Αθήνα, 20°C
Αθήνα
Βροχοπτώσεις μέτριας έντασης
20°C
20.9° 18.4°
1 BF
71%
Θεσσαλονίκη
Σποραδικές νεφώσεις
21°C
21.6° 19.3°
2 BF
61%
Πάτρα
Αραιές νεφώσεις
19°C
22.0° 19.4°
2 BF
75%
Ιωάννινα
Σποραδικές νεφώσεις
17°C
16.9° 16.9°
1 BF
63%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
18°C
17.9° 17.9°
3 BF
72%
Βέροια
Αυξημένες νεφώσεις
20°C
20.2° 20.2°
2 BF
74%
Κοζάνη
Αυξημένες νεφώσεις
15°C
15.4° 15.4°
2 BF
59%
Αγρίνιο
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.2° 21.2°
1 BF
67%
Ηράκλειο
Ασθενείς βροχοπτώσεις
20°C
21.4° 18.8°
4 BF
73%
Μυτιλήνη
Ελαφρές νεφώσεις
19°C
19.9° 18.2°
2 BF
61%
Ερμούπολη
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.4° 19.4°
3 BF
61%
Σκόπελος
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
19.7° 19.7°
2 BF
68%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
20°C
20.3° 19.9°
4 BF
73%
Λάρισα
Αυξημένες νεφώσεις
21°C
21.2° 21.2°
2 BF
57%
Λαμία
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.1° 18.9°
1 BF
59%
Ρόδος
Σποραδικές νεφώσεις
19°C
19.8° 18.8°
4 BF
79%
Χαλκίδα
Αραιές νεφώσεις
21°C
20.5° 20.5°
2 BF
46%
Καβάλα
Σποραδικές νεφώσεις
20°C
20.5° 18.3°
3 BF
66%
Κατερίνη
Αραιές νεφώσεις
21°C
21.3° 21.3°
2 BF
64%
Καστοριά
Αυξημένες νεφώσεις
17°C
17.0° 17.0°
2 BF
64%
ΜΕΝΟΥ
Πέμπτη, 24 Απριλίου, 2025
| ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ//EUROKINISSI

Τέχνη και τεχνάσματα της νομικής

Από ξένο τόπο κι απ’ αλαργινό ήρθ’ ένα κορίτσι, φως μου, δώδεκα χρονώ

⌦ «Εδώ και χρόνια ο άγιος Πειραιώς επαναλαμβάνει κόπι-πέιστ [...] τη σκοτεινή προφητεία του για το “ασύγγνωστο και τερατώδες κακούργημα εις βάρος του αιωνίου Θεού και του ανθρωπίνου προσώπου” που συντελείται “με την θεσμική αναγνώριση των αισχίστων παθών της ομοφυλοφιλίας σήμερα, της παιδοφιλίας αύριο (βλ. Ολλανδία) και της κτηνοβασίας μεθαύριο (βλ. Γερμανία)…”»: έτσι μετέφερα αυτούσια τις προάλλες (4/3) τα λόγια του αγίου, αλλά και νομικού, όπως επισήμαινα, διόλου τυχαία.

Εννοούσα προφανώς πως έχουν ειδικό βάρος τα λόγια του, αφού θα διαθέτουν την απαραίτητη τεκμηρίωση, μολονότι άλλες πηγές, ανάμεσα στις οποίες «Το Χαμόγελο του Παιδιού», άλλα έλεγαν και λένε, πως ούτε η παιδεραστία είναι «θεσμικά αναγνωρισμένη» στην Ολλανδία (ένα κόμμα παιδεραστών που ιδρύθηκε το 2006 ούτε στις εκλογές μπόρεσε να κατέβει ούτε οπαδούς να μαζέψει, και διαλύθηκε το 2010) ούτε η κτηνοβασία είναι «θεσμικά αναγνωρισμένη» στη Γερμανία (υπάρχει ίσα ίσα νόμος που την απαγορεύει).

Φαίνεται πως τον συγκίνησε τον άγιο η αναφορά στην πρώτη του επιστήμη, δείγματα της οποίας αποφάσισε να δώσει τώρα, σε γράμμα που μου έστειλε ταχυδρομικά.

Το παραθέτω ολόκληρο και αυτούσιο, με την ορθογραφία του (πλην του πολυτονικού) και με τη στίξη του (και υπογραμμίζω):

«Ελλογιμώτατε κ. Χάρη, Σας διαπέμπω φιλαδέλφως στοιχεία εκ του διαδικτύου που αποδεικνύουν δυστυχώς την τραγική ηθική πραγματικότητα εις τις χώρες που έχω αναφέρει και επισημειώ ότι ασχέτως εάν το αίσχιστο κόμμα PNVD από το 2010 έχει παύσει την λειτουργία του δυστυχώς είχε λάβει επίσημη δικαστική αναγνώριση από την Ολλανδική δικαιοσύνη, όπως σήμερα ομοία δικαστική αναγνώριση (Εφετείο Περιφερείας Αρνχεμ Λεεουβάρντεν) έχει λάβει η εγκληματική παιδοφιλική οργάνωση Martijn η δε εγκληματική οργάνωση ZETA καλά κρατεί στην “φιλοσοφούσα” Γερμανία γι’ αυτό και η οργάνωση OIPA αγωνίζεται για να τεθή εκτός νόμου.

Συνεπώς δεν προβάλλω “ασύγγνωστα και τερατώδη ψεύδη” και δεν διακινώ έναν “άδηλης καταγωγής και προφανούς σκοπιμότητας μύθο με καρύκευμα τα περί κτηνοβασίας”!!!

Το ερώτημα που τίθεται τώρα είναι εσείς πώς θα ανακαλέσετε τα δικά Σας ψεύδη για το δημοσίευμα της 4/3/2017; Αλλά αυτό είναι το ήθος της “μεταχριστιανικής” εποχής της δήθεν προοδευτικής και εκσυγχρονιστικής.

Γι’ αυτό κι αν ακόμη δεν υπήρχε μέλλουσα κρίσις θα έπρεπε επειγόντως να την ανακαλύψουμε».

Και τι μού «διαπέμπει» ο άγιος, τι επέλεξε να μου «διαπέμψει» από τα πλήθος σχετικά δημοσιεύματα που βρίσκει κανείς ευκολότατα στο διαδίκτυο;

Δημοσιεύματα που σταματούν στο χρονικό σημείο που εξυπηρετεί τον άγιο, αφού μεταγενέστερες εξελίξεις δεν ανταποκρίνονται στο «σήμερα», όπως τουλάχιστον παραπλανητικά σημειώνει· όπου εμπεριέχεται η διάψευση των ισχυρισμών του (!)· ουσιαστικά ένα όλο κι όλο άρθρο από το κίτρινο και μαζί μαύρο Πρώτο Θέμα του Θέμου Αναστασιάδη, παλιό κι αυτό, απ’ όπου προφανώς αντλεί τα στοιχεία του ο άγιος!

Πιο συγκεκριμένα:

(1) την αρχική απλώς σελίδα από τον ιστότοπο της οργάνωσης ΖΕΤΑ, που προάγει την κτηνοβασία, και

(2) σύντομο άρθρο από τον ιστότοπο της «αντίπαλης» ΟΙΡΑ, Διεθνούς Οργάνωσης για την Προστασία των Ζώων, με ημερομηνία 20.3.2013, όπου ακριβώς σημειώνεται ότι «στο τέλος του προηγούμενου έτους» (=2012) είχε ψηφιστεί στη Γερμανία νόμος που «ποινικοποιεί τη χρήση ζώων για προσωπικές σεξουαλικές δραστηριότητες», επιβάλλοντας πρόστιμο από 25.000 ευρώ, και

(3) άρθρο του Πρώτου Θέματος, «Πώς η Ολλανδία νομιμοποιεί την παιδεραστία», με ημερομηνία 8.4.2013 –όταν ολλανδικό δικαστήριο αίρει την από το 2011 απαγόρευση της παιδεραστικής οργάνωσης Martijn (= νομιμοποιεί την παιδεραστία), ενώ έπειτα από έναν χρόνο (18.4.2014) το Ανώτατο Δικαστήριο ανατρέπει την προηγούμενη απόφαση (= απαγορεύει την παιδεραστία), ανατροπή την οποία επικυρώνει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα στις 3.2.2015, απορρίπτοντας έφεση της Martijn.

Ωστε σήμερα, όπως σαφέστατα υποβάλλει η προφητεία του αγίου για το ζοφερό μας μέλλον, και πάντα σύμφωνα με τα δικά του «αποδεικτικά» στοιχεία, δεν είναι θεσμικά αναγνωρισμένη η κτηνοβασία στη Γερμανία, ούτε η παιδεραστία στην Ολλανδία.

Χρειάζονται σχόλια; Δεν νομίζω. Το μόνο πως ο άγιος, ιδίως με τα «ασχέτως εάν», συγχέει νομική και νομικά επιχειρήματα με τα κοινώς λεγόμενα δικολαβίστικα, ενώ ιδιαίτατα με τα «σήμερα»-που-είναι-χτες και τη σκανδαλωδώς επιλεκτική χρήση των πηγών απλώς παραπλανά.

Ετσι, φιλαδέλφως, όσο ακριβώς και ο άγιος, τον παραπέμπω πρόχειρα στη Wikipedia, όπου θα βρει συγκεντρωμένα στοιχεία και τεκμηρίωση για την παιδεραστική οργάνωση Martijn και για τη νομοθεσία διεθνώς γύρω από την κτηνοβασία.

Και φυσικά προσυπογράφω πως, «κι αν ακόμη δεν υπήρχε μέλλουσα κρίσις, θα έπρεπε επειγόντως να την ανακαλύψουμε».

Αφού η παρούσα, επίγεια κρίσις, και τυφλή και κουφή είναι –επιλεκτικά, εννοείται.

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Τέχνη και τεχνάσματα της νομικής

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας