Xρυσωρυχείο αποδεικνύεται το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, που ήθελε να πουλήσει η προηγούμενη κυβέρνηση, από τη διακίνηση εμπορευμάτων το 2014, την ώρα που δεν έχει ξεκαθαριστεί τίποτα για το... μέλλον του.
Σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία του 2014 τα μεγέθη της ΟΛΘ Α.Ε. έχουν ως εξής:
- Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 56.280.238 ευρώ, αυξημένος κατά 9,15% έναντι των 51.560.097 του 2013.
- Τα κέρδη προ τόκων, αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) έφτασαν τα 29.424.347 ευρώ, καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση 25,16% έναντι των 23.510.212 ευρώ του 2013.
- Τα κέρδη μετά από φόρους έφτασαν τα 21.300.404 ευρώ, αυξημένα κατά 17,11% έναντι των 18.187.851 ευρώ του 2013.
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ του Νίκου Φωτόπουλου στη σελίδα 36 της «Εφημερίδας των Συντακτών» που κυκλοφορεί
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας