Ανανεωμένο Nissan GT-R
Παρουσιάστηκε το 2007 και σύντομα ο διεθνής Tύπος το κατέταξε στα υπεραυτοκίνητα της παγκόσμιας παραγωγής. Ο λόγος για το GT-R της Nissan, που φέτος συμπληρώνει 9 χρόνια παραγωγής και του οποίου τη φυσιολογική «κόπωση» ήλθε να εξισορροπήσει ένα σημαντικό face lift που πραγματοποίησε η εταιρεία στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης. Με σημαντικές εξωτερικές επεμβάσεις που ανανεώνουν την εικόνα του αυτοκινήτου, αλλά και βελτιώνουν σημαντικά την αεροδυναμική συμπεριφορά του, το GT-R εξοπλίζεται με τον γνωστό V6 κινητήρα των 3,8 λίτρων, ο οποίος με τη βοήθεια των 16 βαλβίδων και των 2 υπερσυμπιεστών του αποδίδει πλέον 570 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και 633 Nm ροπής από πολύ χαμηλά. Ξανασχεδιασμένες αναρτήσεις και ζάντες 20' ενισχύουν την ήδη πολύ καλή συμπεριφορά, ενώ στο θέμα του «θορύβου» ο φυσικός ήχος του κινητήρα συνοδεύεται και από το σύστημα Active Sound Enhancement (ASE), το οποίο χαρίζει στους επιβάτες μοναδικό (τεχνητό!) ήχο αγωνιστικού κινητήρα.
Fiat Talento
Ενα νέο επαγγελματικό αυτοκίνητο με το όνομα Talento παρουσίασε η ιταλική εταιρεία, που έρχεται να αντικαταστήσει το Scudo, παιδί της συνεργασίας της με το Γκρουπ Peugeot/Citroën (η οποία και τερματίζεται επισήμως το 2017). Το Talento δημιουργήθηκε από τη νέα «συμμαχία» Fiat/Renault, μοιράζεται τα στοιχεία του Trafic αλλά θα το συναντήσουμε και σαν Opel/Vauxhall Vivaro, καθώς και Nissan NV 300. H παραγωγή του περιλαμβάνει κλειστές εκδόσεις (Van), εκδόσεις μεταφοράς επιβατών καθώς και κατασκευές «ανοιχτής πλατφόρμας» που αποτελούν τη βάση μετατροπών για ειδικές χρήσεις. Η σειρά των κινητήρων αποτελείται από εκδόσεις turbo και twin turbo με ισχύ μέχρι και 143 ίππους. Η διάθεσή του στην ελληνική αγορά είναι άμεση.
Citroën Jumpy
H «αρμονική» συμβίωση Fiat/Citroën/Peugeot στα επαγγελματικά αυτοκίνητα φτάνει στο τέλος της, αλλά το γαλλικό γκρουπ έχει ήδη συνάψει μια σημαντική συμμαχία με την Toyota. Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής, θα κυκλοφορήσουν μια σειρά από επαγγελματικά οχήματα, δείγμα της οποίας είναι το Citroën Jumpy, το Peugeot Expert και το Toyota Proace, όλα βασισμένα στο ίδιο σασί και μηχανικά μέρη. Το Jumpy παράγεται σε 4 βασικά αμαξώματα, που φιλοδοξούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματία. Ετσι διακρίνουμε την έκδοση κλειστού van, την combi για μεταφορά επιβατών, το διπλοκάμπινο, που πλέον έχει επιτραπεί και στη χώρα μας για χρήση από ιδιώτες και το flatbed με επίπεδη καρότσα, σαν βάση για μετατροπές ειδικής χρήσης. Οσο για τους κινητήρες, αυτοί ανήκουν στη σειρά BlueHDi με ισχύ από 95 έως και 150 ίππους. Η διάθεσή του στην ελληνική αγορά αναμένεται σύντομα.
Νυχτερινός φωτισμός
Το έχουμε πολλές φορές διαπιστώσει στα τεστ που σας παρουσιάζουμε κάθε εβδομάδα και σίγουρα δεν οφείλεται στο ότι… φταίνε τα μάτια μας! Ελάχιστα από τα αυτοκίνητα των δοκιμών μας διαθέτουν σωστά φώτα για ασφαλή νυχτερινή οδήγηση και αυτό έρχεται τώρα να το επιβεβαιώσει και το ανεξάρτητο Αμερικανικό Ινστιτούτο Ασφάλισης των Εθνικών Οδών. Σε μια έρευνα που πραγματοποίησε και η οποία περιέλαβε 31 αυτοκίνητα μεσαίου μεγέθους κάθε αξίας (δηλαδή και ακριβά μοντέλα) μόνο ένα θεωρήθηκε ότι φώτιζε με τέτοιο τρόπο τον δρόμο ώστε να θεωρηθεί ασφαλές. Πιο συγκεκριμένα και με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, η ορατότητα ήταν τέτοια που ο οδηγός δεν μπόρεσε να αποφύγει έγκαιρα το εμπόδιο που βρέθηκε μπροστά του (έμψυχο ή άψυχο). Την έρευνα θα λάβει σοβαρά υπ΄ όψιν της η Αμερικανική Εταιρεία Οδικής Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων στον τρόπο που θα βαθμολογεί την ασφάλεια των αυτοκινήτων από το επόμενο έτος.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας