Με μια οξύτατη ανακοίνωση τοποθετήθηκε χθες η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία για το τραγελαφικό περιστατικό που συνέβη κατά τη διάρκεια επιβίβασης ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου στο λιμάνι της Ανδρου κι έκανε τον γύρο του διαδικτύου προκαλώντας αρνητικά σχόλια. Κι ενώ ο πλοίαρχος του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» μετά τη μήνυση που υπέβαλε εναντίον του η επιβάτισσα της οποίας το αυτοκίνητο υπέστη ζημιές αφέθηκε ελεύθερος μετά την απολογία του και τον ορισμό τακτικής δικασίμου και αναμένεται το πόρισμα της έρευνας που έχει ζητήσει το υπουργείο Ναυτιλίας, η Ομοσπονδία φωτίζει με άλλο τρόπο το περιστατικό λέγοντας πως «οι Πλοίαρχοι και τα Πληρώματα Ε/Γ Ο/Γ πλοίων που δραστηριοποιούνται κυρίως στις θαλάσσιες ενδομεταφορές καλούνται να συμμετέχουν σε ρώσικη ρουλέτα».
Η Ομοσπονδία λέει πως οι πλοίαρχοι αντιμετωπίζονται ως αποδιοπομπαίος τράγος και κρατούνται με τη διαδικασία του αυτόφωρου ωσάν εγκληματίες, ενώ «η πραγματικότητα είναι διαφορετική και εκθέτει ανεπανόρθωτα την Πολιτική Ηγεσία, το Αρχηγείο του Λιμενικού και κάποιες φορές, δυστυχώς, ακόμα και τις Εισαγγελικές Αρχές».
Η Ομοσπονδία αναδεικνύει το ζήτημα των υποδομών στα λιμάνια των νησιών, τα οποία «έχουν παραμείνει στη δεκαετία ’70-’80, σε αντίθεση με τη ραγδαία αύξηση του αριθμού των πλοίων, του όγκου τους και της μεταφορικής τους ικανότητας, καθώς γίνεται διακίνηση μερικών εκατομμυρίων επιβατών και οχημάτων». Και θέτει το ερώτημα: «Είναι τουλάχιστον περίεργο πώς το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στο οποίο προεδρεύει ο Γ.Γ. του Υπουργείου ο οποίος μάλιστα και βάσει του ΠΔ 77/23 άρθρο 10 παρ.1-2-3, είναι υπεύθυνος και αρμόδιος για το σύνολο του Λιμενικού Σώματος καθώς και για τις λιμενικές υποδομές, να εισηγείται στον Υπουργό και να εγκρίνονται δρομολόγια με αφιξο-αναχωρήσεις πλοίων του πεντάλεπτου, που ούτε στα χαρτιά δεν βγαίνουν και με δεδομένες τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν στο Αιγαίο, που δυσχεραίνουν τον ασφαλή κατάπλου και απόπλου των πλοίων. Ολα τα παραπάνω αποτελούν ένα εκρηκτικό κοκτέιλ, που στο τέλος το μάρμαρο καλείται να το πληρώσει ο Πλοίαρχος».
Η ΠΝΟ ξεκαθαρίζει ότι «θα υπερασπιστεί το σύνολο των δικαιωμάτων των Ναυτεργατών αλλά και των Νησιωτών και όλων των χρηστών των ενδοθαλασσίων μεταφορών, για να μπορούν να ταξιδεύουν όλοι με Ασφάλεια. Δηλώνουμε επίσης ότι οι συνάδελφοι Πλοίαρχοι οι οποίοι έχουν εμπλακεί σε νομικές διαδικασίες, να είναι σίγουροι, ότι η Ομοσπονδία θα είναι δίπλα τους, να τους στηρίξει με όποιο τρόπο χρειαστεί».
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας