Με εντολή του δήμαρχου Αθηναίων εισέβαλαν το πρωί στο θέατρο Ολύμπια οι αστυνομικοί, οι οποίοι εκκένωσαν τον κατειλημμένο χώρο από τα μέλη της που ζητούν την ανάκληση του προεδρικού διατάγματος που υποβαθμίζει τα πτυχία των καλλιτεχνών και τις συμβάσεις εργασίας, σύμφωνα με την «Ανταρσία στις γειτονιές της Αθήνας».
Ο επικεφαλής της παράταξης και δημοτικός σύμβουλος, Πέτρος Κωνσταντίνου, ζητά την άμεση απελευθέρωση των δέκα συλληφθέντων και την παύση της δίωξης και δηλώνει ότι ο Κώστας Μπακογιάννης μία μέρα μετά τους πυροβολισμούς αστυνομικών έξω από την ΑΣΟΕΕ, έρχεται να επιτεθεί στην συνδικαλιστική δράση των καλλιτεχνών και το σωματείο τους, το Σωματείο στο Χώρο του Χορού, που στήριξε την κατάληψη και τις πολυάριθμες δράσεις στο χώρο, με διώξεις και συλλήψεις.
«Μετά την χυδαία συκοφάντηση του αγώνα των καλλιτεχνών και τον "διάλογο" κατέληξε στη προσφιλή του μέθοδο της ωμής αστυνομικής καταστολής, όπως άλλωστε έπραξε για να επιβάλει μαζί με τον Τάκη Θεοδωρικάκο και τον υπεύθυνο στης δολοφονία 57 ανθρώπων στα Τέμπη Κώστα Καραμανλή, το νόμο και την τάξη, για να επιβληθούν τα σχέδια "εξευγενισμού" για χάρη των συμφερόντων της PRODEA και των κερδοσκόπων γης, με την καταστροφή της πλατείας και του Λόφου Στρέφη» υποστηρίζει ο κ. Κωνσταντίνου για να προσθέσει τα εξής:
«Είναι ο ίδιος Δήμαρχος που φωτογραφίζονταν στο πλευρό της υπουργού Μενδώνη όταν αυτή κάλυπτε τους βιαστές Λιγνάδηδες, τους κομματάρχες της ΝΔ Μίχους, τους μαστροπούς του Κολωνού και των βιαστών της 12χρονης. Είναι ο ίδιος Δήμαρχος που διατηρεί ακόμη σε θέση ευθύνης δημοτική σύμβουλο που μίλαγε στις εκδηλώσεις-πογκρόμ στο πλευρό του Κασιδιάρη. Είναι ο ίδιος που αποκατέστησε άλλη δημοτική σύμβουλο, η οποία χασκογελούσε σε εκπομπή του Λιάγκα για σεξουαλική παρενόχληση σε βάρος φοιτήτριας του ΑΠΘ.
»Είναι ο ίδιος,που εκτόπισε όλους τους πρόσφυγες αιτούντες ασύλου από την Αθήνα, εκκένωσε τις καταλήψεις στέγης προσφύγων, την δομή του Ελαιώνα και τερμάτισε το πρόγραμμα ΕΣΤΙΑ χωρίς να υπάρχει καμία εναλλακτική φιλοξενίας προσφύγων στην Αθήνας».
Ο δημοτικός σύμβουλος σχολιάζει ότι για τον δήμαρχο δεν έχουν θέση στην πόλη οι «αγωνιζόμενοι και αγωνιζόμενες για τα δικαιώματα τους εργάτες και εργάτριες, όπως τώρα της Τέχνης, αλλά μόνο οι επιχειρηματίες του τουρισμού και οι κερδοσκόποι φίλοι του, για τους οποίους στρώνει τους Μεγάλους Περιπάτους της Πανεπιστημίου, ιδιωτικοποιεί το Πράσινο χαρίζοντας τους Λόφους και τις πλατείες στις εταιρίες. Είναι ο ίδιος που έβαλε πλάτη για την ιδιωτικοποίηση των Μουσείων στο πλευρό της Μενδώνη».
Σε ό,τι αφορά τη δράση των καταληψιών ο κ. Κωνσταντίνουν τονίζει πως καθημερινά πραγματοποιούνταν πλήθος εκδηλώσεων, αντιμαθήματα, σεμινάρια, προβολές, συζητήσεις, συναυλίες. «Στο χώρο της Τέχνης και του πολιτισμού κουμάντο είναι ώρα να κάνουν οι άνθρωποι της, οι εργάτριες και οι εργάτες της Τέχνης και όχι οι επιχειρηματίες, οι έμποροι, οι υπουργοί, οι Δήμαρχοι. ΟΙ καταλήψεις και οι απεργίες των καλλιτεχνών είναι δύναμη της εργατικής τάξης για να βάλει τέλος στην εμπορευματοποίηση αλλά και για να κλείσει το δρόμο στην επίθεση για την υποβάθμιση των σχολών των σπουδαστών. Αυτο το κίνημα δεν είναι του χεριού ούτε του Δημάρχου Αθήνας ούτε της ΕΛΑΣ» σημειώνεται στη δήλωση.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας