«Bang Bang!» Μας «πυροβόλησαν» πολλές φορές ο Δώρος Δημοσθένους και η Λένα Κιτσοπούλου το Σάββατο το βράδυ στο PassportΚεραμεικός και οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι μας... τραυμάτισαν ανεπανόρθωτα. Ήταν κάτι που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε μπαίνοντας στον χώρο και αντικρίζοντας το σκηνικό που έχει φτιάξει η Εύα Νάθενα. Φλιπεράκια, πίνακες -πορτρέτα των δύο καλλιτεχνών που φιλοτέχνησε η ίδια-, ένα πατάρι πάνω από τη σκηνή με λαμπιόνια γύρω γύρω, με το μαύρο στο φόντο να κυριαρχεί, παραπέμποντας σε μπαρ του '60-'70.
Το πρόγραμμα αρχίζει με τον Δώρο Δημοσθένους να ερμηνεύει ένα τραγούδι του Παναγιώτη Καλαντζόπουλου, με τίτλο «Αμόρε hotel», που ο συνθέτης έγραψε ειδικά για την παράσταση. Στη συνέχεια μας ταξιδεύει νοσταλγικά ερμηνεύοντας μοναδικά μια μεγάλη γκάμα τραγουδιών όπως τα «Τόσα καλοκαίρια», «Κilling me softly», «Η ταμπακέρα», «What ever Lola wants», «Ας ερχόσουν για λίγο», «It's now or never», «Bésame mucho», «Dilaila», «Δεν σε θέλω πια».
Ακούγονται οι πρώτες νότες από το «Bang Bang», το τραγούδι που έδωσε τον τίτλο στην παράσταση, οι οποίες σηματοδοτούν την εμφάνιση της Λένας Κιτσοπούλου όχι στη σκηνή, αλλά στο πατάρι. Στο τέλος του τραγουδιού... πυροβολεί στον αέρα και κάπως έτσι το Α' μέρος ολοκληρώνεται.
Το Β' μέρος ξεκινάει από κει που τελείωσε. Η Λένα Κιτσοπούλου, στο πατάρι, να τραγουδάει υπέροχα «Το γκαρσόνι» του Μανώλη Χιώτη. Και επιτέλους έρχεται η στιγμή που οι δύο σπουδαίοι καλλιτέχνες συναντιούνται επί σκηνής δίνοντας ρεσιτάλ στο «Επεμβαίνεις» του Σταμάτη Κραουνάκη, το οποίο απογειώνουν ερμηνεύοντάς το με έναν εντελώς τεατράλε τρόπο. Το κοινό ξεσηκώνεται!
Και πώς να μη γίνει αυτό όταν ακούγονται τραγούδια σαν τα «Λαϊκό τσα τσα», «Αθηναίισσα», «Με λες αγάπη», «Στο άδειο μου πακέτο», «Μια γυναίκα φεύγει», «Μισιρλού», «Τα δάχτυλα». Δώρος Δημοσθένους και Λένα Κιτσοπούλου αλωνίζουν τη σκηνή -και οι δυο μαζί ή ο καθένας μόνος του-, χορεύουν, πειράζουν ο ένας τον άλλο. Η χημεία τους είναι εξαιρετική, σαν μια σφιχτή αγκαλιά...
Ερχεται η ώρα να ερμηνεύσουν για πρώτη φορά, ζωντανά, ως ντουέτο το «Τραύμα», το δικό τους τραγούδι (σε μουσική Δ. Δημοσθένους και στίχους Λ. Κιτσοπούλου), στο οποίο αποτυπώνεται η βαθιά φιλία που τους συνδέει και ήταν ξεχασμένο στα συρτάρια τους καμιά δεκαριά χρόνια, που ηχογράφησαν πρόσφατα. Το τραγουδάνε με γνήσια συγκίνηση και το αφιερώνουν στην efsyn city, που είναι ο «ηθικός αυτουργός» της επαναφοράς του στο προσκήνιο.
Επειτα από αυτό αρχίζουν τα happenings και κάποια σκετσάκια βγαλμένα λες από θεατρική παράσταση της Κιτσοπούλου, όπως αυτό στο οποίο τηλεφωνεί στον... Βασίλη Καρρά (που υποδύεται ο Δημοσθένους, για τον οποίο πρέπει να πούμε ότι άνετα μπορεί να σταθεί και ως ηθοποιός) για να του εκμαιεύσει την ομολογία ότι η Ραφαέλα Καρά είναι κόρη του που δεν έχει αναγνωρίσει! Τα τραγούδια τώρα είναι κυρίως χορευτικά, ελληνικά και ξένα από τις δεκαετίες '60, '70, '80, και δεν υπάρχει κανείς μέσα στο Passport που να μην έχει σηκωθεί από την καρέκλα του. Οταν μας αποχαιρετούν με το «Γυρίζει το γρανάζι», η ώρα έχει φτάσει 3...
Στην επιτυχία της παράστασης συνετέλεσαν οι ενορχηστρώσεις του συνθέτη και εξαίρετου πιανίστα Νεοκλή Νεοφυτίδη (ένα καινούργιο τραγούδι του οποίου, με τίτλο «Ναυαγός» σε στίχους του Ζαχαρία Τσίρτου, ερμήνευσε ο Δ. Δημοσθένους) και η πολύ καλή ορχήστρα που αποτελούνταν από τους Μιχάλη Δάρμα (κοντραμπάσο, ηλεκτρικό μπάσο), Τάκη Βασιλείου (κρουστά, ντραμς), Παντελή Τζιάλα (κλασική και ηλεκτρική κιθάρα), Κώστα Βαζούρα (σαξόφωνο, φλάουτο), Σωτήρη Πέπελα (τρομπέτα) και τον Γιώργο Πετρούδη στο μπουζούκι.
Συμπέρασμα; Μια μουσική παράσταση απρόβλεπτη, ανατρεπτική, κεφάτη, άκρως διασκεδαστική, αλλά και συγκινητική και γεμάτη συναίσθημα, που δεν πρέπει να χάσετε!
Info: Στο PassportΚεραμεικός για τα 2 επόμενα Σάββατα 28 Οκτωβρίου και 4 Νοεμβρίου.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας