Η Κίνα και η Ιαπωνία έχουν πολλά ιστορικά «υπόλοιπα», τα οποία από χρόνο σε χρόνο δημιουργούν εντάσεις ανάμεσα στις δύο χώρες, αλλά αυτό δεν εμποδίζει εταιρείες τους να τα βρίσκουν όταν πρόκειται για διανομή ισχύος και κυρίως κερδών.
Οπως ανακοινώθηκε, συμφώνησαν για τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά η κινεζική COSCO με την The Alliance (τη συναποτελούν οι ιαπωνικές Kawasaki Kisen Kaisha Ltd, Mitsui OSK Lines Ltd και Nippon Yusen KK, η ταϊβανέζικη Yang Ming Marine Transport Corp. και η γερμανική Hapag-Lloyd AG).
Εφόσον η COSCO θέλει να κάνει τον Πειραιά πρώτο λιμάνι της Μεσογείου, το ερώτημα είναι: είναι καλό νέο αυτό για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, για το οποίο ενδιαφέρεται η Mitsui OSK Lines Ltd;
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας