Την ελληνική σημαία στο επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Mykonos Palace» των Μινωϊκών Γραμμών, ύψωσε την Δευτέρα ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που διοργάνωσε η εταιρεία με αφορμή την έναρξη των δρομολογίων του πλοίου στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά-Πειραιάς.
«Ένα σύγχρονο πλοίο μπαίνει στη γραμμή και είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας που ξεκίνησε με την εντολή του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, στον προκάτοχό μου υπουργό Θοδωρή Δρίτσα και σε εμένα για τον εκσυγχρονισμό της ακτοπλοΐας. Μέχρι τότε τα χρήματα που δαπανούσε το ελληνικό κράτος για τις άγονες γραμμές, τις οποίες εγώ αποκαλώ «αρτηρίες ζωής», εξυπηρετούσαν επιχειρηματικά συμφέροντα περισσότερο, παρά τα νησιά και την ελληνική κοινωνία» τόνισε ο Π.Κουρουμπλής και πρόσθεσε «πως αυτή η πολιτική άλλαξε. Ξεκινήσαμε μια εργώδη προσπάθεια για πραγματική αναβάθμιση της ακτοπλοΐας με όσο το δυνατόν περισσότερα και νεότερα πλοία, πιο αξιόπιστα, και σύγχρονα στην κατεύθυνση του σεβασμού και της εξυπηρέτησης του επιβάτη. Φτιάξαμε καινούριες γραμμές, όπως η γραμμή που εξυπηρετεί εσωτερικώς τα Επτάνησα και δε χρειάζεται πλέον οι Επτανήσιοι και τα φορτία, να ταξιδεύουν στην ηπειρωτική χώρα, για να πάνε από το ένα νησί στο άλλο. Επιπλέον έρχεται η καθιέρωση του δικτύου των υδροπλάνων για την εξυπηρέτηση των νησιών».
«Συγκρουστήκαμε με νοοτροπίες και με συμφέροντα για να οργανώσουμε συνολικά όλη αυτή την προσπάθεια. Με τη δρομολόγηση του «Mykonos Palace» σηκώθηκε η ελληνική σημαία σε ακόμα ένα πλοίο, που αυτό είναι πάγιος στόχος του υπουργείου και δημιουργήθηκαν περισσότερες από 120 νέες θέσεις εργασίας», ανέφερε ακόμα.
Σε δηλώσεις του στα ΜΜΕ, μετά την τελετή, ο Π. Κουρουμπλής απάντησε για τα παράπονα της Κρήτης λόγω του αποκλεισμού της από το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδύναμου. Όπως είπε, όταν η οικονομία δείξει τις νέες της δυνατότητες και όταν θα υπάρξει αποτέλεσμα από τις προσπάθειες που έχει κάνει για πρώτη φορά το υπουργείο προς την Κομισιόν ώστε να γίνουν πράξη με ειδικά χρηματοδοτικά εργαλεία οι διακηρύξεις της για την εδαφική συνοχή της Ευρώπης, τότε θα ενισχυθούν οι πόροι του Μ.Ι. με ευρωπαϊκά κονδύλια, και τότε θα υπάρξει ένα νέο αποτέλεσμα.
Όπως είπε χαρακτηριστικά «αυτό είναι μέσα στα σχέδιά μας, δεν υπήρχε η δυνατότητα να ενταχθεί αμέσως η Κρήτη στο Μ.Ι. αλλά τίποτα δεν μπορεί να μας εμποδίσει να το κάνουμε».
Ο διευθύνων σύμβουλος των Μινωϊκών Γραμμών Αντώνης Μανιαδάκης μιλώντας στην εκδήλωση επισήμανε ότι το «Mykonos Palace» έχει συνολικό μήκος 214 μ. και πλάτος 26,4 μ., δυνατότητα μεταφοράς 1.922 επιβατών, 104 φορτηγών αυτοκινήτων και 110 Ι.Χ. ή εναλλακτικά 821 Ι.Χ. αυτοκινήτων. Τόνισε παράλληλα πως με τη δρομολόγησή του στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά - Πειραιάς, «ενισχύουμε την παρουσία μας στις γραμμές της Κρήτης και συμβάλλουμε με την πολύχρονη εμπειρία του ανθρώπινου δυναμικού μας, σε στεριά και θάλασσα, στην ποιοτικότερη μεταφορά ανθρώπων και αγαθών, ενώ προσφέρουμε στους νέους ανθρώπους της Κρήτης πολύτιμες θέσεις εργασίας».
Σημειώνεται ότι το «Mykonos Palace» ξεκίνησε δρομολόγια την Κυριακή 15 Ιουλίου. Αναχωρεί καθημερινά από τον Πειραιά στις 16.00 και καταπλέει στη Σούδα στις 22.30. Από κει αναχωρεί στις στις 24.00 και φτάνει στον Πειραιά στις 06.30 το πρωί.
Οι «Μινωικές Γραμμές» θα πραγματοποιήσουν αντίστοιχη εκδήλωση στις 16 Σεπτεμβρίου 2018 και στο λιμάνι της Σούδας. Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας