Οι μάρκες της Diageo παραμένουν σταθερά στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών, αποσπώντας κορυφαίες θέσεις στην έρευνα «Famous Brands, οι μάρκες με τη χρυσή φήμη» που διεξήγαγε η Hill + Knowlton Strategies και φέτος.
Οι διακρίσεις αυτές είναι ιδιαίτερα σημαντικές καθώς προέρχονται από αυθόρμητες απαντήσεις του κοινού, το οποίο επέλεξε το Johnnie Walker στην πρώτη και το Haig στην τρίτη θέση των Famous Brands στην κατηγορία whisky, ενώ επίσης στην ίδια έρευνα και η Smirnoff κατέκτησε την τρίτη θέση στην κατηγορία Vodka.
Tις διακρίσεις παρέλαβε ο Διευθυντής Customer Μarketing της Diageo Hellas, Γιάννης Γιαννακόπουλος, o οποίος και δήλωσε: «Οι μάρκες της Diageo αναδεικνύονται κάθε χρόνο στις κορυφαίες θέσεις αυτού του θεσμού, κάτι που αποτελεί μεγάλη τιμή για μας καθώς επιβεβαιώνει τους ισχυρούς διαχρονικούς δεσμούς των Ελλήνων καταναλωτών με αυτές».
Στην έρευνα FAMOUS BRANDS, ένα μοναδικό θεσμό στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας στην Ελλάδα, οι καταναλωτές επιλέγουν αυθόρμητα όσα θεωρούν Famous Brands σε κάθε μία από 42 διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας