Λίγα μόλις 24ωρα μετά το θανατηφόρο εργατικό ατύχημα που συνέβη στα ναυπηγεία της Χαλκίδας, όπου 42χρονος εργαζόμενος σε ιδιωτική εταιρεία βρήκε τραγικό θάνατο όταν εγκλωβίστηκε στην μπουκαπόρτα πλοίου, την Τρίτη 2/4/2024 ακόμα ένα εργατικό ατύχημα σημειώθηκε πάλι σε πλοίο, αυτή τη φορά στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος, όπου τραυματίστηκε ένας 41χρονος ναυτικός. Σύμφωνα με το ναυτεργατικό σωματείο ΠΕΝΕΝ, ο 41χρονος έχει σοβαρά τραύματα στη σπονδυλική στήλη και θα χρειαστεί χειρουργείο.
Το ατύχημα συνέβη το πρωί της Τρίτης, οπότε ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή του Περάματος ότι τραυματίστηκε ναυτικός μέλος πληρώματος (ειδικότητας υποναύκληρος) επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου, το οποίο βρίσκεται στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος για εργασίες επισκευής και συντήρησης. Ο 41χρονος, κατεβαίνοντας από σταθερή κάθετη σκάλα που βρίσκεται στο εξωτερικό κατάστρωμα του πλοίου, γλίστρησε και έπεσε από ύψος περίπου 1,5 μ., με συνέπεια τον τραυματισμό του. Στη συνέχεια μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΟΛΠ στο «Αττικόν» Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο, ενώ προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή.
Το ναυτεργατικό σωματείο ΠΕΝΕΝ με ανακοίνωσή του σημειώνει ότι «ένα ακόμη ναυτικό ατύχημα σημειώθηκε στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος όπου εκτελεί την επισκευή του το πλοίο SUPERFAST III της Attica Group, (πρώην OLYMPIC CHAMPION). O υπολοστρόμος του πλοίου κατά την εκτέλεση εργασίας σε βάρκα του πλοίου έπεσε από τη σκάλα με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό του στη σπονδυλική στήλη», ενώ οι εξετάσεις έδειξαν ότι χρειάζεται χειρουργική επέμβαση.
Η διοίκηση του σωματείου αναφέρει ότι είναι σαφές πως στοιχειώδη μέτρα προστασίας και ασφάλειας στη ναυτική εργασία δεν τηρούνται, με επακόλουθο την πρόκληση ατυχημάτων, ενώ υποστηρίζει ότι «ναυτιλιακές εταιρείες και υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας έχουν μεγάλες ευθύνες, όπως επίσης και οι αρμόδιοι μέσα στα πλοία για τα απανωτά ναυτικά ατυχήματα». Τέλος, επισημαίνει ότι «τα επαναλαμβανόμενα ατυχήματα στα πλοία της επιβατηγού ναυτιλίας αποδεικνύουν ότι δεν εφαρμόζονται τα πρωτόκολλα και οι κανονισμοί ασφαλείας, με αποτέλεσμα να τίθεται σε κίνδυνο η ζωή των πληρωμάτων, ιδιαίτερα στον κλάδο του καταστρώματος» και ζητά άμεσα τη θεσμοθέτηση μικτών κλιμακίων και τον έλεγχο τόσο των δρομολογημένων όσο και των επισκευασμένων πλοίων.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας