Δεν έχουν τέλος τα τραγικά περιστατικά στα μέσα σταθερής τροχιάς στην Αθήνα, καθώς σήμερα εκκενώθηκε συρμός της γραμμής 1 του Μετρό λόγω «τεχνικής βλάβης»
Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή της η ΣΤΑΣΥ αναφέρει ότι ο συρμός του ηλεκτρικού παρουσίασε τη βλάβη στο Μοσχάτο σήμερα Παρασκευή 31/1 στις 14:00 με αποτέλεσμα να εκκενωθεί και να αποσυρθεί στο αμαξοστάσιο για τεχνικό έλεγχο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση βγήκαν καπνοί από τις ράγες «πιθανότητα κατά το φρενάρισμα».
Το περιστατικό προκάλεσε καθυστερήσεις μέχρι την πλήρη αποκατάσταση της κυκλοφορίας στη Γραμμή.
Υπενθυμίζεται πως η ΕΦ.ΣΥΝ. έχει επανειλημμένα αναδείξει με ρεπορτάζ της τα σοβαρά προβλήματα που σημειώνονται στα μετρό της Αθήνας αλλά και της Θεσσαλονίκης και τα οποία έχουν ως συνέπεια τραγικά περιστατικά που σημειώνονται στα μετρό της Αθήνας αλλά και της Θεσσαλονίκης.
Σημειώνεται ότι τις τελευταίες εβδομάδες πυκνώνουν επικίνδυνα τα περιστατικά στις τρεις γραμμές του Μετρό της Αθήνας που δείχνουν ότι το τροχαίο υλικό ηλικίας και άνω των 40 ετών δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες και η άρνηση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε νέες προμήθειες οδηγεί σε καθυστερήσεις δρομολογίων, ταλαιπωρία των επιβατών και πιθανά ατυχήματα.
Υπενθυμίζουμε τέσσερα ακόμη τραγικά περιστατικά που έχουν σημειωθεί στις τρεις γραμμές του μετρό εντός 30 ημερών:
● Το βράδυ του Σαββάτου 11 Ιανουαρίου, επιβάτες διαμαρτύρονται για συρμό που βγάζει καπνούς στον σταθμό Αιγάλεω της γραμμής 3 (Αεροδρόμιο-Δημοτικό Θέατρο). Ο συρμός αποσύρεται, αλλά η αρμόδια εταιρεία ΣΤΑΣΥ υποστηρίζει πως δεν υπήρξαν καπνοί παρά μόνο «έντονη μυρωδιά που προκλήθηκε κατά το φρενάρισμα».
● Νωρίς το πρωί της 4ης Ιανουαρίου, συρμός στα Ανω Πατήσια (Γραμμή Πειραιάς-Κηφισιά) δεν μπορούσε να κλείσει τις πόρτες του και εκκενώθηκε από επιβάτες. Την ίδια μέρα συρμός στη γραμμή 3 στο Μοναστηράκι με κατεύθυνση προς Αεροδρόμιο εκκενώθηκε προκαλώντας συνωστισμό στην αποβάθρα, αφού προηγουμένως αναβόσβηναν επί ώρα τα φώτα του και δεν ξεκινούσε.
● Ανήμερα Πρωτοχρονιά στις 6.25 το πρωί, συρμός κινήθηκε με ανοικτές τις πόρτες μεταξύ Περισσού-Ανω Πατησίων. Η ΣΤΑΣΥ μιλά για «στιγμιαίο άνοιγμα και κλείσιμο των θυρών», αλλά ο συγκεκριμένος συρμός είναι ένα από τα 14 τρένα που πρωτοκυκλοφόρησαν το 1984 και η κυβέρνηση Μητσοτάκη συμφώνησε το 2022 να δώσει 70 εκατομμύρια ευρώ για να ανακατασκευαστούν. Μάλιστα, αντί για την παράδοση των 14 ανακατασκευασμένων μέσα στο 2025, τον ερχόμενο Οκτώβριο αναμένεται να παραδοθεί το πρώτο για να ξεκινήσουν οι εργασίες στα υπόλοιπα.
● Στις 30 Δεκεμβρίου 2024, στις 15.20, σε βαγόνι και πάλι της γραμμής 1 στο Μοσχάτο, εμφανίστηκαν καπνοί. Ο συρμός εκκενώθηκε από επιβάτες. Γενικά στη γραμμή 1, υπολογίζεται ότι αντί για τους 23 συρμούς που θα έπρεπε, κυκλοφορούν σήμερα μόλις 13, εκ των οποίων οι 4 είναι «δανεικοί» από το υπόγειο μετρό. Μάλιστα οι συγκεκριμένοι 4 συρμοί, κατασκευής του 1999, δεν διαθέτουν κλιματισμό, καθιστώντας την παραμονή των επιβατών ανυπόφορη στους καλοκαιρινούς μήνες.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας