Πτώση σημείωσε και τον Φεβρουάριο, αλλά μικρότερη από αυτήν του Ιανουαρίου, η διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά που ελέγχει η Cosco Shipping Ports και διαχειρίζεται η ΣΕΠ Α.Ε.
Και αυτή τη φορά, όπως εκτιμούν ναυτιλιακοί παράγοντες, η μείωση οφείλεται στην κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα, καθώς οι επιθέσεις των ανταρτών Χούθι έχουν υποχρεώσει τις περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες να αλλάζουν δρομολόγια και τα πλοία τους να κάνουν τον γύρο της Αφρικής αντί να περνούν από τη Διώρυγα του Σουέζ, με αποτέλεσμα ο Πειραιάς να έχει χάσει το πλεονέκτημα που είχε, να είναι το πιο κοντινό ευρωπαϊκό λιμάνι στην Ασία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από την Cosco Shipping Ports, τον Φεβρουάριο στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ διακινήθηκαν 306,3 χιλ. εμπορευματοκιβώτια, σημειώνοντας μείωση 5,1% σε σχέση με πέρυσι (322,6 χιλ. Teu) η οποία είναι μικρότερη του Ιανουαρίου 2024 (-12,7%). Το πρώτο δίμηνο του 2024 διακινήθηκαν 588,1 χιλ. εμπορευματοκιβώτια, σημειώνοντας μείωση 8,9% σε σχέση με το πρώτο δίμηνο του 2023.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας