Σε καμία μείωση προσωπικού, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα, δεν θα προχωρήσουν οι Μινωικές Γραμμές.
Αυτό διαβεβαιώνει με ανακοίνωσή της η ηρακλειώτικη εταιρεία απαντώντας σε πρόσφατα δημοσιεύματα, τα οποία «έθεταν θέμα μείωσης του προσωπικού στα πλοία της Αδριατικής και του προσωπικού ξηράς των Μινωικών Γραμμών, ως συνέπεια της μη ανανέωσης ναυλώσεων πλοίων από την εταιρεία στην αγορά της Αδριατικής».
Το διοικητικό συμβούλιο των Μινωικών Γραμμών τονίζει ότι τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα «ουδεμία βάση έχουν, είναι παραπλανητικά» και προχωρά σε διευκρινίσεις:
Στα υπό ιταλική σημαία πλοία «Cruise Europa» και «Cruise Olympia», τα οποία ανήκουν στον στόλο της εταιρείας Grimaldi Euromed SpA, συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται στην Αδριατική εκτελώντας το δρομολόγιο Πάτρα–Ηγουμενίτσα–Αγκόνα–Βενετία και φέρουν το λογότυπο «Grimaldi Minoan Lines», ο αριθμός των Ελλήνων ναυτικών που επανδρώνουν σήμερα κάθε ένα από αυτά θα διατηρηθεί απολύτως αμετάβλητος (60% επί της συνολικής σύνθεσης σε κάθε cruise ferry).
Αντίστοιχα, ο αριθμός του προσωπικού των πλοίων και των γραφείων των Μινωικών Γραμμών, που απασχολείται στο Ηράκλειο και την κυρίως Ελλάδα, θα διατηρηθεί ως έχει.
Σημειώνεται ότι ο ιταλικός όμιλος Grimaldi που ελέγχει τις Μινωικές Γραμμές αποφάσισε να τις αποσύρει από τις διεθνείς γραμμές της Αδριατικής, και τα δύο πλοία, «Cruise Europa» και «Cruise Olympia», που εκτελούν τη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκόνα-Βενετία, θα τα διαχειρίζεται από δω και στο εξής η ναυτιλιακή εταιρεία Grimaldi Euromed SpA, θυγατρική του Grimaldi Group, αντί της Minoan Lines, που θα λειτουργεί ως εκπρόσωπος πωλήσεων «General Sales Agent» για τον όμιλο Grimaldi, ενώ θα διαχειρίζεται πλέον δύο πλοία («Knossos Palace» και «Festos Palace») στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αντώνης Μανιαδάκης σε πρόσφατες δηλώσεις του ανέφερε ότι τους τελευταίους μήνες η εταιρεία, έχοντας εκτιμήσει τη μεταβολή των λειτουργικών συνθηκών, αποφάσισε να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και αναβάθμιση των ελληνικών θαλάσσιων «Δρόμων» και τόνισε πως η σημαντική μείωση της επιβατικής κίνησης λόγω των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, το άνοιγμα των Βαλκάνιων αυτοκινητόδρομων αλλά και η αύξηση των τιμών των καυσίμων σε συνδυασμό με τη μείωση της συναλλαγματικής ισοτιμίας ευρώ-δολαρίου θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό το επίπεδο κερδοφορίας και για τον λόγο αυτό ελήφθη η απόφαση να επικεντρωθούν οι Μινωικές στους ελληνικούς θαλάσσιους δρόμους.
Υπενθύμισε επίσης ότι στόχος των Μινωικών Γραμμών παραμένει η απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της Hellenic Seaways.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας