Με αλκοόλ, βαφές μαλλιών και λαδόκολλα για μαγειρική την έβγαλαν οι Έλληνες στο τρίτο κύμα της πανδημίας, σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Νielsen για τα σουπερμάρκετ.
Κερδισμένες ήταν οι υπεραγορές, με αύξηση τζίρου 8,3% το πρώτο τρίμηνο του 2021, ενώ εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις ποτών, με το ρούμι να αναδεικνύεται βασιλιάς στα ράφια, με αύξηση πωλήσεων κατά 67,7%.
Ωστόσο, τα οικιακά μπαρ δεν καταφέρνουν να αναπληρώσουν την πτώση του τζίρου των αλκοολούχων ποτών, που το 2020 άγγιξε το 32%.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας