Με «μεγάλα λόγια» και αοριστολογίες η ομιλία του πρωθυπουργού σήμερα στην εκδήλωση για την παράδοση της Παράκαμψης Αμφιλοχίας στον αυτοκινητόδρομο Άκτιο - Αμβρακία κατά την οποία υποστήριξε πως «η Ελλάδα αλλάζει γρήγορα, αλλάζει προς το καλύτερο, γίνεται μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα με μεγάλο αναπτυξιακό δυναμικό που ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία».
Σε μία ακόμα προσπάθεια ωραιοποίησης της πραγματικότητας ο Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε ότι «παρά τις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, παραμένουμε συνεπείς στην ολοκλήρωση των προγραμματικών μας δεσμεύσεων ώστε στο τέλος τετραετίας να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε με αυτοπεποίθηση και πάλι την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού για να συνεχίζουμε το έργο μας».
«Η κυβέρνηση εισέρχεται στον τέταρτο και τελευταίο χρόνο της κυβερνητικής της θητείας, το αποτύπωμα των έργων είναι αισθητό σε όλη την Ελλάδα» είπε με το βλέμμα στις κάλπες, ενώ ισχυρίστηκε δε πως η κυβέρνηση της Ν.Δ. έχει προτάξει την συμφωνία «αλήθειας» και τη συνέπεια μεταξύ λόγων και έργων, στο επίκεντρο του πολιτικού της λόγου.
Σε άλλο σημείο της ομιλίας του έκανε λόγο για «μια σειρά από έργα τα οποία ήταν βαλτωμένα, τελματωμένα στα γρανάζια της εθνικής και της ευρωπαϊκής γραφειοκρατίας» και «ξέμπλεξαν με μεγάλη υπομονή και επιμονή το υπουργείο υποδομών, ο υπουργός, ο υφυπουργός, οι γενικοί γραμματείς για να είμαστε σήμερα στην ευχάριστη θέση να περάσουμε από τις μακέτες στις παραδόσεις έργων που αλλάζουν τις ζωές των Ελλήνων πολιτών σε όλη την επικράτεια».
Χαρακτήρισε το έργο που παραδόθηκε σήμερα «ιδιαίτερα σημαντικό για όλη τη δυτική Ελλάδα αλλά ειδικά για την περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας» και στάθηκε στην οδική ασφάλεια λέγοντας το εξής: «Τα περισσότερα ατυχήματα στη χώρα μας γίνονται στο επαρχιακό δίκτυο. Η οδική ασφάλεια είναι κεντρικός πυλώνας της πολιτικής μας και οι ασφαλείς αυτοκινητόδρομοι είναι σημαντικός παράγοντας. Και νομίζω αυτός ο δρόμος θα μειώσει σημαντικά τα τροχαία στην περιοχή».
«Ο δρόμος αυτός είναι ένα μόνο έργο από τα πολλά στην Δυτική Ελλάδα» είπε. «Θυμίζω ότι το Πάτρα - Πύργος είχε υποταγεί στις ορέξεις της διαπλοκής της προηγούμενης κυβέρνησης και έγινε μεγάλη προσπάθεια για να εξασφαλίσουμε τις απαιτούμενες ευρωπαϊκές εγγυήσεις και τολμώ να πω πως εάν η κυβέρνηση μας δεν είχε κερδίσει τόση αξιοπιστία στις Βρυξέλλες, το Πάτρα - Πύργος δεν θα ξεκινούσε. Ακόμη ένα εμβληματικό έργο είναι ο ΒΟΑΚ, μόλις προ δύο ημερών εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι του κυριότερου τμήματος, αυτού ανάμεσα στα Χανιά και το Ηράκλειο και εκτιμώ πως θα έχουμε ενεργό εργοτάξιο στον ΒΟΑΚ πριν από το τέλος του έτους, ώστε να συμπληρώσουμε το πάζλ των μεγάλων οδικών αρτηριών, που θα κάνουν την Ελλάδα μία σύγχρονη, ευρωπαϊκή και ανταγωνιστική χώρα» ανέφερε.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας