Με αφορμή το ψήφισμα που ενέκρινε την προηγούμενη εβδομάδα το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής κατά της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ, προκάλεσε τη Δευτέρα μια «κόντρα» ανάμεσα στον υπουργό Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη και τον αντιπεριφερειάρχη Πειραιά Γιώργο Γαβρίλη.
Ο υπουργός κηρύσσοντας την έναρξη του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διαχείρισης και Βελτίωσης Παράκτιων Ζωνών αναφέρθηκε στον «Φιλικό Διακανονισμό» ΟΛΠ- Cosco λέγοντας μετά την κύρωσή του από τη Βουλή θα υλοποιηθεί η μεγαλύτερη επένδυση ύψους 230 εκατομμυρίων ευρώ που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Παρά ταύτα, όπως τόνισε, το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής με εισήγηση του αντιπεριφερειάρχη Πειραιά πήρε μια απόφαση που αντιβαίνει στη λογική.
Απαντώντας του ο κ. Γαβρίλης επεσήμανε ότι «η κυβέρνηση και ο υπουργός Ναυτιλίας όχι μόνο δεν έχουν κανένα σχέδιο για την ανάπτυξη της λιμενικής βιομηχανίας αλλά έχουν ανάγει σε εθνική λιμενική πολιτική την εξυπηρέτηση των συμφερόντων της Cosco». Τόνισε ακόμα ότι « εμφανίζουν μια δημόσια επιχείρηση, κερδοφόρα, όπως είναι ο ΟΛΠ, που εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον και βάζουν στη θέση τους ένα ιδιωτικό μονοπώλιο παραβιάζοντας και τον κεντρικό πυρήνα της νεοφιλελεύθερης άποψης, την οποία υπηρετούν».
Ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά υπογράμμισε «πως είναι τέτοια η σπουδή τους, που αγνοούν ακόμα και τις αποφάσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου και υποχωρούν μπροστά στις αξιώσεις της Cosco, αποδεχόμενοι να μην πληρώνει καν το «ελάχιστο εγγυημένο αντάλλαγμα». Αυτή η εξέλιξη συνιστά μοναδική πρωτοτυπία στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο και με μαθηματική ακρίβεια καταλήγει σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος».
«Αυτός είναι ο λόγος, τον οποίο κάνει πως δεν καταλαβαίνει ο κ. Βαρβιτσιώτης:ότι όλοι οι φορείς της περιοχής του Πειραιά, ανεξάρτητα, από ιδεολογικές διαφορές, αντιτίθενται στην εκχώρηση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του ΟΛΠ. Η Περιφέρεια Αττικής υπερασπίζεται το δημόσιο συμφέρον και θα επιμένει στην ανάγκη να σταματήσει τώρα η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ» προσθέτει ο Γιώργος Γαβρίλης.
Από την πλευρά του, ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης κατά την διάρκεια του χαιρετισμού του υποστήριξε ακόμα ότι «όραμά τους για τη χώρα είναι να δημιουργήσουν καλύτερες υποδομές για να υπάρχουν μεγαλύτερες δυνατότητες αξιοποίησης της γεωγραφικής της θέσης και μ' αυτό τον τρόπο αντιμετωπίζουν πλέον τα λιμάνια της χώρας. Και όπως διευκρίνισε για να κάνουν τη Θεσσαλονίκη επίνειο των Βαλκανίων χρειάζονται σημαντικές επενδύσεις και διεθνείς συνεργασίες. Γι΄ αυτό και προχωρούν σε ιδιωτικοποιήσεις με δεσμευτικό Business plan που να προβλέπει επενδύσεις».
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας