Τέσσερις ημέρες πριν τις εκλογές, ο πρωθυπουργός Α. Σαμαράς θα επισκεφθεί το απόγευμα της Πέμπτης, τις εγκαταστάσεις της Cosco στον Πειραιά, προκειμένου να εγκαινιάσει τα έργα των Κινέζων στο δυτικό μέρος της προβλήτας ΙΙΙ,παρουσία στελεχών της εταιρείας αλλά και μελών της κινεζικής κυβέρνησης. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Α.Σαμαράς σε διάστημα περίπου δυο χρόνων είναι η έκτη φορά που επισκέπτεται τις εγκαταστάσεις των Κινέζων στο λιμάνι του Πειραιά.
«Προπαγανδιστική προεκλογική επίσκεψη» την χαρακτηρίζουν η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) και η Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών του ΟΛΠ και σε ανακοίνωσή τους τονίζουν ότι «ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, επισκέπτεται για έκτη φορά το Terminal της COSCO (ΣΕΠ) προκειμένου με προπαγανδιστικά παίγνια να μετατρέψει ένα ξεπούλημα σε δήθεν μεγάλη επένδυση».
«Είναι σίγουρο-σημειώνουν- ότι θα υποσχεθεί εικονικές θέσεις εργασίας στην περιοχή του Πειραιά, όπου η ανεργία και η ανέχεια καλπάζει. Δυστυχώς, για αυτόν η πραγματικότητα που βιώνουν οι εργαζόμενοι στο λιμάνι αλλά και οι πολίτες του Πειραιά είναι διαφορετική και δεν μπορεί να την αναστρέψει ο διαφημιστής της COSCO κ. Αντώνης Σαμαράς».
Και στη συνέχεια καταγράφουν με στοιχεία την «αλήθεια».
«Παραδόθηκε το 2009 η προβλήτα ΙΙ του ΟΛΠ στην COSCO η οποία είχε κατασκευασθεί με κεφάλαια από την κερδοφόρο λειτουργία του ΟΛΠ. Επίσης, παραδόθηκε η δυνατότητα κατασκευής της προβλήτας ΙΙΙ. Έναντι αυτού απεμπολήθηκαν έσοδα 110 εκ. € τα οποία εισέπραττε ο Ο.Λ.Π ενώ καθορίστηκε ετήσιο ενοίκιο 30 εκ. € περίπου.
Με δεύτερο λεγόμενο Φιλικό διακανονισμό, παραδόθηκε η δυτική πλευρά της προβλήτας ΙΙΙ χωρίς διαγωνιστική διαδικασία και τροποποιώντας βασικό όρο της αρχικής σύμβασης παραχώρησης, αυτό του «εγγυημένου ανταλλάγματος» βυθίζοντας την οικονομική προοπτική του ΟΛΠ και αναλαμβάνοντας το επιχειρηματικό ρίσκο της COSCO το Ελληνικό δημόσιο. Όλα αυτά έγιναν παραχαράσσοντας τον ελάχιστο όρο που έθεσε το ελεγκτικό συνέδριο και για αυτό έχουμε προσφύγει στην Ελληνική Δικαιοσύνη.
Η απασχόληση με την παραχώρηση της προβλήτας ΙΙ έχει μειωθεί στο Λιμάνι του Πειραιά αφού απομακρύνθηκαν βίαια με αναγκαστική «εθελουσία» 450 εργαζόμενων από τον Ο.Λ.Π και σήμερα απασχολούνται στην COSCO 250 εργαζόμενοι με εξαρτημένη εργασία και αντίστοιχος αριθμός περιοδικά μέσω εργολάβου.
Οι συνθήκες εργασίας στην ΣΕΠ (COSCO) όπως αποδείχτηκε το περασμένο καλοκαίρι, είναι άκρως μεσαιωνικές και μοναδικές στα Ευρωπαϊκά Λιμάνια.
Ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, ταυτόχρονα έχει υποσχεθεί το 67% του Μετοχικού Κεφαλαίου του Ο.Λ.Π στην COSCO, μεθοδεύοντας ένα απόλυτο ξένο μονοπώλιο. Αυτή είναι η αλήθεια την οποία καμία κακόγουστη προεκλογική φιέστα δεν μπορεί να αλλοιώσει».
Να υπενθυμίσουμε ότι έργα αυτά που θα υλοποιηθούν στο δυτικό μέρος της προβλήτας ΙΙΙ συμπεριλαμβάνονται στον περίφημο «Φιλικό Διακανονισμό» που υπεγράφη ανάμεσα στον ΟΛΠ και στην Cosco και παρά τις κάθετες και συνολικές αντιδράσεις αυτός εγκρίθηκε πρόσφατα από τη βουλή, καθώς η κυβέρνηση έκανε τα αδύνατα-δυνατά γι΄ αυτό το σκοπό.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας