Μικρή αύξηση κατά 0,3% παρουσίασε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 ΚΟΧ και άνω) για τον Ιούλιο 2024 συγκριτικά με τον Ιούλιο του 2023. Ετσι τα εγγεγραμμένα πλοία στο εθνικό νηολόγιο αυξήθηκαν κατά 5 και από 1.823 που ήταν τον Ιούλιο του 2023 ανήλθαν σε 1.828 τον Ιούλιο του 2024. Παρ’ όλα αυτά συνεχίστηκε η αποχώρηση των δεξαμενόπλοιων και των φορτηγών πλοίων, γεγονός που συμβαίνει εδώ και πολύ καιρό.
Δεκατρία δεξαμενόπλοια κατέβασαν την ελληνική σημαία και από 421 που ήταν το 2023 έφτασαν στα 408, ενώ αποχώρησε και ένα φορτηγό και από 363 το 2023 έφτασαν στα 362 το 2024. Αντίθετα, αυξήθηκαν τα επιβατηγά πλοία και από 767 που ήταν στο εθνικό νηολόγιο τον Ιούλιο του 2023 ανέβηκαν στα 780, όπως και τα πλοία διαφόρων κατηγοριών από 272 ανήλθαν στα 278. Ωστόσο μείωση κατά 3,1% σημειώθηκε στην ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 ΚΟΧ και άνω) τον Ιούλιο 2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα Ιουλίου 2023.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας