Αθήνα, 19°C
Αθήνα
Αυξημένες νεφώσεις
19°C
20.4° 18.4°
1 BF
73%
Θεσσαλονίκη
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
21.3° 18.6°
3 BF
67%
Πάτρα
Αραιές νεφώσεις
18°C
21.0° 17.7°
2 BF
76%
Ιωάννινα
Αραιές νεφώσεις
16°C
15.9° 15.9°
2 BF
67%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
17.9° 17.9°
3 BF
72%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
19.8° 19.8°
1 BF
71%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
13°C
13.4° 13.4°
2 BF
62%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
20.3° 20.3°
1 BF
68%
Ηράκλειο
Ασθενείς βροχοπτώσεις
20°C
20.2° 19.4°
4 BF
73%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
18.9° 18.8°
1 BF
58%
Ερμούπολη
Αραιές νεφώσεις
19°C
18.9° 18.9°
3 BF
60%
Σκόπελος
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
18.7° 18.7°
1 BF
72%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
19.9° 19.9°
3 BF
73%
Λάρισα
Αραιές νεφώσεις
21°C
20.6° 20.6°
2 BF
61%
Λαμία
Αραιές νεφώσεις
20°C
20.5° 18.4°
3 BF
58%
Ρόδος
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
19.3° 18.8°
4 BF
79%
Χαλκίδα
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
20.0° 20.0°
2 BF
53%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
19.9° 18.3°
3 BF
66%
Κατερίνη
Αραιές νεφώσεις
21°C
20.7° 20.7°
3 BF
68%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
16°C
16.4° 16.4°
2 BF
61%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
maxda-car
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ξεχωριστός χαρακτήρας

Στη βασική έκδοση έρχεται με ένα ολοκληρωμένο πακέτο εξοπλισμού για τις συνήθεις απαιτήσεις της αστικής μετακίνησης.

Το δημοφιλές μικρό αυτοκίνητο της ιαπωνικής μάρκας ήρθε με ανανεωμένη και σπορ διάθεση. Και συνεχίζει να έχει προσιτή τιμή.

Το ανανεωμένο Mazda2 προσφέρεται με φρέσκα και νεανικά στοιχεία εξωτερικού σχεδιασμού, αναβαθμισμένη εσωτερική επένδυση, δύο νέα χρώματα και νέες εκδόσεις.

Μα το πιο βασικό είναι αυτό το «Made in Japan», με όλα τα καλά που φέρνει μαζί: αξιοπιστία, ποιότητα, χαμηλή κατανάλωση, ηχομόνωση και άλλα πολλά.

Το Mazda2, με ιστορία 21 ετών, παραμένει ένα σημαντικό μοντέλο της εταιρείας, που εκφράζει την προσέγγιση πολλαπλών λύσεων, εξασφαλίζοντας οικονομία καυσίμου και καλή οδική συμπεριφορά στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Προσφέροντας ταυτόχρονα αξιοπιστία, εργονομία και ικανοποιητικούς χώρους. Σε ένα αυτοκίνητο με συνολικό μήκος 4,08 μ.

Τα 90 άλογα από 1,5 λίτρο του mild hybrid κινητήρα ακούγονται λίγα, αλλά δεν είναι! Ο κινητήρας αποδίδει περίφημα και ευθύνη για τη χαμηλή κατανάλωση έχει και η μακριά κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου με τις 6 σχέσεις.

Ηρθε με νέα διακοσμητικά στοιχεία στο ταμπλό οργάνων και στις απολήξεις του εξαερισμού, νέες

επενδύσεις θυρών, ανανεωμένη ταπετσαρία και περισσότερα χαρακτηριστικά βασικού εξοπλισμού.

Ακόμη και στη βασική έκδοση έρχεται με ένα ολοκληρωμένο πακέτο εξοπλισμού για τις συνήθεις απαιτήσεις της αστικής μετακίνησης, όπως φωτιστικά σώματα LED με σύστημα πλύσης προβολέων, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, Cruise Control, A/C, χειριστήρια στο τιμόνι και πολλά άλλα.

Δύο νέες εκδόσεις προστίθενται στην γκάμα: η Homura και η Homura Aka (της φωτογραφίας). Ξεχωρίζουν για τον σπορ χαρακτήρα τους, αφού προσφέρονται με μαύρη ζάντα αλουμινίου 16’’, μαύρη εσωτερική επένδυση με κόκκινες ραφές και άλλα καλούδια.

Δύο νέα χρώματα προσφέρονται: τα Aero Grey (της φωτογραφίας) και Air Steam Blue.

Το Mazda2 από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε επαινείται για την ευκολία του στην οδήγηση και για την αληθινή οδηγική εμπειρία Jinba Ittai που προσφέρει. Διατηρώντας αυτή τη φιλοσοφία, το ανανεωμένο Mazda2 αναβαθμίζει το σύστημα ανάρτησης και το σύστημα G-Vectoring Control Plus (GVC Plus), βελτιώνει το επίπεδο ηχομόνωσης στην καμπίνα και τον σχεδιασμό των εμπρός καθισμάτων. Η ενσωμάτωση των πιο πρόσφατων τεχνολογιών της Mazda στην μπροστινή ανάρτηση με γόνατα McPherson και στην πίσω ανάρτηση με αντιστρεπτική δοκό εξασφαλίζουν την προοδευτικότητα των χειρισμών και την οδηγική άνεση σε υψηλότερο επίπεδο από ποτέ. Το σύστημα GVC Plus ενσωματώνει τεχνολογία που ενισχύει την ευστάθεια σε σχέση με τη λειτουργία του GVC, μέσω του συμβατικού κινητήρα, χρησιμοποιώντας τα φρένα για να προσθέσει τον άμεσο έλεγχο της ροπής περιστροφής στον κάθετο άξονα.

Καθώς ο οδηγός βγαίνει από μία στροφή επιστρέφοντας το τιμόνι στην ευθεία, το GVC Plus εφαρμόζει μια ελαφριά δύναμη πέδησης στους εξωτερικούς τροχούς, παρέχοντας ένα ποσοστό ροπής αντιστάθμισης που βοηθά στην επαναφορά του αυτοκινήτου στην ευθεία. Εκτός από τη βελτίωση του χειρισμού σε ελιγμούς αποφυγής έκτακτης ανάγκης, το GVC Plus προσφέρει μια αίσθηση ασφαλείας στον έλεγχο, κατά την αλλαγή λωρίδας σε υψηλές ταχύτητες.

Η έρευνα της Mazda οδήγησε σε μια μοναδική προσέγγιση στον έλεγχο του ήχου που εισέρχεται στην καμπίνα. Η παχιά επένδυση της οροφής, η χρήση παχύτερης τσιμούχας στην πίσω πόρτα και υλικού απορρόφησης κραδασμών στο εσωτερικό των πίσω φτερών μεγιστοποιούν την απορρόφηση του θορύβου.

Τα εύσημά μου και στο υπέροχο κάθισμα. Για να επιτευχθεί αυτό, η καλά ρυθμισμένη εσωτερική δομή του καθίσματος διαθέτει βελτιστοποιημένα ελατήρια, υιοθέτηση ελατηρίων στρέψης που εμποδίζουν τη βύθιση του σώματος του επιβάτη και υλικά που βελτιώνουν την πλευρική στήριξη, καθώς και την υιοθέτηση γεμίσματος με αφρώδη πολυουρεθάνη μεγάλης πυκνότητας που κρατούν τη λεκάνη όρθια, καθιστώντας εύκολη τη διατήρηση αυτής της στάσης.

Προσφέρεται με 6 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης.

Mazda 2 1.5 e-Skyactiv G Homura Aka 90 PS

Κινητήρας: 1.496 κ.εκ., 4 κύλινδροι βενζίνη

Ισχύς: 90 PS/6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 151 Nm/3.500 σ.α.λ.

0-100: 9,8 δευτερόλεπτα

Τελική: 183 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 4,7 λτ./100 χλμ.

CO2: 107 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: Από 17.596 ευρώ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Ξεχωριστός χαρακτήρας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας