Αν αναρωτιόσασταν τι γίνεται ο υπερταλαντούχος Νεριτάν Ζιντζιρία, ο αλβανικής καταγωγής σκηνοθέτης που το 2013, στα 23 του χρόνια, είχε εντυπωσιάσει με το μικρού μήκους «Χαμομήλι», να που μάθαμε νέα του. Η καινούργια του ταινιούλα «The Time of a Young Man About To Kill», γυρισμένη στην Ιταλία με τη Βαλέρια Γκολίνο παραγωγό, συμμετέχει στο Διεθνές Φεστιβάλ Μικρού Μήκους του Μπουσάν, από τα σημαντικότερα του είδους στην Ασία. Θέμα της μια ιστορία φόνου και εκδίκησης στα βουνά της Β. Αλβανίας. Εχει γυρίσει μία ακόμα μικρού μήκους, ενώ παράλληλα ετοιμάζει μεταξύ Ρώμης και Βουκουρεστίου την πρώτη του μεγάλη, «Το χώμα μέσα της».
«Αμόρ» και χρήμα
Για ένα μήνα ακόμα θα παίζεται στο «Αττις» το εντυπωσιακό «Αμόρ» του Θόδωρου Τερζόπουλου. Ο Αντώνης Μυριαγκός, μια ζωντανή αριθμομηχανή, και η Αγλαΐα Παππά αφημένη στις προσταγές του. Εκείνος τιμολογεί, εκποιεί, πουλάει το σώμα, τα εντόσθια, τις αναμνήσεις, τα υπάρχοντα, τους ρόλους, τα καλοκαίρια της. Ολα είναι αριθμοί, όλα χρήμα. Ο Θόδωρος Τερζόπουλος μόλις επέστρεψε από τη Μόσχα, όπου παρουσιάστηκε η όπερα «Νοσφεράτου», αποφασισμένος για ένα μεγάλο διάλειμμα. Αλλά οι ψίθυροι θέλουν να συζητείται επίμονα το όνομά του στο υπουργείο Πολιτισμού εν όψει επικείμενων αλλαγών σε κρατικές σκηνές.
Κέλτικος Αχελώος
Οι Γάλλοι πανηγυρίζουν που ανακαλύφθηκε στην πόλη Λαβό της Βουργουνδίας ένας τεράστιος και πλουσιότατος σε ευρήματα πριγκιπικός κέλτικος τάφος της περιόδου 800-450 π.Χ. Οι αρχαιολόγοι έκπληκτοι τον βρήκαν φίσκα σε αντικείμενα, τα περισσότερα μεσογειακής προέλευσης, κάτι που δείχνει ότι ο νεκρός ήταν πάμπλουτος και πολύ επιφανής. Μεταξυ των αντικειμένων και δικά μας, όπως μια μεγάλη, διαμέτρου ενός μέτρου, μπρούτζινη χύτρα, διακοσμημένη με τέσσερα κεφαλάκια του Ελληνα θεού Αχελώου (φωτ.).
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας