...όπου στην πλαστουργία της -εγώ που την παρακολουθώ από το ’75 στη διπλανή πόρτα, στην οδό Χοϊδά- ανήκει πρωτίστως ο εαυτός της. Πώς να μην καμαρώνω λοιπόν για τη γειτόνισσά μου Ελένη Βερναρδάκη που θα δει το εργαστήριό της, φτιαγμένο από τον ιδιοφυή αυτόχειρα Τάκη Ζενέτο, μουσείο, έπειτα από πρωτοβουλία της υπουργού Πολιτισμού;
Μακάρι να έβλεπα εκεί και τα εντοιχισμένα αριστουργηματικά κεραμικά της, δεξιά και αριστερά, σε σχέδια του Γιάννη Μόραλη.
Γιατί, μπροστά μου, θα έχω πάντα στο γραφείο μου, ένα μικρό δοχείο για τα μολύβια που μου θυμίζει κάθε πρωί τι έγραψε ο Χάιντεγκερ γι’ αυτό το πανάρχαιο σκεύος: όριο - κενό, υποδοχή - προσφορά, εγγύτητα - απόσταση, κόσμημα - κόσμος.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας