Σήμερα και ύστερα από πολλαπλές αναβολές αναμένεται να δικαστεί από το Πλημμελειοδικείο Μεσολογγίου ο υπαίτιος για το τροχαίο που στέρησε τη ζωή από τους Στεφανία Μουλαρά και Ακη Κάκο στις 14 Οκτωβρίου 2018.
Οι συγγενείς τους περιμένουν εδώ και περίπου 4,5 χρόνια η Δικαιοσύνη να εξετάσει την υπόθεση του μεθυσμένου και υπό την επήρεια ουσιών οδηγού που έριξε το αυτοκίνητό του σε κανάλι στο Νεοχώρι Αιτωλοακαρνανίας.
Οπως αναφέρει ο σύλλογος συγγενών θυμάτων τροχαίων SOS Τροχαία Εγκλήματα (SOSTE), για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο σημειώθηκαν 4 αναβολές λόγω κορονοϊού, αλλαγής δικηγόρου, ασθένειας του δράστη και παρέλευσης ωραρίου. «Τέσσερα χρόνια και 3 μήνες για να ξεκινήσει το πρωτόδικο για μια υπόθεση που συντάραξε το πανελλήνιο, αποτελεί ανοιχτή πληγή για τις οικογένειες των θυμάτων αλλά και για ολόκληρη την κοινωνία μιας μικρής κωμόπολης όπως το Νεοχώρι», τονίζει στην ανακοίνωσή του ο SOSTE.
Σύμφωνα με τον SOSTE, η υπόθεση θα έπρεπε κανονικά και σε ένα σοβαρό κράτος δικαίου να έχει τελεσιδικήσει και όχι να συζητείται ακόμα το αν θα εκκινήσει η πρώτη δίκη ή όχι. Μάλιστα, οι οικογένειες των θυμάτων θα πρέπει ουσιαστικά να συνεχίζουν τον δικαστικό αγώνα για τουλάχιστον άλλα τόσα χρόνια έως ότου η υπόθεση τελεσιδικήσει και σε δεύτερο βαθμό. Παράλληλα, όπως καταγγέλλει ο σύλλογος, ο υπαίτιος του τροχαίου συνεχίζει να είναι ελεύθερος και να οδηγεί κανονικά.
Μιλώντας στην ιστοσελίδα iefimerida.gr η αδελφή της Στεφανίας Μουλαρά τόνισε: «Εμείς το δίκιο μας δεν το βρίσκουμε και απλά πάει η ζωή μας πίσω, πίσω, πίσω, πίσω. Υπάρχει ένα μικρό ανήλικο παιδί που έχει μείνει χωρίς μάνα. Ετσι όπως έχει πάει η υπόθεση δεν θα βρούμε το δίκιο μας. Τα θύματα τροχαίων δεν βρίσκουν ποτέ το δίκιο τους στην Ελλάδα. Θα κάνω ό,τι μπορώ για να δικαιωθεί η μνήμη της αδελφής μου».
O SOSTE μιλά, τέλος, για ένα σκανδαλώδες νομικό καθεστώς προστασίας των δραστών τροχαίων εγκλημάτων παρά τις πρόσφατες αλλαγές στον Ποινικό Κώδικα, στηρίζοντας το αίτημα που θα υποβάλουν οι εκπρόσωποι των θυμάτων για την αναβάθμιση των κατηγοριών σε κακούργημα. Πάντως, η παραπάνω είναι μία από τις δεκάδες ή και εκατοντάδες υποθέσεις ανάλογων τροχαίων εγκλημάτων που έχουν παρόμοια εξέλιξη στις δικαστικές αίθουσες, αναπαράγοντας μια διαχρονική κουλτούρα οδικής ατιμωρησίας, παρά το Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας με ορίζοντα το 2030…
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας