Αθήνα, 21°C
Αθήνα
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
21.2° 19.6°
1 BF
62%
Θεσσαλονίκη
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
19.9° 17.0°
2 BF
73%
Πάτρα
Αυξημένες νεφώσεις
18°C
19.0° 17.7°
2 BF
77%
Ιωάννινα
Ασθενής ομίχλη
11°C
10.9° 10.9°
1 BF
100%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
13°C
12.9° 12.9°
3 BF
82%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
18°C
17.6° 17.6°
1 BF
75%
Κοζάνη
Σποραδικές νεφώσεις
14°C
14.4° 14.4°
0 BF
72%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
19°C
18.5° 18.5°
1 BF
73%
Ηράκλειο
Ασθενείς βροχοπτώσεις
21°C
21.4° 20.5°
5 BF
56%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
16°C
16.9° 15.5°
3 BF
68%
Ερμούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
20.4° 20.4°
4 BF
49%
Σκόπελος
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
19.7° 19.7°
2 BF
69%
Κεφαλονιά
Σποραδικές νεφώσεις
18°C
17.9° 17.9°
1 BF
88%
Λάρισα
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
17.9° 17.9°
0 BF
68%
Λαμία
Αυξημένες νεφώσεις
19°C
20.6° 17.3°
1 BF
57%
Ρόδος
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
18.8° 18.8°
4 BF
85%
Χαλκίδα
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
18.8° 18.3°
0 BF
55%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
18°C
18.3° 17.7°
2 BF
78%
Κατερίνη
Αυξημένες νεφώσεις
19°C
19.0° 19.0°
2 BF
71%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
13.5° 13.5°
1 BF
83%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
Η Κοραλί Κλεμάν σπάει τη δισκογραφική της σιωπή και κυκλοφορεί ένα άλμπουμ με τίτλο «La belle affaire».

Κοραλί Κλεμάν: Γαλλική αθωότητα

Αν ψάχναμε αυτό το διάστημα να βρούμε ποιο είναι το πρόσωπο της σύγχρονης γαλλικής μελαγχολικής ποπ, τότε αποκλείεται να έλειπε από τις φιναλίστ η Κοραλί Κλεμάν. Γεννημένη την 1η Σεπτεμβρίου 1978, η Γαλλίδα τραγουδίστρια σπάει ύστερα από επτά χρόνια τη δισκογραφική της σιωπή και κυκλοφορεί ένα άλμπουμ με τίτλο «La belle affaire». Πάνω που λέγαμε πως για τους δικούς της λόγους εξαφανίστηκε για τα καλά, η 36χρονη επέστρεψε με δώδεκα κομμάτια και απέδωσε την απουσία της στην αφοσίωση που ήθελε να δείξει στην κόρη που απέκτησε το 2011. Aλλωστε, όπως χαρακτηριστικά είπε: «Τα επτά χρόνια μόνο στα χαρτιά φαίνονται πολλά, όχι όταν τα ζεις»...

Αδερφή του Μπενζαμίν Μπιολέ (συχνά οι Γάλλοι λένε πως σε αυτήν τη μουσική οικογένεια η έμπνευση δεν λείπει ποτέ), η Κοραλί ηχογράφησε το πρώτο της άλμπουμ με τίτλο «Salle des pas perdus» το 2001, ενώ σπούδαζε Ιστορία στο Πανεπιστήμιο. Δεκατρία χρόνια μετά κι ενώ βρίσκεται ήδη στον πέμπτο προσωπικό δίσκο, δεν κρύβει πως η έμπνευσή της παραμένουν οι φιγούρες που σημάδεψαν το γαλλικό τραγούδι (όπως η Φρανσουάζ Αρντί και το ζεύγος Σ. Γκενσμπούργκ- Τζ. Μπίρκιν). Ενδεχομένως η εμφανής αδυναμία ή επιθυμία να μοιάσει στην Τζέιν Μπίρκιν να είναι και αυτό που μένει από τα νέα τραγούδια (τα περισσότερα τα έχει γράψει η ίδια) αλλά και τα παλαιότερα που διασκευάζει.

Εν ολίγοις, γαλλική αθωότητα, σεξουαλικά υπονοούμενα, αέρινες κιθάρες, ερωτισμός στο φουλ κι εν τέλει τραγούδια που η ερμηνεύτρια μας τα εκμυστηρεύεται και δεν μας τα τραγουδά και τα οποία προκαλούν για απανωτές ακροάσεις. Ωραία η «ανάγνωση» που έκανε στο «Mon amie la rose» κι ακόμα ωραιότερη η νοσταλγική σέξι κιθαριστική διασκευή του «Enjoy the silence», με την οποία κλείνει τον δίσκο και μαζί μας κλείνει όλο υπονοούμενα και το μάτι. Αγαπημένα μας κομμάτια το «Sur mes yeux», to «Εlephant noir», το «Ou tu m'a laissé» και το «De Paris à StPetersbourg» που μοιάζει με Calexico α λα γαλλικά.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Κοραλί Κλεμάν: Γαλλική αθωότητα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας