Δύο μόλις ημέρες μετά τις ανακοινώσεις του υπουργείου Ναυτιλίας, ότι προχωρά η ενδυνάμωση του ψηφιακού μετασχηματισμού των υπηρεσιών του και ότι δημιουργήθηκε η πρώτη ψηφιακή υπηρεσία για ναυτικούς, που θα έχουν τη δυνατότητα μέσω του myNaftiliaLive.gov.gr να προγραμματίζουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού τους, η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) παρουσιάζει τα πράγματα τελείως διαφορετικά.
Με έγγραφο που έστειλε χθες στον υπουργό Ναυτιλίας, κάνει λόγο για τις σοβαρές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοί στην Υπηρεσία Μητρώων του υπουργείου, αναφέρει ότι παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες της για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοί με τη συγκεκριμένη υπηρεσία και τις συνεχείς δεσμεύσεις του υπουργείου για εξομάλυνση της λειτουργίας της, καμία απολύτως βελτίωση δεν παρατηρείται, αντίθετα τα προβλήματα των ναυτικών έχουν φτάσει σε απαράδεκτα επίπεδα, τα οποία δυστυχώς οξύνονται καθημερινά, λόγω έλλειψης προσωπικού στη συγκεκριμένη υπηρεσία και με τη μη λειτουργία του ηλεκτρονικού αρχείου της υπηρεσίας.
Οπως υποστηρίζει, η έκδοση ενός ναυτικού φυλλαδίου, που είναι η πλέον απλή και συνήθης εργασία, έχει καταντήσει στην κυριολεξία πραγματικός Γολγοθάς, ενώ οι υπόλοιπες εργασίες με την αναγνώριση των προϋπηρεσιών για την έκδοση των νέων διπλωμάτων, για τη δυνατότητα νέων εξετάσεων και αναβαθμίσεων και όχι μόνο «λειτουργούν πραγματικά ως ατμομηχανή του περασμένου αιώνα».
Τέλος απευθύνει στον υπουργό Ναυτιλίας το εξής ερώτημα: «Μήπως όλη αυτή κατάσταση αποτελεί “οργανωμένη μεθόδευση” για να εξαναγκάζει τους ναυτικούς μας να προσφεύγουν -με το αζημίωτο βέβαια- σε ιδιωτικούς φορείς για την επίλυση των εκάστοτε προβλημάτων τους για τα οποία θεσμοθετημένη είναι η ίδια η Υπηρεσία Μητρώων».
Επίσης ιδιαίτερη αναφορά κάνει και σε άλλα προβλήματα, που σχετίζονται με τη ναυτική εκπαίδευση στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) και στο ΚΕΣΕΝ, φέρνοντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα τη Σχολή Σωστικών και Πυροσβεστικών Μέσων του Ασπροπύργου, η οποία ακόμα δεν έχει αρχίσει να λειτουργεί, τη στιγμή που οι ιδιωτικοί φορείς λειτουργούν 12 μήνες τον χρόνο. Η ΠΝΟ σημειώνει ότι οι Ελληνες ναυτικοί δεν αποτελούν πολίτες τρίτης κατηγορίας και ζητούν την άμεση παρέμβαση του υπουργού για την αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας της Υπηρεσίας Μητρώων και των άλλων υπηρεσιών, προκειμένου οι ναυτικοί να εξυπηρετούνται και να μην προσφεύγουν σε ιδιώτες.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας