Τρεις εβδομάδες έχουμε μέχρι τα 88α Οσκαρ (Κυριακή 28 Φεβρουαρίου) και άρχισε κιόλας το τελετουργικό, με πρώτο και καλύτερο το γεύμα για τους υποψήφιους και την καθιερωμένη ομαδική φωτογραφία τους.
Η συζήτηση, πάντως, γύρω από την ποικιλία και πολυπολιτισμικότητα του θεσμού δεν έχει καταλαγιάσει, όσο κι αν έπεσαν οι τόνοι και λιγόστεψαν οι απειλές για μποϊκοτάζ της τελετής, λόγω της απουσίας μαύρων υποψηφίων για τα βραβεία ερμηνείας.
Να, όμως, που το θέμα έβαλε ο Σιλβέστερ Σταλόνε, υποψήφιος για Οσκαρ β΄ ανδρικού ρόλου για το «Κριντ», που έχει μαύρο σκηνοθέτη (Ράιαν Κούγκλερ) και μαύρο πρωταγωνιστή (Μάικλ Μπι Τζόρνταν), οι οποίοι έμειναν στην απέξω.
Ο 69χρονος σταρ, που ξαναπαίζει στην ταινία τον Ρόκι Μπαλμπόα, δήλωσε προσερχόμενος στο γεύμα ότι σκεφτόταν σοβαρά να μην πάει στην τελετή. Αλλά αποφάσισε να συμβουλευτεί τον σκηνοθέτη του. «Αν θες, θα πάω, αν δεν θες, δεν θα πάω», είπε στον Κούγκλερ. Κι αυτός του απάντησε: «Πήγαινε εκεί πέρα και προσπάθησε να εκπροσωπήσεις καλά την ταινία».
Και ο Σταλόνε πρόσθεσε: «Πιστεύω πραγματικά ότι τα πράγματα θα αλλάξουν με τον καιρό και όλα τα ταλέντα θα φτάσουν στην κορυφή. Xρειάζεται όμως ένα νέο παράδειγμα, ένας νέος τρόπος σκέψης».
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας