Το 3008 βρίσκεται στην κορυφή των μικρομεσαίων SUV στην Ευρωπαϊκή αγορά, γεγονός που επιβεβαιώνουν τα πάνω από 800.000 οχήματα που έχουν κατασκευαστεί από την ημέρα που λανσαρίστηκε το 2016.
Το εμπνευσμένο design του νέου 3008 διαθέτει στοιχεία που παραπέμπουν σε μια νέα εποχή, με ολοένα και περισσότερη κομψότητα. Φιλοδοξεί να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου. Επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, νέα Full LED πίσω φωτιστικά σώματα, νέα χρώματα, είναι μερικά από τα καινούργια στοιχεία.
Το νέο 3008 ενσαρκώνει ιδανικά την έννοια της «δύναμης της επιλογής», καθώς προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής Plug-in υβριδικών με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, και με κινητήρες εσωτερικής καύσεως βενζίνης Puretech ή Diesel BlueHDi, που εξασφαλίζουν δύναμη και οικονομία.
Στα καλά νέα τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, αλλά και το νέο i-Cockpit που διαθέτει νέα οθόνη αφής 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης.
Προκειμένου να διατηρηθεί η προχωρημένη αισθητική, το μπροστινό μέρος έχει εξελιχθεί με ένα στυλ που εξακολουθεί να είναι διακριτό και ταυτόχρονα μοναδικό ενώ συνδυάζει τη φινέτσα και το δυναμισμό.
Η νέα μάσκα χωρίς πλαίσιο επιβεβαιώνει το στυλ, χαρίζοντας στο αυτοκίνητο περισσότερο κύρος και διατηρώντας ταυτόχρονα την αρμονία των γραμμών του. Η νέα μάσκα εκτείνεται και κάτω από τα φωτιστικά σώματα και μοιάζει να τα ενσωματώνει αρμονικά. Τέλος, στην άκρη του καπό διακρίνεται πλέον το λογότυπο του μοντέλου, όπως στα μοντέλα ολόκληρης της γκάμας της Peugeot.
Για να τονιστεί ακόμα περισσότερο ο σπορ χαρακτήρας, το εμπρός μέρος διαθέτει πλευρικές εισαγωγές αέρα σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση, ενώ οι μαύρες ρίγες ενσωματώνονται στο νέο προφυλακτήρα.
Ανασχεδιασμένα είναι επίσης και τα εμπρός φωτιστικά σώματα ώστε να τονίζουν ακόμα περισσότερο την επιθετικότητα και να ταιριάζουν με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Διαθέτουν τεχνολογία LED, ενώ ιδιαίτερη αισθητική εντύπωση προκαλούν τα φώτα ημέρας DRL σε σχήμα «δοντιού λιονταριού», με χρωμιωμένο πλαίσιο.
Στις εκδόσεις GT/GT Pack, οι Full LED προβολείς διαθέτουν ακόμα πιο high-tech και ξεχωριστή εμφάνιση, χάρη στην επέκταση της φωτεινής υπογραφής και τη λειτουργία φωτισμού στροφής που βελτιστοποιεί την ορατότητα μέχρι τα 90 χλμ./ώρα.
Στο πίσω μέρος, τα νέα μοντέρνα φωτιστικά σώματα υιοθετούν τεχνολογία Full LED (και για το φως της όπισθεν), και περιλαμβάνουν τους τριπλούς, 3D, αναγνωρίσιμους πλέον «όνυχες» της μάρκας. Τα φλάς διαθέτουν λειτουργία scroll.
Τα φώτα διαθέτουν σκουρόχρωμο κάλυμμα, που ταιριάζει αισθητικά με τη μαύρη λωρίδα μεταξύ τους, και δίνει την εντύπωση του φαρδύτερου αμαξώματος.
Η επιτυχία του 3008 οφείλεται επίσης και στο εντυπωσιακό εσωτερικό του. Το i-Cockpit έχει αναβαθμιστεί παρουσιάζοντας μία ακόμα πιο μοντέρνα εμφάνιση σε ένα μοντέλο στην κορυφή της γκάμας: Η νέα οθόνη αφής των 10 ιντσών, είναι υψηλής ανάλυσης και συνοδεύεται από επτά κομψούς διακόπτες τύπου «πλήκτρα πιάνου» που είναι ιδιαίτερα κομψοί και δίνουν τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε βασικές λειτουργίες άνεσης.
Στο επίπεδο της κεντρικής κονσόλας, όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ειδικό επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των προγραμμάτων «Normal», «Sport» και «Eco».
Το smartphone έχει γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, και δεν θα μπορούσε να λείψει και από το νέο 3008. Οι πληροφορίες περιλαμβάνονται στην κεντρική οθόνη χάρη στο συμβατό λογισμικό Mirror Screen, συμπεριλαμβανομένων και των πρωτοκόλλων σύνδεσης Apple CarPlay και Android Auto. Για τη φόρτιση των συσκευών σας, εκτός από τη θέση επαγωγικής φόρτισης του smartphone, υπάρχει και μία θύρα USB εμπρός και δύο νέες θύρες USB για τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.
Κινητήρες
Το νέο γαλλικό αυτοκίνητο προσφέρεται με 2 υβριδικούς επαναφορτιζόμενους κινητήρες :
● HYBRID4 300 e-EAT8 / κίνηση και στους 4 τροχούς / εκπομπές CΟ2 από 29 γρ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο έως 59 χλμ.
● HYBRID 225 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / εκπομπές CΟ2 από 30 γρ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο έως 56 χλμ.
Εξαιρετικά αποτελεσματική και δυνατή, η έκδοση HYBRID 4 300 e-EAT8 είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού ενός κινητήρα PureTech 200hp και δύο ηλεκτροκινητήρων: ο ένας στο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 που αποδίδει 110hp και ο δεύτερος τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με απόδοση 112hp.
Η απλή έκδοση HYBRID με την κίνηση στους δύο τροχούς με 225hp συνδυάζει έναν κινητήρα PureTech απόδοσης 180hp με έναν ηλεκτροκινητήρα 110hp με αυτόματο κιβώτιο e-EAT8.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών, ικανοποιώντας όλες τις χρήσεις και όλες τις λύσεις φόρτισης των πελατών.
Από την γκάμα των κινητήρων δεν λείπουν και τα μηχανικά σύνολα εσωτερικής καύσης. Πρόκειται για τους βενζίνης 1.2 PureTech 130 και 1.6 . PureTech 180, καθώς και τον πετρελαίου 1.5 BlueHDi 130.
Peugeot 3008 Puretech 130 S&S
Κινητήρας: 1.199 κ.εκ. βενζίνη
Ισχύς: 130 ίπποι/5.000 σ.α.λ.
Ροπή: 230 Nm/1.750 σ.α.λ.
0-100: 9,5΄΄
Τελική: 188 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση : 6,2 λ./ 100 χλμ.
CO2: 140 γραμμάρια
Τέλη: 98 ευρώ
Τιμή: 24.900 ευρώ
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας