Η Αντζέλικα Χιούστον δεν υπήρξε η κλασική όμορφη. Ηταν πάντα γυναίκα με προσωπικότητα, αυτοπεποίθηση, μυαλό.
Γι’ αυτό καμία νεόκοπη δεν μπόρεσε ποτέ να τη βγάλει από το κάδρο, γι’ αυτό και δεν παραπονέθηκε ποτέ ότι η ζωή της είναι άδεια.
Αυτό το διάστημα ετοιμάζεται να πρωταγωνιστήσει στο «Love Letters» στο Μπρόντγουεϊ και μετρά αντίστροφα τις μέρες για την έκδοση του δεύτερου μέρους της βιογραφίας της.
Είναι ο τόμος που έχει τίτλο «Watch Me» και καλύπτει χρονικά το ξεκίνημα της καριέρας της, τη σχέση της με τον Τζακ Νίκολσον, αλλά και τα χρόνια που πέρασε με τον γλύπτη Ρόμπερτ Γκράχαμ, τον σύζυγό της που πέθανε το 2008.
Τρεις είναι οι άντρες για τους οποίους υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες στη βιογραφία.
Ο Νίκολσον, ο οποίος δεν έπαψε επί 17 χρόνια να την απατά (μέχρι και παιδί με άλλη έκανε). «Τώρα που έχω πάρει αποστάσεις μπορώ να γελάω, αν και υπάρχουν πάντα στη μνήμη τα αίσχη του», είπε σε μια συνέντευξη-ποταμό στην «Γκάρντιαν».
Παρέμεινε στη «δίνη του» για πολλά χρόνια, ακόμα και μετά τη διάλυση της σχέσης τους, διότι, όπως χαρακτηριστικά σχολιάζει, «όλοι στο τέλος υποκύπτουν στη γοητεία του». Κι ο Νίκολσον, όμως, γνώριζε την επιρροή του.
Το αποδεικνύει μια φοβερή σκηνή που επίσης υπάρχει στη βιογραφία.
Τη μέρα που χώρισαν, της έστειλε ένα περιδέραιο που κάποτε είχε προσφέρει ο Σινάτρα στην Αβα Γκάρντνερ γράφοντας στην κάρτα: «Αυτά τα μαργαριτάρια από ένα γουρούνι. Με τις καλύτερες ευχές για τις γιορτές, ο Τζακ σου».
Παρ’ όλα αυτά, η συμπεριφορά του ήταν υποδειγματική σε σύγκριση με τον βίαιο Ράιαν Ο’Νιλ, ο οποίος στα τέλη του ’70 την έκανε μαύρη στο ξύλο σε ένα πάρκινγκ.
«Με άρπαξε από τα μαλλιά και μου χτυπούσε το μέτωπο στο αμάξι. Εβλεπα αστεράκια κι έφυγα τρέχοντας σχεδόν τυφλή από τα χτυπήματα».
Τότε δεν τον κατήγγειλε στην αστυνομία. Σήμερα το μετανιώνει. «Είναι καθήκον σας να μιλάτε», προτρέπει. «Οι άνδρες πρέπει να καταλάβουν πως ο ξυλοδαρμός γυναικών δεν είναι αποδεκτός ούτε μπορούν να ξεφεύγουν... Ο κόσμος πλέον άλλαξε. Η ενδοοικογενειακή βία καταγράφεται από κάμερες κλειστών κυκλωμάτων. Είναι από τα καλά της έλλειψης ιδιωτικότητας».
Με πολλή αγάπη, τέλος, αντιμετωπίζει τον φίλο της Ρομάν Πολάνσκι, ο οποίος φέρεται να βίασε τη 13χρονη (1977) Σαμάνθα Γκέιμερ στο σπίτι όπου ζούσε η Χιούστον με τον Νίκολσον.
Η Αντζέλικα έμπαινε στο σπίτι τη στιγμή που ο σκηνοθέτης έφευγε με το κορίτσι.
Σήμερα διευκρινίζει ότι έκτοτε δεν συζήτησε ποτέ με τον Πολάνσκι για το μοιραίο βράδυ, επιμένει πως είναι από τους πλέον ευγενείς και τρυφερούς ανθρώπους που έχει γνωρίσει κι ότι ουδέποτε τον είδε να φέρεται βίαια σε οποιοδήποτε επίπεδο.
Οσο για τους λόγους που την απέτρεψαν από τη μητρότητα, είπε: «Πάντα φοβόμουν μην αναπαραγάγω το μοντέλο της μαμάς μου: μια γυναίκα που μένει σπίτι. Είμαι πάρα πολύ θορυβώδης. Χρειάζομαι άπειρο αέρα για τον εαυτό μου».
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας