Τα λεωφορεία αναμένεται να τεθούν άμεσα σε κυκλοφορία, αρχικά σε συνεργασία με το Αστικό ΚΤΕΛ, προκειμένου να διαπιστωθεί στην πράξη πώς ακριβώς ανταποκρίνονται στις κυκλοφοριακές συνθήκες του Ηρακλείου και ποια είναι η καλύτερη δυνατή χρήση τους.
«Σύντομα, μόλις ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες, τα δυο ηλεκτροκίνητα λεωφορεία θα τεθούν σε κυκλοφορία, αρχικά σε συνεργασία με το Αστικό ΚΤΕΛ, προκειμένου να αντλήσουμε χρήσιμα συμπεράσματα για την λειτουργία τους. Με αυτόν τον τρόπο θα προσφέρουμε στους δημότες έναν καινούργιο, περιβαλλοντικά φιλικό τρόπο μετακίνησης, τον οποίο ευελπιστούμε να αγκαλιάσουν», ανέφερε ο δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός.
Υπενθυμίζεται ότι η προμήθεια των δυο λεωφορείων είναι ενταγμένη στην πράξη «Κοινές Δράσεις για τη Δημιουργία Πράσινων - Περιβαλλοντικά Φιλικών Διαδρομών μέσα σε Τουριστικές Περιοχές», με ακρωνύμιο «ECOROUTs», του Προγράμματος Συνεργασίας «INTERREG V-Α Ελλάδα-Κύπρος 2014-2020».
Η πράξη «ECOROUTs» χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης) και από Εθνικούς Πόρους της Ελλάδας και της Κύπρου. Τα συνολικό κόστος της απόκτησης των λεωφορείων είναι 748.960,00 ευρώ και ένα μέρος του καλύπτεται από πόρους του Δήμου Ηρακλείου (248.960,00 €).
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας