Μας τη θύμισε η Nissan, μέσω ενός Δελτίου Τύπου που έστειλε, σχετικά με το «φρεσκάρισμα» του GT-R στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Νέα Υόρκη και ψάξαμε λίγο τις συμμετοχές του. Ξεκίνησε μόλις προχθές Τετάρτη 23/3 και δεν είναι ό,τι πιο σπουδαίο συμβαίνει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, αλλά θα θέλαμε να είμαστε εκεί και να δούμε από κοντά το αντίπαλο δέος της Mustang Shelby 500, τη φοβερή Chevrolet Camaro ZLI των 640 ίππων από ένα V 8 κινητήρα και μετάδοση 6 σχέσεων σε χειροκίνητο και 10 σε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Να περιεργαστούμε ακόμα το Ioniq της Hyundai, κατ’ εικόνα και ομοίωση του Toyota Prius που θα παράγεται σε 3 εκδόσεις: υβριδικό, υβριδικό «στην πρίζα»(plug in) και αμιγώς ηλεκτρικό. Αλήθεια, μπορεί κάποιος να μας πει τι θα απογίνει με την κορεάτικη μάρκα στην Ελλάδα;
Εϊιι…
Στο πλαίσιο των δράσεων αφιερωμένων στην Οδική Ασφάλεια, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής, σε συνεργασία με τα Σωματεία Δυτικής και Ανατολικής Αττικής, διοργανώνει την Κυριακή 3 Απριλίου τρεις Διαδραστικές Πορείες με εκπαιδευτικές μοτοσικλέτες και αντικείμενο τη «Διάσπαση κατά την Οδήγηση», μία από τις κυριότερες αιτίες δημιουργίας τροχαίου ατυχήματος.
Κάτω από το γενικό τίτλο «Εϊιι!» και με σημεία αφετηρίας το Παναθηναϊκό Στάδιο, το τμήμα του υπουργείου στο Περιστέρι (Τρώων 1 και Χαλκίδος) και αυτό στην Αγία Παρασκευή (Κλεισθένους 35), η δράση θα καταλήξει στο Πεδίον του Αρεως και στον δρόμο, με το απλό αυτό επιφώνημα, θα μοιράσει φυλλάδια και θα θυμίσει στους οδηγούς που θα συναντήσει τη σπουδαιότητα της απόλυτης προσοχής στον δρόμο και τις κυκλοφοριακές συνθήκες που επικρατούν κάθε φορά.
Λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε σε αυτήν τη διεύθυνση
Abarth 595 O.T.
Οι παλαιότεροι θα θυμούνται ακόμα την εικόνα των μικρών λευκών διαβόλων της Fiat στη Μόντσα, των 600, με τα ανασηκωμένα πίσω καπό να στρίβουν την Παραμπόλικα με εξωπραγματικές για τα 1.000 κυβικά τους ταχύτητες. To όνειρο εκείνο του Κάρλο Αμπαρτ ξαναζωντανεύει σήμερα μέσα από το 595 Ο.Τ. (Omologate Turismo), ένα αυτοκίνητο που θα τρέξει στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Τουρισμού αλλά και το Abarth Selenia Trophy του 2016. Με τον γνωστό 1.4 T-Jet κινητήρα των 190 ίππων και κιβώτιο 6 σχέσεων, το 595 Ο.Τ. έχει δεχθεί μια σειρά μετατροπών (νέες αναρτήσεις, φαρδύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω), ενώ μέσα από το κίτ «Performance» τοποθετούνται νέα φρένα 305 χιλιοστών και ξανασχεδιασμένο σύστημα εξαγωγής/εξάτμισης στον κινητήρα. Πρώτη έξοδος η Μonza στις 22 Μαΐου, ενώ θα ακολουθήσουν άλλοι 6 αγώνες σε σιρκουί όπως το Mugello, η Vallelunga και η Imola.
Εαρινό Ράλι της ΦΙΛΠΑ
Ξεκίνησε σαν μια ευχάριστη εκδρομή μέχρι τις Σπέτσες και εξελίσσεται σε μια από τις πιο σημαντικές εκδηλώσεις της ΦΙΛΠΑ.Ο λόγος για το «Εαρινό Ράλι», που πραγματοποιείται στις 9 και 10 Απριλίου 2016, απευθύνεται σε «ιστορικά οχήματα» και πληρώματα που τους αρέσει η οδήγησή τους και διεξάγεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Διεθνούς Ομοσπονδίας Ιστορικών Οχημάτων (FIVA).
Η εκκίνηση θα δοθεί από τον Ισθμό και μέσα από διαδρομές της Κορινθίας και της Αργολίδας, οι διαγωνιζόμενοι, χωρισμένοι σε δύο κατηγορίες (Regularity και Touring), θα καταλήξουν στις Σπέτσες για διανυκτέρευση.
Ο αγώνας θα τελειώσει την επομένη, έπειτα από μια βόλτα 25 εξαιρετικών χιλιομέτρων απάνω στο νησί.
Περισσότερες πληροφορίες θα σας δώσουν από τη διοργανώτρια λέσχη στο Email [email protected]
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας