Παρά τη μικρή ανάκαμψη των τελευταίων μηνών, η κρίση εξακολουθεί να πλήττει την αγορά αυτοκινήτου. Την τελευταία εξαετία, σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), χάθηκαν 46.900 θέσεις εργασίας, αριθμός που αντιστοιχεί στο 54,3% του συνόλου των εργαζομένων στον κλάδο.
Στον ευρύτερο τομέα του αυτοκινήτου, που συμπεριλαμβάνει τους κλάδους συντήρησης και επισκευής, παρά τη συρρίκνωση, εξακολουθούν να απασχολούνται 61.700 άτομα τα οποία εισφέρουν το 9,6% των τακτικών εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού.
Τα προβλήματα του κλάδου αναμένεται να αποτελέσουν το σημείο αναφοράς της νέας διοίκησης του ΣΕΑΑ, που συγκροτήθηκε σε σώμα με πρόεδρο τον Γιώργο Βασιλάκη, αντιπρόεδρο τον Σταύρο Τάκη, γενικό γραμματέα τον Γιάννη Σαρακάκη, ταμία τον Γιάννη Κοντέλλη και μέλη τους Αριστείδη Αραβανή, Παναγιώτη Θεοχαράκη και Πολυχρόνη Συγγελίδη.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας