερηφάνεια στο βιογραφικό της. «Πέρασε αλλά δεν άγγιξε», επιμένουν κακεντρεχείς συμφοιτητές, αυτό όμως δεν την εμποδίζει να κάνει ντεμπούτο το 1986 στην ταινία «Το κορίτσι της Μάνης».
Οι αποχρώσεις των ματιών της και η περιβολή Εύας με την οποία επιδεικνύεται σε περιοδικά life style μαγνητίζουν τα αντρικά βλέμματα. Η υποκριτική και το σχέδιο, ωστόσο, απαιτούν ταλέντο και κόπο. Σε αντίθεση με την πολιτική που ερωτεύεται. Εκλέγεται το 2004 βουλευτίνα στους Κορφούς και το 2009 εκπληρώνει τις φιλοδοξίες της αναλαμβάνοντας καθήκοντα υφυπουργού Τουρισμού.
Υπονομεύει, όμως, η μια μεγάλη της καψούρα την άλλη και εξαναγκάζεται σε παραίτηση όταν αποκαλύπτεται σκάνδαλο ύψους 5,5 εκατ. ευρώ του λατρευτού της Τόλη το ‘10. Κι έτσι το ‘12 παριστάνει ένα φεγγάρι την αντιμνημονιακή και διαγράφεται από το ΠΑΣΟΚ. Επανακάμπτει αργότερα και πατώνει ως υποψήφια περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων. Ανταμείβεται με το υφυπουργείο Πολιτισμού στον τελευταίο ανασχηματισμό. Οταν εξασφαλίζει τα κουκιά του ΔενΔια-νοούμαι να μη σώσω και τη Β’ Αθήνας, συντάσσεται αναφανδόν με τον ΘΑμαρά. Για τσου Κορφούς ρε γαμώτο.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας